Ввійти
Забули пароль? | Зареєструватися

Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*



Замовити
дзвінок

Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..










Розкажіть друзям

Не закриваються водійські двері Джилі СК (СК- 2), ремонт центрального замку

До центрального замку Geely CK-2 зазвичай не виникає ніяких питань аж до 70 000 - 100 000 (км) пробігу. Потім замковий механізм на водійських дверях часто починає жити своїм власним життям. Найбільше поширення отримав випадок, коли центральний замок перестає відкриватися і закриватися з брелока. Благо, що для ремонту ЦЗ сьогодні можна легко знайти усі необхідні запчастини Джилі СК-2.

Незважаючи на бюджетне походження автомобіля вже у базовій комплектації Geely CK-2 передбачений центральний замок.

Слабким місцем центрального замку є електричний привід. Упевнитися, що збоїть саме він дуже просто. Треба лише відкрити/закрити двері вручну, тобто за допомогою ключа. Якщо центральний замок нормально спрацьовує при ручній дії, то можна сміливо демонтувати замковий механізм і проводити ревізію приводу.

Центральний замок на цьому китайцеві використовує редуктор на основі пластикової передачі. Це і є основною проблемою ЦЗ. Пластикові зачеплення з часом робляться непридатними. Сам моторчик може прокручуватися, але злизані зуби на черв'яку і шестерінці нормально не передаватимуть зусилля на замкову клямку. До речі, у блозі по ремонту Geely CK детально описаний один з таких випадків.

Ремонт замку

Ремонт центрального замку Джилі СК-2

Слід відразу відмітити, що облаштування дверей, як і центрального замку, CK-2 повністю ідентично із СК. Вказане вище посилання буде актуальним і для цієї модифікації китайського седана.

Для ремонту замку на водійських дверях треба його повністю демонтувати. Сам замковий механізм ЦЗ ховається за дверною картою. Як зрозуміло, щоб зняти замок, треба заздалегідь від'єднати обшивку.

Як зняти дверну карту

Обшивка передніх дверей Джилі СК-2 тримається на 7 саморізах і клямках, які розташовані по периметру дверної карти.

Якщо водій дорожить гарним зовнішнім виглядом салону, то слід користуватися набором спеціальних пластикових знімачів. Якщо ж підчіплювати заглушки і клямки металевим шліцом викрутки, на декоративних елементах обшивки неодмінно залишаться потертості і подряпини.

  • Відкручуємо і знімаємо кнопковий блок, який розташований на підлокітнику дверей. Блок фіксується одним саморізом. Після викручування кріплення треба просто потягнути кнопковий блок вгору. При витяганні кнопкового блоку не слід сильно витягати його, оскільки до блоку підключена кіпа дротів. Усі дротяні колодки треба відключити.

Відкручуємо і знімаємо кнопковий блок

Зверніть увагу, перед демонтажем дверної карти і замку бортову електромережу Geely CK-2 треба повністю знеструмити. Це важливо, оскільки при від'єднанні обшивки майстрові доведеться ворушити проводку. На автомобілі з солідним пробігом є висока вірогідність того, що якісь з дротів десь та замкнуть. Це досить небезпечно.

  • Відкручуємо саморіз, який розташований за кнопковим блоком. Це кріплення фіксує обшивку до підсилювача дверей.

Відкручуємо саморіз

  • Відкручуємо нижній ряд саморізів. Внизу обшивка фіксується кріпленням у 4 місцях.

Відкручуємо нижній ряд саморізів

  • Викручуємо голівку центрального замку.

Викручуємо голівку центрального замку

  • Від'єднуємо дверну карту. Підривати обшивку слід акуратно і делікатно. По периметру дверної карти знаходяться пластикові кліпси, які легко ламаються, якщо до них прикласти велику силу. Повному зніманню дверної карти заважатиме проводка. Усі дротяні колодки краще відключити. Обшивку бажано прибрати чимдалі, щоб випадково не пошкодити її.

Все, можна приступати до демонтажу замку.

Як зняти замок передніх дверей

  • Викручуємо кріплення, фіксуюче замок з боку дверної карти.

Викручуємо кріплення

  • Викручуємо кріплення на торці дверей.

Викручуємо кріплення на торці дверей

  • Розмикаємо з'єднання тяги з тросом, який управляє дверною ручкою.
  • Витягаємо замковий механізм. Його треба просто вийняти з технологічного отвору дверей. Додатково слід від'єднати дротяні колодки.

Як видно з інструкції, нічого складного у від'єднанні дверних замків на Джили СК (СК-2) немає. Інші замки від'єднуються за таким же принципом. Після демонтажу замку його слід віднести на верстак. Все, можна приступати до розбору приводного механізму, де розташований електромоторчик.

Ремонт замку

  • Знімаємо кришку редуктора. Вона зафіксована лише гвинтиками по периметру.

Знімаємо кришку редуктора

  • Від'єднуємо мотор. Його треба просто від'єднати від черв'ячного валу.
  • Перевіряємо роботу електромоторчика. Для цього майстрові знадобиться джерело 12-вольтового постійного струму. Можна накинути на мотор дроти з АКБ.

Якщо мотор крутиться нормально, без ривків і заїдань, то слід детально оглянути черв'ячну передачу редуктора. Як було сказано на початку огляду, редуктор замку використовує пластикову передачу. Черв'як і шестерня виготовлені з пластика. Зношені пластикові зачеплення схильні до прослизання.

Основною заковикою при ремонті редуктора замку є пошук запчастин. Окремо нової пластикової передачі ЦЗ майстрові навряд чи вдасться знайти. У вільному продажі їх не було, немає і навряд чи вони колись почнуть продаватися окремо. Це не вигідно виробникові замків з економічної точки зору. Адже ремонтувати замки почнуть кустарно, замість ремонту методом повної заміни на нульс, за який доведеться гарненько доплатити.

Виходом з цієї ситуації стане пошук донора, у якого можна витягнути черв'ячну передачу. Нехай вона буде хоч з пробігом, та зате з цілим зачепленням. Якщо донора піти не вийде, то доведеться придбавати новий замок. За замок для водійських дверей майстрові доведеться викласти близько $20.

При зворотному складанні редуктора необхідно буде рясно, але без фанатизму, змастити пари редуктора, що труться. В ролі мастила слід використати щось з категорії термостійкого. Якщо ж змастити редуктор звичайним літолом, то мастило може застигнути на морозі, що створить проблеми з доступом в машину. Фахівці радять користуватися термостійким мастилом на основі силікону.

Додаткова інформація

Наприкінці огляду викладений відеоролик, автор якого наочно показав процес демонтажу замку, а також розбору і ревізії редуктора. Але майстер вирішив все ж не міняти черв'ячну передачу. Так вийшло, що розібравши замок і як слід його почистивши замок раптом запрацював як належить.

Зрозуміло, відновленого методом чищення замку все одно не виистачть на довго. У випадку на відеоролику, рівно через 1 день почищений замок знову відмовив. Цю поломку вдасться усунути або заміною черв'ячної передачі на аналог від донора, або ж купівлею нового замку.

» Всі статті

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Не закриваються водійські двері Джилі СК (СК- 2), ремонт центрального замку"

Відгуки: 0




.