Умови Обміну та повернення автозапчастин
Інтернет-магазин Geely24, згідно з вимогою Українського законодавства, здійснює повернення і обмін не підійшли запчастин в тому випадку, якщо вони не були встановлені на автомобіль.
На виконання цієї операції відводиться термін, обумовлений в Законі України; Про захист прав споживачів - не більше 14 календарних днів.
- Щоб скористатися своїм правом, запчастина не повинна встановлюватися на авто, повинна зберегти свої споживчі властивості, заводську упаковку та товарний вигляд.
- У разі повернення замовленої вами запчастини, оплата її вартості походить від 7 до 10 днів, з моменту надходження посилки на склад постачальника.
- Кошти зараховуються на реквізити, зазначені вами менеджеру.
Ми змінюємо продукцію або зробимо повернення коштів, якщо:
- Вона була поставлена з заводським браком
- Придбані запчастини не відповідають вашій комплектації
- Заявка була подана своєчасно – не пізніше 14 днів з моменту придбання
- Якщо покупець зберіг заводську упаковку
- Не порушений товарний вигляд деталі і її функціональні можливості
- Продукція була повністю оплачена покупцем при отриманні
- Звертаємо увагу, що при подачі заявки на обмін або повернення, необхідно обов'язково вказати причину повернення (обміну).
- Так само звертаємо увагу, що після установки на автомобіль не підлягають поверненню і товари електричної групи.
- Якщо ж з якихось причин придбана через наш сайт деталь встановлювалася на автомобіль, ми не можемо гарантувати повернення коштів або обміну продукції складом-постачальником.
- Слід пам'ятати, що наш інтернет магазин запчастин Джилі не надає послуг доставки, а користується допомогою транспортних компаній-партнерів. Саме вони несуть відповідальність за якість і терміни поставки придбаної продукції.
- У разі наявних претензій з цих питань, рекомендуємо відразу звертатися в транспортну фірму, виконувала постачання.
- у зв'язку з цим,рекомендуємо ретельно перевіряти отримане замовлення на предмет кількості, якості та цілісності до підписаннятоварно-транспортнихдокументів: після того, як вони будуть підписані, претензії прийматися не будуть.
- Слід розуміти, що автомобільні запчастини не є кінцевою продукцією, а тому не можуть мати гарантійних термінів експлуатації.
Кінцевий термін служби будь-якої деталі залежить від багатьох факторів: стиль водіння, знос автомобіля, якість доріг, своєчасність обслуговування і так далі. Тому, інтернет-магазин Geely24 не надає гарантій на реалізовану продукцію.
З усіх питань повернення, обміну та гарантії, що не підпадає підлогу зазначені на нашому сайті умови, Ми завжди готові вести дискусію з нашими покупцями, щоб вирішити проблему.
Ми зробимо все для вашої зручності, Geely24 – це надійний постачальник запчастин Джилі для вашого автомобіля.
Що робити покупцеві якщо куплена деталь була встановлена автомобіль?
Якщо куплена деталь була встановлена автомобіль фахівцями ремонтного підприємства СТО, покупець, відповідно до Закону України «Про захист прав споживача», може повернути її вартість або обміняти.
Для цього необхідно провести експертну оцінку гарантійного випадку.
Щоб провести експертизу, згідно із законодавством, покупцеві необхідно підготувати пакет документів, до якого входить:
Підтверджуючий документ з ремонтного підприємства про те, що виконувалися роботи в напрямку установки дефектної деталі. Це підтвердить наряд-замовлення.
Акт рекламації з ремонтного підприємства.
Свідоцтво про реєстрацію ФОП (ремонтного підприємства) або виписка з єдиного реєстру.
При наявності цих документів і дефектної деталі проводиться експертиза.
У разі рішення експертизи наявності гарантійного випадку, покупець отримує право повернути вартість запчастини або її замінити.