Ввійти
Забули пароль? | Зареєструватися

Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*



Замовити
дзвінок

Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..










Розкажіть друзям

Свист ременя генератора Чері Тіго Т11, підтяжка ременя генератора

Звук добре налагодженого двигуна Чері Тіго Т11 - музика для вух будь-якого грамотного майстра. Але інший раз в звук гармонійного пихтіння мотора починає уклинюватися настирний свист, що переходить часом в дзижчання і скрегіт. Як показує практика, свист характерний для ременя генератора.

Якщо за кермом Chery Tiggo Т11 сидить новачок, то сторонні шуми з моторного відсіку такий водій навряд чи уловить. Це головна причина, по якій недосвідчені водії часто і густо запускають техстан двигуна до критичного рівня.

З часом ремінь генератора розтягується, через що ремінна передача починає помалу прослизати на шківах. У момент прослизання ременя і з'являється той самий дратівливий настирний свист.

Зверніть увагу, термін служби ременя генератора Чері Тіго складає близько 40 000 (км) пробігу. Якщо ремінь почав свистіти ближче до 40 000 (км) після останньої заміни, то краще всього просто замінити ремінь генератора на новий аналог. Але дуже часто ремінь починає свистіти задовго до порогової відмітки пробігу. В цьому випадку прибрати свист допоможе натягнення ременя.

Спеціально для цієї мети в конструкції генератора передбачений так званий натягувач. Він розташований на монтажному майданчику генератора. Натягувач представлений регулювальним болтом. У самому кінці сторінки опубліковано відео, автор якого наочно показує етапи регулювання натягу ременя генератора на цьому китайцеві.

На китайському кросовері Чері Тіго Т11 в комплектації з кондиціонером натягнення цього ременя здійснюється автоматично! Тобто ремінь сам натягатиметься до того часу, поки не прийде час його заміни (приблизно через 40 000 км пробігу).

Схема розташування ременя генератора

Первинна діагностика ременя генератора Chery Tiggo Т11

Фахівці рекомендують перед безпосереднім натягуванням або заміною ременя провести діагностику. Адже свистіти може не лише ремінь. Сторонні звуки можуть виділяти і ролики, а також підшипники генератора, насоса ГУР або компресора кондиціонера. Шуміти може і водяна помпа.

Простий спосіб перевірки ременя полягає в змочуванні ремінної передачі звичайною водою. Завдяки воді гума починає чіпко контактувати з роликами і шківами. Тобто водою необхідно злегка змочити як внутрішню, так і зовнішню поверхні ременя.

Деякі магазини автозапчастин пропонують спеціальні засоби у вигляді аерозоля, які призначені для обробки ремінних передач. Як і у випадку з водою, подібні засоби збільшують чіпкість ременя, а також чистять його поверхні від масляної плівки і інших засорів. Дуже корисна річ, допомагає продовжити термін служби ремінних передач.

Якщо свист з'являвся через прослизання ремінної передачі, то на якийсь час свист зникне повністю. Свисту не буде, поки ремінь залишається вологим. Якщо ж свистів не ремінь, то сторонній звук буде навіть з вологим ременем. В цьому випадку треба буде встановлювати точного винуватця стороннього шуму.

Як натягнути ремінь генератора Chery Tiggo Т11

Варто відразу відмітити, що ремінь генератора обслуговує ще і ГУР з кондиціонером. Саме тому цей ремінь ще називають приводом допоміжних агрегатів.

На автомобілях Chery Tiggo Т11 без кондиціонера ремінь генератора натягується самим генератором, тобто його регулювальним болтом. Ручний натяг генератора робиться таким чином:

  • Майстрові знадобиться доступ до автомобіля знизу. Це треба для послаблення нижнього болта генератора. Тому обов'язково слід заїхати на естакаду або оглядову яму.
  • Відкриваємо капот і витягаємо декоративний пластиковий захист моторного відсіку.

Витягаємо декоративний пластиковий захист

  • Послабляємо верхній болт кріплення генератора. Для послаблення затягування болта знадобиться ключ на 10. Тобто викручувати повністю болт не треба. Буде досить відкрутити болт на 2-3 витки. Кріплення ослабляється для того, щоб забезпечити генератору рухливість при регулюванні натягнення ременя.

Послабляємо верхній болт кріплення генератора

  • Заглядаємо під машину і демонтуємо захист картера двигуна.
  • Послабляємо затягування нижнього болта кріплення генератора. Як і у випадку з верхнім болтом, нижнє кріплення треба відкрутити на 2-3 витки. Цього вистачить, щоб забезпечити генератору рухливість при регулюванні натягнення ременя.

Послабляємо затягування нижнього болта кріплення генератора

  • Відкручуємо контргайку, яка фіксує положення натягувача генератора. Майстрові потрібний буде ключ на 13.

Відкручуємо контргайку

  • Укручуємо регулювальний болт натягувача генератора. Укручувати натяжитель треба з великою обережністю, оскільки перетяжка ременя миттєво приведе до обриву ремінної передачі. Фахівці сервісного центру з обслуговування Чері Тіго рекомендують укручувати натягувач по 0,5 обероти за раз.
  • Після цього необхідно добре затягнути болти генератора і запустити мотор. Якщо свист ременя не пропав після натягнення на 0,5 оберти, то слід укрутити регулятор ще на 0,5 оберти. Так слід робити до тих пір, поки свист не зникне.

Заміна ременя генератора

Таке цілком може статися, що ремінна передача приводу допоміжних агрегатів і генератора Chery Tiggo розтягнеться так, що не допомагатиме навіть регулювання натягувача. В даному випадку треба буде робити заміну ременя.

Ремінь генератора слід поміняти і у тому випадку, якщо на поверхні ремінної передачі з'явилися сліди механічного зносу. Розберемо послідовність заміни ременя генератора на автомобілі без кондиціонера, тобто з автоматичним натяжителем.

  • Провертаємо ролик натягувача за годинниковою стрілкою до тих пір, поки не зникне натяг ременя. Для провертання ролика майстрові знадобиться ріжковий або накидний ключ на 15. До натяжного ролика цілком реально підібратися згори, тому немає нужди у від'єднанні захисту масляного картера двигуна.

Провертаємо ролик натягувача

  • Ослаблений натяжний ролик можна застопорити в складеному положенні. Треба лише вставити металевий штифт відповідного діаметру в поєднані отвори на натяжному ролику.
  • Скидаємо старий ремінь генератора.

Скидаємо старий ремінь генератора

  • Одягаємо новий ремінь генератора і збираємо вузол в зворотній послідовності.

При установці нового ременя слід проконтролювати, щоб ремінна передача ніде не перекручувалася, не переламувалася і не пережималася. Якщо ламати новий ремінь генератора, то довго він не прослужить. Треба стежити і за тим, щоб на ремінь не потрапляло мастило і інші маслянисті рідини. Якщо ремінь буде в мастилі, він почне прослизати, що приведе до виникнення того самого настирного свисту.

До речі, спочатку свист ременя генератора може з'являтися не із-за слабкої натяжки, а унаслідок появи на ремені масляної плівки. В даному випадку проблему розв'яже тільки заміна ременя на повністю новий аналог.

 

» Всі статті

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Свист ременя генератора Чері Тіго Т11, підтяжка ременя генератора"

Відгуки: 0




.