Ввійти
Забули пароль? | Зареєструватися

Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*



Замовити
дзвінок

Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..










Розкажіть друзям

Підтяжка ременів генератора, ГУР і кондиціонера на Джилі СК- 1, СК- 2

Привід допоміжних агрегатів на китайському седані Джилі СК реалізований 3-ма окремими ременями. З одного боку це добре, оскільки підвищується надійність роботи мотора. Якщо порветься ремінь кондиціонера, то ГУР і генератор залишаться у строю. Погано в цій реалізації приводу допоміжних агрегатів те, що 3 окремі ремені створюватимуть практично у 3 рази більше шуму.

Цікаво, що виробник Geely CK не регламентує період заміни ременів приводу допоміжних агрегатів. Час заміни кожного з ременів визначається по їх техстану, при планових оглядах.

В середньому ременів допоміжних агрегатів Джилі СК вистачає на 40 000 - 60 000 (км) пробігу. Але окрім заміни ремені ще потребують періодичної натяжки. Зазвичай водіям доводиться натягувати кожен з ременів по 2-3 рази.

За увесь період служби кожен з ременів розтягується приблизно на 5-6 (мм). Як правило, розтягування ременя на 1 (мм) проходить непоміченим. Але коли ремінь розтягується вже на 2 (мм), він починає прослизати по шківах.

Ковзаючий ремінь викликає відразу 2 проблеми:

  1. Знижується ефективність роботи допоміжного агрегату
  2. З'являється настирний і дратівливий сторонній шум

Виявити розтягування ременя допоміжних агрегатів Geely CK (СК-2) не так вже і складно. При роботі мотора з'являється свист, який складно буде не помітити навіть водієві без музичного слуху.

Натягування ременя

Як виявити, який конкретно ремінь розтягнувся

У приводі допоміжних агрегатів китайського седана Джилі СК знаходиться цілих 3 ременя. Якщо привід засвистів, то першочерговим завданням майстра є виявлення розтягнутого ременя. Адже якщо підтягувати усі ремені, то якісь з них можуть отримати перетяжку. Перетягнутий ремінь допоміжних агрегатів обіцяє ще більше бід, ніж при слабкому натягненні.

Натяжка ременя перевіряється таким чином:

  • Натискаємо пальцем на ремінь. Сила натискання повинна складати близько 100 (Н). Це натиснення з середньою силою, і не слабо, і без піднатужування.

Натискаємо пальцем на ремінь

  • Заміряємо глибину прогину. Для ременя генератора прогин повинен складати 7-9 (мм), коли ремінь ще в новому стані, і 11,5-13,5 (мм), коли ремінь вже встиг приробитися. Для ременя насоса ГУР прогин повинен складати 5-6 (мм), коли ремінь ще в новому стані, і 6-8 (мм), коли ремінь вже встиг приробитися. Для ременя кондиціонера прогин повинен складати 6,5-7 (мм), коли ремінь ще в новому стані, та 8-9 (мм), коли ремінь вже встиг приробитися.

Для точного виміру глибини прогину ременя рекомендується користуватися лінійкою або штангенциркулем.

Зрозуміло, не кожен майстер стане вираховувати точний прогин ременя, до міліметра. Існує ще один спосіб перевірки натягнення ремінної передачі. Для контролю натягу треба відігнути ремінь вісімкою, як при скручуванні. При нормальному натягненні ремінь відгинатиметься на кут до 90˚. Якщо натягнення слабке, то ремінь відгинатиметься на кут понад 90˚. Приклад відгинання ременя представлений на фото нижче.

Відгинаємо ремінь

Після виявлення розтягнутого ременя можна приступати до його натягнення.

Як натягнути ремінь генератора Geely CK

Нижнє кріплення генератора оснащене спеціальним натягувачем. Оптимальний натяг ременя регулюється укручуванням або викручуванням регулювального болта. Натягнення ременя генератора регулюється за наступною схемою:

  • Послабляємо верхнє кріплення генератора. Згори генератор фіксується 1 довгим болтом і гайкою на його  кінці. Для викручування кріплення майстрові знадобиться 2 ріжкових/накидних ключа на 16. В деяких випадках використовується кріплення з голівкою на 14.

Послабляємо верхнє кріплення генератора

Послабляємо нижнє кріплення. Знизу генератор кріпиться 1 болтиком з голівкою на 16 (іноді на 14). Зверніть увагу, нижній болт укручується в гайку натягувача. Якщо не ослабити нижній болт, тобто вірогідність зриву різьблення на натягувача. Зустрічалися навіть випадки, коли із-за затягнутого кріплення лопалося кріпильне вухо генератора.

Послабляємо нижнє кріплення

  • Регулюємо натягнення ременя за рахунок укручування або відкручування болта.

Регулюємо натягнення ременя

  • Затягуємо нижнє і верхнє кріплення.
  • Контролюємо натягнення ременя по будь-якій з вищеописаних схем.

Нижче додається відеоролик з інструкцією по натяжці ременя генератора.

Як натягнути ремінь насоса ГУР

  • Ставимо машину на оглядову яму або естакаду.
  • Від'єднуємо захист картера двигуна. Якщо цього не зробити, то не вийде дотягнутися до нижнього кріплення насоса гідропосилення Джилі СК.
  • Послабляємо гайку нижнього кріплення насоса ГУР. Потрібен буде ключ на 16 (в деяких випадках на 14).

Послабляємо гайку нижнього кріплення насоса ГУР

Знімаємо корпус повітряного фільтру

  • Регулюємо натяг ременя за допомогою відкручування або закручування натяжного болта.

