Ввійти
Забули пароль? | Зареєструватися

Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*



Замовити
дзвінок

Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..










Розкажіть друзям

Троїть двигун Джилі Емгранд ЕС7, регулювання клапанних проміжків

Незважаючи на чудовий рівень надійності двигун Geely Emgrand EC7 може почати троїти. Нестійка робота мотора веде до істотної втрати тягової потужності. Практично завжди зростає споживання палива. Про якусь комфортну їзду при двигуні, що троїть, говорити не доводиться.

Головна заковичка при троїнні двигуна Джилі Емгранд ЄС7 криється у встановленні точних причин. До нестабільної роботи мотора може приводити десяток-інший поломок.

Двигун може троїти через наступні несправності:

  1. Знос або забруднення дросельної заслінки
  2. Поломка датчика кисню
  3. Втрата компресії в якомусь з циліндрів
  4. Знос свічок запалення
  5. Знос високовольтних дротів

Це далеко не повний перелік несправностей, які можуть призводити до нестабільної роботи мотора. У практиці сервісних центрів вистачає випадків, коли двигун Geely Emgrand EC7 починає троїти унаслідок появи неправильних клапанних проміжків. Якщо якийсь з випускних клапанів буде надмірно притиснутий, то в циліндрі нормально не запалюватиметься паливно-повітряна суміш.

Саме цій несправності і присвячений огляд. У кінці сторінки викладений відеоролик, на якому показаний процес діагностики двигуна, що троїть.

Троїть двигун

Діагностика нестабільної роботи двигуна Geely Emgrand EC7

Установка точної причини, через яку троїть двигун, є фактично половиною усієї справи. Досвідчені майстри знають, що усунення нестабільної роботи мотора "методом тику" - свідомо провальна справа.

Найкращим діагностичним інструментом в даному випадку є програмний сканер. За допомогою спеціалізованого ПЗ можна буквально в лічені хвилини виявити неправильно працюючі функціональні системи силового агрегату.

При ремонті китайських автомобілів дуже добре себе зарекомендувала програма "Scandoc". Саме цим ПЗ користується майстер у відеоролику, який викладений у кінці сторінки.

Зрозуміло, ця програма є недешевою. За мінімальний набір функцій доведеться викласти $200. За максимальну версію просять $1000. У вартість входить універсальний діагностичний адаптер.

Але за бажання можна знайти щось безкоштовне. Звичайно, діагностичний адаптер доведеться все ж придбати.

В ході діагностики було встановлено, що випускний клапан першого циліндра був затиснутий.

Диагностика

Регулювання клапанів

Клапанний вузол китайського седана Джилі Емгранд ЕС7 оснащений штовхальниками, які передають зусилля від кулачків на розподільних валах до клапанів. Невпинна робота двигуна призводить до того, що встановлені раніше клапанні проміжки міняються. Проміжки клапанів визначаються товщиною денця в штовхальниках.

До речі, у блозі по ремонту Geely Emgrand EC7 є дуже інформативний огляд про регулювання клапанних проміжків. У цій же статті будуть відмічені основні моменти, як відрегулювати клапанні проміжки.

Штовхальники

Для впускних клапанів допустимим є проміжок 0,23 (мм). На випускних клапанах має бути проміжок в межах 0,32 (мм). Якщо проміжки клапанів не відповідають необхідним значенням, то треба буде робити заміну штовхальників на проблемних місцях..

Зверніть увагу, для установки правильних клапанних проміжком необхідно буде міняти старі штовхальники на нові. Товщина нових штовхальників розраховується по наступних формулах:

  1. Штовхальники впускних клапанів: А = В + С - 0,23
  2. Штовхальники випускних клапанів: А = В + С - 0,32

А - оптимальний клапанний проміжок; В - товщина денця старого штовхальника; С - виміряний проміжок; 0,23 і 0,32 - поправочні коефіцієнти.

