Ввійти
Забули пароль? | Зареєструватися

Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*



Замовити
дзвінок

Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..










Розкажіть друзям

Заміна корпусу викидного ключа Джилі Емгранд ЕС7

Автомобіль Geely Emgrand EC7 штатно комплектується парою ключів для замку запалення. Кожен з них вбудований у брелок з дистанційним управлінням центральним замком. Штатні ключі не відрізняються високою надійністю. Навіть за стандартних умов експлуатації один ключ відпрацьовує в середньому лише декілька років. Благо, що запасні ключі можна знайти в каталозі запчастин Джилі Емгранд ЕС7.

Оригінальні заводські ключі Geely Emgrand EC7 мають під корпусом брелока чіп ідентифікації. Для використання нового ключа з чіпом слід його активувати, тобто додати в пам'ять штатної системи охорони.

Ключі запалення цього авто найчастіше піддаються декільком несправностям:

  1. Ламається викидний механізм
  2. Обламується лезо ключа

У першому випадку ключ перестає подаватися з корпусу по натисненню кнопки. Нерідко ключ взагалі не заходить в корпус і не фіксується в закритому положенні. Ця поломка зазвичай супроводжується люфтом. Ключ або просто бовтається на брелоці, або його перекошує. При поломці викидного механізму сам ключ залишається цілим і його можна врятувати. Треба лише переставити лезо ключа, а також чіп, в новий корпус.

Якщо ж ключ обламався, його відновити навряд чи вийде. Обламаний ключ зазвичай міняється на новий. Майстрові треба буде виточити на лезі нового ключа токую ж борідку, яка була на старому ключі.

Ремонт ключа

Як переставити ключ Geely Emgrand EC7 в новий брелок

Якщо ключ почав клинити у брелоці, його треба просто переставити в новий корпус, з цілим викидним механізмом. Як зрозуміло, перед безпосереднім ремонтом треба замовити новий викидний ключ. Само лезо ключа кріпиться на важелі викидного пружинного механізму. Лезо просто штифтуєтся у своєму посадочному місці.

Сам викидний механізм знаходиться під корпусом брелока Джилі Емгранд ЕС7. Щоб до нього дістатися, треба практично до гвинтика розібрати брелок. Робиться це за наступною схемою:

  • Відкриваємо задню кришку. Вона тримається на клямках. Щоб безпечно відкрити кришку, її треба підчепити у будь-якому з кутів маленькою плоскою викруткою. Ця робота вимагає делікатного підходу, інакше можна зламати якісь з клямок.

Відкриваємо задню кришку

  • Відкручуємо 4 гвинтики, які були сховані за кришкою. Гвинтики мають голівку під маленьку хрестову викрутку.

Відкручуємо 4 гвинтики

  • Розбираємо корпус. Треба просто зняти верхню частину корпусу, яка раніше трималася на гвинтиках. Зверніть увагу, при розборі корпусу може вискочити пружина викидного механізму. Пружина вискакує при від'єднанні верхньої частини корпусу практично в 100% випадків. Саме з цієї причини цю роботу рекомендується виконувати на просторому столі. Просто так буде простіше шукати пружину, якщо вона далеко відлетить.

Розбираємо корпус

  • Витягаємо секретний чіп. Він розташований в спеціальному утримувачі, на протилежній стороні від викидного механізму. Чіп фіксується тільки за рахунок щільної посадки. При витяганні чіпа слід зберігати обережність, оскільки його легко пошкодити. Притиснутий, зігнутий або надламаний чіп нормально не працюватиме. Щоб безпечно вийняти чіп, його треба підчепити маленькою викруткою. Відразу ж можна витягнути і частини викидного механізму, що залишилися.

Витягаємо секретний чіп

  • Відкриваємо батарейний блок. Акумулятор представлений у форм-факторі "пігулки". Сама пігулка вставляється в утримувачі на кришці. При витяганні кришки витягається і батарейка. Щоб зняти кришку, треба відщепнути фіксатор. Краще всього це робити маленькою плоскою викруткою.

Відкриваємо батарейний блок

  • Витягаємо друковану плату. Вона тримається в роз'ємі тільки за рахунок щільної посадки силіконової підкладки, до якої приклеєна плата. Щоб дістати плату, треба її підчепити маленькою плоскою викруткою. Знову ж таки при виконанні цієї роботи слід проявляти акуратність і делікатність. Якщо сильно натиснути на плату, може вийти з ладу який-небудь елемент електроніки.

Витягаємо друковану плату

  • Витягаємо лезо ключа з поворотного важеля. Для цього слідує випресувати штифт, який і фіксує лезо у важелі. Щоб вийняти штифт, рекомендується використати спеціальне пристосування. Приклад такого пристосування на фото нижче. На пристосування у дії можна подивитися у відеоролику, який викладений у кінці огляду.

Витягаємо лезо ключа з поворотного важеля

Якщо немає в господарстві подібного пристосування, то не біда. Адже для витягання штифта можна скористатися звичайним тонким цвяхом. По тонкому цвяху дуже зручно постукувати не молотком, а плоскою стороною плоскогубців.

Все, можна приступати до розбору корпусу нового викидного ключа, у якого замість оригінальної борідки знаходиться суцільне голе лезо. Суцільне лезо - це болванка, з якої треба за допомогою надфіля випилювати профіль борідки оригінального ключа. Але оскільки старий ключ не обламаний, то є сенс просто переставити його на місце болванки.

Корпус нового брелока розбирається за описаним вище принципом. Тобто треба зняти задню кришку, відкрутити гвинтики, що знаходяться за нею, і розібрати корпус. При розборі корпусу вистрілить пружинка викидного механізму. Краще нову пружину не втрачати, оскільки доведеться ставити стару, із зламаного викидного механізму. Стара пружина може не працювати як треба.

Як правильно зібрати корпус викидного ключа

  • Насамперед слід переставити в новий брелок чіп ідентифікації від старого корпусу ключа Geely Emgrand EC7.
  • Вставляємо старий ключ в новий важіль повороту. Заздалегідь слід витягнути звідти болванку. Як і у випадку із старим ключем, болванка тримається на штифті. Його треба вийняти, що дасть можливість від'єднати болванку. При установці в новий важіль старого ключа його треба буде заштифтувати.
  • Встановлюємо викидний механізм. При цьому пружину слід звести так, щоб ключ ходив із зусиллям. Тільки в цьому випадку ключ добре вискакуватиме по натисненню кнопки. У відеоролику, який викладений наприкінці огляду, цей момент детально показаний.
  • Закручуємо корпус гвинтиками і встановлюємо друковану плату з батарейкою.

Все, можна перевіряти роботу ключа. При цьому просто переставлений із старого корпусу в новий ключ не треба додавати в систему ЦЗ. При перевірці ключа треба заве6сти і заглушити мотор, а також з кнопок відкрити/закрити двері та відкрити багажне відділення.

Додаткова інформація

Деякі водії наважуються на ремонт обламаного ключа Джилі Емгранд ЕС7. У мережі активно рекламуються всілякі клейові суміші для цієї справи. Але як показує практика, клеєний метал довго все одно не служитиме. Відновлений методом склеювання ключ може підвести в самий непідходящий для цього момент.

Якщо ключ Geely Emgrand EC7 відламався по лезу, то краще всього замовити болванку і виточити з неї новий ключ. Виготовлення ключа можна довірити навіть сторонньому фахівцеві, оскільки без оригінального чіпа ідентифікації дублікат все одно працювати не буде.

» Всі статті

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна корпусу викидного ключа Джилі Емгранд ЕС7"

Відгуки: 0




.