Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..
Звук добре налагодженого двигуна Чері Тіго Т11 - музика для вух будь-якого грамотного майстра. Але інший раз в звук гармонійного пихтіння мотора починає уклинюватися настирний свист, що переходить часом в дзижчання і скрегіт. Як показує практика, свист характерний для ременя генератора.
Якщо за кермом Chery Tiggo Т11 сидить новачок, то сторонні шуми з моторного відсіку такий водій навряд чи уловить. Це головна причина, по якій недосвідчені водії часто і густо запускають техстан двигуна до критичного рівня.
З часом ремінь генератора розтягується, через що ремінна передача починає помалу прослизати на шківах. У момент прослизання ременя і з'являється той самий дратівливий настирний свист.
Зверніть увагу, термін служби ременя генератора Чері Тіго складає близько 40 000 (км) пробігу. Якщо ремінь почав свистіти ближче до 40 000 (км) після останньої заміни, то краще всього просто замінити ремінь генератора на новий аналог. Але дуже часто ремінь починає свистіти задовго до порогової відмітки пробігу. В цьому випадку прибрати свист допоможе натягнення ременя.
Спеціально для цієї мети в конструкції генератора передбачений так званий натягувач. Він розташований на монтажному майданчику генератора. Натягувач представлений регулювальним болтом. У самому кінці сторінки опубліковано відео, автор якого наочно показує етапи регулювання натягу ременя генератора на цьому китайцеві.
На китайському кросовері Чері Тіго Т11 в комплектації з кондиціонером натягнення цього ременя здійснюється автоматично! Тобто ремінь сам натягатиметься до того часу, поки не прийде час його заміни (приблизно через 40 000 км пробігу).
Фахівці рекомендують перед безпосереднім натягуванням або заміною ременя провести діагностику. Адже свистіти може не лише ремінь. Сторонні звуки можуть виділяти і ролики, а також підшипники генератора, насоса ГУР або компресора кондиціонера. Шуміти може і водяна помпа.
Простий спосіб перевірки ременя полягає в змочуванні ремінної передачі звичайною водою. Завдяки воді гума починає чіпко контактувати з роликами і шківами. Тобто водою необхідно злегка змочити як внутрішню, так і зовнішню поверхні ременя.
Деякі магазини автозапчастин пропонують спеціальні засоби у вигляді аерозоля, які призначені для обробки ремінних передач. Як і у випадку з водою, подібні засоби збільшують чіпкість ременя, а також чистять його поверхні від масляної плівки і інших засорів. Дуже корисна річ, допомагає продовжити термін служби ремінних передач.
Якщо свист з'являвся через прослизання ремінної передачі, то на якийсь час свист зникне повністю. Свисту не буде, поки ремінь залишається вологим. Якщо ж свистів не ремінь, то сторонній звук буде навіть з вологим ременем. В цьому випадку треба буде встановлювати точного винуватця стороннього шуму.
Варто відразу відмітити, що ремінь генератора обслуговує ще і ГУР з кондиціонером. Саме тому цей ремінь ще називають приводом допоміжних агрегатів.
На автомобілях Chery Tiggo Т11 без кондиціонера ремінь генератора натягується самим генератором, тобто його регулювальним болтом. Ручний натяг генератора робиться таким чином:
Таке цілком може статися, що ремінна передача приводу допоміжних агрегатів і генератора Chery Tiggo розтягнеться так, що не допомагатиме навіть регулювання натягувача. В даному випадку треба буде робити заміну ременя.
Ремінь генератора слід поміняти і у тому випадку, якщо на поверхні ремінної передачі з'явилися сліди механічного зносу. Розберемо послідовність заміни ременя генератора на автомобілі без кондиціонера, тобто з автоматичним натяжителем.
При установці нового ременя слід проконтролювати, щоб ремінна передача ніде не перекручувалася, не переламувалася і не пережималася. Якщо ламати новий ремінь генератора, то довго він не прослужить. Треба стежити і за тим, щоб на ремінь не потрапляло мастило і інші маслянисті рідини. Якщо ремінь буде в мастилі, він почне прослизати, що приведе до виникнення того самого настирного свисту.
До речі, спочатку свист ременя генератора може з'являтися не із-за слабкої натяжки, а унаслідок появи на ремені масляної плівки. В даному випадку проблему розв'яже тільки заміна ременя на повністю новий аналог.