Значення А повинно відповідати товщині денця в нових штовхальниках. Щоб нові штовхальники відповідали оптимальній товщині проміжків, їх треба підбирати в індивідуальному порядку. У працівників офіційного сертифікованого центру Geely є доступ до набору ремонтних штовхальників.

При офіційному техобслуговуванні проблемні штовхальники просто міняються на нові, з потрібною товщиною денця. Якщо ж майстер регулює проміжки самостійно, то в цьому випадку товщину дна в штовхальниках треба буде міняти самостійно. Дно треба або сточити, або ж збільшити його товщину за допомогою дистанційних шайб.

Робота по регулюванню клапанних проміжків Джилі Емгранд ЕС7 ускладнена і тим, що доведеться демонтувати клапанну кришку. По іншому не вийде проконтролювати клапанні проміжки. А щоб замінити проблемні штовхальники припаде і зовсім знімати розподілвали.

Як зняти клапанну кришку і як заміряти проміжки клапанів

Витягаємо голівки високовольтних дротів

  • Відкручуємо і демонтуємо клапанну кришку.

Відкручуємо і демонтуємо клапанну кришку

  • Встановлюємо поршень першого циліндра в положення верхньої мертвої крапки (ВМК). Для цього слід підвести домкратом праве переднє колесо і зняти брудозахисний підкрилок. Провертати ГРМ треба за годинниковою стрілкою, за шків колінвалу.
  • Контролюємо положення ГРМ по контрольних мітках.

Контролюємо положення ГРМ по контрольних мітках

  • Заміряємо проміжки в клапанах, які відмічені на картинці нижче.

Заміряємо проміжки в клапанах

  • Провертаємо ГРМ на 360˚. Це треба для того, щоб поршень 4-го циліндра встановився в положення ВМК.
  • Заміряємо проміжки в клапанах, які відмічені на картинці нижче.

Заміряємо проміжки в клапанах

Отримані значення проміжків необхідно записати і порівняти з еталонними значеннями. Якщо номінальні проміжки на яких-небудь клапанах відрізняються від еталону на ±0,03 (мм), то необхідно буде міняти штовхальники проблемних клапанів.

Як відрегулювати клапанні проміжки на Джилі Емгранд ЕС7

Знімаємо натягувач ланцюга ГРМ

Демонтуємо розподільні вали

  • Витягаємо проблемні штовхальники. Дуже зручно діставати штовхальники магнітом.

Витягаємо проблемні штовхальники

  • Допрацьовуємо проблемні штовхальники і ставимо їх на місце проблемних. Найпростіше, звичайно, усувати затиск клапана. В цьому випадку денце штовхальника треба буде шліфувати, тобто сточувати до необхідного розміру. Більш складною справою являється усунення збільшеного проміжку. В цьому випадку треба буде додавати дистанційну шайбу.

Але можна збільшити проміжок і іншим способом. Треба лише замовити заздалегідь набір ремонтних штовхальників Geely Emgrand EC7. Дно в таких штовхальниках є свідомо потовщеним. Щоб добитися потрібної товщини денця, такі штовхальники треба буде шліфувати в розмір.

Для наочності нижче викладається відеоролик, на якому майстер показує принцип регулювання клапанних проміжків.

Додаткова інформація

Двигун китайського седана Джилі Емгранд ЕС7 вимагає контролю клапанних проміжків кожні 30 000 (км) пробігу. При цьому перше регулювання проміжків зазвичай проводять відразу після обкатки силового агрегату.

Як показує практика, найчастіше збивається проміжок у випускних клапанах.

Регулювання клапанних проміжків на автомобілі Geely Emgrand EC7 є досить морочливою справою. З цієї причини на СТО зазвичай беруть за цю роботу від $50-70 до $100. Саме через це багато майстрів і вимушені контролювати і регулювати проміжки своїми власними силами.

» Всі статті

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Троїть двигун Джилі Емгранд ЕС7, регулювання клапанних проміжків"

Відгуки: 0




.