Ввійти
Забули пароль? | Зареєструватися

Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*



Замовити
дзвінок

Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..










Розкажіть друзям

Заміна шарової опори Джилі МК Крос

Китайський кросовер Geely MK Cross відрізняється вельми м'яким ходом. Своїм комфортом пересування авто не в останню чергу зобов'язано шаровим опорам передньої підвіски. Зрозуміло, з часом шарові втрачають бувалу раніше пружність, через що на кузов починає передаватися дія буквально кожної купини і вибоїни. Благо, що в каталозі автозапчастин Джилі МК Крос є усе необхідне для якісного ремонту ходової.

Автомобіль Geely MK Cross використовує не класичні шарові опори, а лише пальці від них. Кожен з пальців вставляється у важіль передньої підвіски і кріпиться стопорним кільцем.

Регламент технічного обслуговування китайського кросовера передбачає заміну кульових опор через кожні 45 000 (км) пробігу. Але з урахуванням якості вітчизняних доріг шарові нерідко робляться непридатними вже до 25 000 - 30 000 (км) пробігу. Зрозуміло, багато чого залежить і від водійського досвіду.

Заміна шарових опор на китайському кросовері Джилі МК Крос має невисокий рівень складності. У кінці сторінки викладено відео, автор якого наочно показує увесь процес заміни шарових опор на цьому авто.

Шарова опора

Як замінити шарові опори Geely MK Cross

Розпочнемо з того, що виробник китайського кросовера віпочатку передбачав заміну шарових опор у зборі з передніми важелями. Але за комплект важелів у зборі, оригінального виробництва Geely, майстрові доведеться полегшити кишеню на $ 80-100. Завищений цінник обслуговування ходовий все ж змусив інженерів зробити шарові опори знімними.

Як було сказано спочатку огляду, шарові опори на Джилі МК Крос представлені просто пальцями, які запресовуються в посадочні отвори на важелях. Для надійності з'єднання пальці фіксуються стопорним кільцем.

Заміна шарових на китайському кросовері зводиться до вибивання старих пальців і запресовування нових. Але проробляти якісь маніпуляції з шаровими опорами у висячому полооженні украй незручно. З цієї причини перед заміною шарових опор треба зробити демонтаж важелів передньої підвіски.

Як зняти передній важіль

Спершу трохи теорії. Шарові опори служать для надійного з'єднання поворотних кулаків з важелями передньої підвіски. У свою чергу кожен з важелів кріпиться до кузова 2-ма болтами, через сайлентблоки. Додатково важелі з'єднуються із стійками стабілізатора.

Щоб зняти важіль Джилі МК Крос, необхідно: від'єднати стійку, розімкнути з'єднання шарової опори і поворотного кулака; далі слід викрутити болти сайлентблоків. Робота несильно трудомістка. Але в ній є свої нюанси.

  • Заганяємо машину на оглядову яму. Обов'язково включаємо гальмо стоянки.
  • Вивішуємо переднє колесо з обслуговуваного боку. Для цього використовуємо домкрат і упор для страховки. Заздалегідь рекомендується ослабити колісне кріплення.
  • Знімаємо переднє колесо. Це треба для того, щоб з'явилася можливість легко підібратися до шарової опори.
  • Викручуємо гайку шарової опори. Зазвичай гайки шарових шплінтуються, тому спочатку слід витягнути шплінт.

Викручуємо гайку шарової опори

  • Відкручуємо нижню гайку стійки стабілізатора. Не втратьте шайбу і гумову втулку від стійки. Зачеплення стійки і важеля розмикається, щоб спростити витягання шаровою з кулака. Додатково стійка від'єднується, щоб з'явилася можливість витягнути важіль.

Відкручуємо нижню гайку стійки стабілізатора

Послабляємо затягування болта переднього сайлентблока

Послабляємо затягування болта заднього сайлентблока

Зверніть увагу, буквально усе кріплення ходовою знаходиться у самої дороги. Це означає що болти і гайки будуть у бруді. Додаткова дія вологи і дорожньої хімії провокує корозію і закисання з'єднань. Перед роботою з кріпленням треба ретельно зачистити голівки болтів і гайки. Усе кріплення украй бажано щедро обробити проникаючим мастилом WD-40.

Тільки після усіх вищеперелічених операцій можна приступати до розмикання шарової опори і поворотного куркуля Geely MK Cross.

  • Висмикуємо палець шаровий з кулака. Це з'єднання зазвичай має досить щільну посадку. Для витягання шарової рекомендується використати знімача. Якщо знімача під рукою немає, можна розімкнути з'єднання, натиснувши на важіль ломом або великим монтуванням.
  • Повністю викручуємо болти переднього і заднього сайлентблоків.
  • Демонтуємо важіль. Після відкручування усіх болтів і гайок важіль легко витягається.

Все, можна перемикатися на заміну шарового пальця.

Як поміняти шарову опору

Як було сказано на початку огляду, автомобіль Geely MK Cross використовує замість повноцінної шарової опори лише шарнірний палець. Роль утримувача шарової опори виконує сам важіль передньої підвіски. Тобто палець просто вставляється у важіль і фіксується за допомогою стопорного кільця.

Заміна шарової опори полягає у витяганні старого пальця і встановленні на його місцеположення нового. Робиться це за наступною схемою:

  • Знімаємо пильовик шарової опори. Щоб це зробити, пильовик треба заздалегідь підчепити. Для підчіплювання пильовика рекомендується використати викрутку з плоским шліцом.

Знімаємо пильовик шарової опори

  • Витягаємо стопорне кільце. Як і у випадку з пильовиком, стопор необхідно заздалегідь підчепити. В деяких випадках майстри можуть стикатися зі складнощами з підчіплюванням кільця. Якщо кільце притиснуте з великою силою, то рекомендується перевернути важіль і ударити по зворотній стороні шарової молотком. У кінці огляду викладений відеоролик, у ньому наочно показаний цей прийом.

Витягаємо стопорне кільце

  • Витягаємо палець шаровий. Зазвичай палець просто вибивається молотком. Майстрові треба бути готовим до того, що доведеться постукати по пальцю з великою силою, оскільки це з'єднання зазвичай має великий натяг.

Витягаємо палець шаровий

  • Встановлюємо новий палець. Робити це необхідно з крайньою обережністю. Фахівці не рекомендують бити по новому пальцю молотком. Краще всього скористатися пресом. Якщо у своїй майстерні пресового устаткування немає, то можна відвідати спеціалізоване СТО і за скромну плату запресувати палець шаровою за усіма правилами.
  • Фіксуємо палець шарової стопорним кільцем. Зазвичай разом з новою шаровою в упаковці є і новий стопор.
  • Змащуємо шарову опору. Як і стопорне кільце, в наборі гарної шаровоої зазвичай передбачається і мастило.
  • Одягаємо новий пильовик.
  • Збираємо вузол у зворотній послідовності.
  • Міняємо шарову опору на протилежній стороні.

Додаткова інформація

Заміна шарової опори Джилі МК Крос - це чудова можливість, щоб обслужити і інші елементи ходової. Разом з шаровою фахівці зазвичай міняють:

  1. Стійки стабілізатора
  2. Втулки стабілізатора поперечної стійкості
  3. Накінечники рульової тяги
  4. Сайлентблоки передніх важелів

Лише комплексне обслуговування ходової Geely MK Cross дозволить автомобілю повернути плавність ходу і загальний комфорт пересування.

» Всі статті

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна шарової опори Джилі МК Крос"

Відгуки: 0




.