Регулюємо натяг ременя

  • Затягуємо нижнє кріплення насоса і збираємо вузол у зворотній послідовності.

Як натягнути ремінь компресора кондиціонера

  • Необхідно від'єднати корпус повітряного фільтру. При демонтажі корпусу відкриється доступ до натяжного ролика ременя компресора кондиціонера.
  • Послабляємо гайку натяжного ролика. Краще всього це робити накидною голівкою. Гайка має грані під ключ на 14.

Послабляємо гайку натяжного ролика

  • Крутимо регулювальний болт натягувача. Голівка болта зазвичай створюється під ключ на 12.

Крутимо регулювальний болт натягувача

  • Затягуємо гайку ролика і збираємо вузол в зворотній послідовності.

Додаткова інформація

Багато водіїв відмічають, що ремені приводу допоміжних агрегатів Geely CK свистять зазвичай тільки на холодному двигуні, поки ДВЗ не вийде на оптимальну температуру прогрівання. Але все таки зустрічаються випадки, коли сторонній шум спостерігається увесь час, навіть на добре прогрітому моторі. Додатково ремені можуть свистіти, якщо на гуму потрапило мастилоо.

Бувають випадки, що ремені допоміжних агрегатів "заспівали" зовсім не вчасно. Тобто водієві банально ніколи займатися цим питанням. В цьому випадку можна удатися до досить ефективного, але тимчасовому способу усунення свисту. Існує спеціальний спрей для обробки ремінних передач.

Спрей

Спреем рекомендується обробляти як внутрішню, так і зовнішню сторону ременя. Сенс використання спрея полягає в тому, що цей засіб розм'якшує гуму і чистить поверхні ременя від масляної плівки. В результаті розпилювання спрея покращується контакт між ременем і шківом, тобто ремінь стає більш чіпким.

Але у це спрея є один істотним мінус. Ефект від нанесення спрея носить лише тимчасовий характер. Свист ременя повернеться через деякий час. Повторна обробка ременя може не допомогти.

Зрозуміло, не треба забувати про те, що на свистячому ремені Джилі СК можуть бути сліди механічного зносу. За наявності на ремені тріщин, розшарувань, розривів і інших ушкоджень стару ремінну передачу обов'язково і неодмінно треба замінити на нову.

» Всі статті

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Підтяжка ременів генератора, ГУР і кондиціонера на Джилі СК- 1, СК- 2"

Відгуки: 0






Півкільця осьового зсуву коленвала компл. 2 шт. Джили СК Півкільця осьового зсуву коленвала компл. 2 шт.

Код: E020301601/701

109
Колодки гальмівні задні з ABS Uni-Brakes Джили СК Колодки гальмівні задні з ABS Uni-Brakes

Код: 1403060180-Uni-Brakes

289
Амортизатор передній (масло) / KIMIKO Джили МК Амортизатор передній (масло) / KIMIKO

Код: 1014001708-O-KM

709
Ящик для рукавичок чорний 2 Джили СК2 Ящик для рукавичок чорний 2

Код: 101801003500601

447
Подушка безпеки водія Джили Эмгранд ЕХ7 Подушка безпеки водія

Код: 1013000031

1222
Реле омивача скла Джили СК Реле омивача скла

Код: 1097075403

42
Сидіння перед. лев. (Тканина) GEELY MK Джили МК Сидіння перед. лев. (Тканина) GEELY MK

Код: 101801570200684

2412
Фільтр масляний Польща Джили СК Фільтр масляний Польща

Код: 1106013221-Union

137
Ущільнювач вікна кватирки лівий (оригінал) 2 Джили СК2 Ущільнювач вікна кватирки лівий (оригінал) 2

Код: 1800363180

251
Напрямна заднього бампера, ліва Китай Чери Куку Напрямна заднього бампера, ліва Китай

Код: S11-2804537-aftermarket

62
Фара передня права Китай Чери Куку Фара передня права Китай

Код: S11-3772020-aftermarket

640
Вентилятор охолодження M11 Чери М11 Вентилятор охолодження M11

Код: M11-1308010

1531
Кільця поршневі Китай Чери Истар Кільця поршневі Китай

Код: 484J-1004030BA-aftermarket

654
Подушка двигуна задня Китай Чери Елара Подушка двигуна задня Китай

Код: A21-1001710-aftermarket

244
Подшипник вторичного вала задний Чери Истар Подшипник вторичного вала задний

Код: QR523-1701514

379
Підрамник (під радіатор) Чери Амулет Підрамник (під радіатор)

Код: A15-2801010RB

1658
Провід високовольтний (4 шт) 1.6L M11 -3707130HA -3707140HA -3707150HA -3707160HA Чери Тиго Провід високовольтний (4 шт) 1.6L M11 -3707130HA -3707140HA -3707150HA -3707160HA

Код: A11-3707130,40,50,60HA

428
Прокладка випускного колектора Китай Чери М11 Прокладка випускного колектора Китай

Код: 481H-1008026-aftermarket

84
Прокладка клапанної кришки Китай Чери Кимо Прокладка клапанної кришки Китай

Код: 473H-1003042-aftermarket

91
Ремень генератора 4PK684 (CDN) Чери Кимо Ремень генератора 4PK684 (CDN)

Код: S12-3701315-CDN

91
Сайлентблок задней балки (Германия, RUVILLE) ЗАЗ Форза Сайлентблок задней балки (Германия, RUVILLE)

Код: A11-3301025-Ruville

281
Скло двері переднє праве (оригінал) Чери Истар Скло двері переднє праве (оригінал)

Код: B11-5203112

853
.