Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..
До центрального замку Geely CK-2 зазвичай не виникає ніяких питань аж до 70 000 - 100 000 (км) пробігу. Потім замковий механізм на водійських дверях часто починає жити своїм власним життям. Найбільше поширення отримав випадок, коли центральний замок перестає відкриватися і закриватися з брелока. Благо, що для ремонту ЦЗ сьогодні можна легко знайти усі необхідні запчастини Джилі СК-2.
Незважаючи на бюджетне походження автомобіля вже у базовій комплектації Geely CK-2 передбачений центральний замок.
Слабким місцем центрального замку є електричний привід. Упевнитися, що збоїть саме він дуже просто. Треба лише відкрити/закрити двері вручну, тобто за допомогою ключа. Якщо центральний замок нормально спрацьовує при ручній дії, то можна сміливо демонтувати замковий механізм і проводити ревізію приводу.
Центральний замок на цьому китайцеві використовує редуктор на основі пластикової передачі. Це і є основною проблемою ЦЗ. Пластикові зачеплення з часом робляться непридатними. Сам моторчик може прокручуватися, але злизані зуби на черв'яку і шестерінці нормально не передаватимуть зусилля на замкову клямку. До речі, у блозі по ремонту Geely CK детально описаний один з таких випадків.
Слід відразу відмітити, що облаштування дверей, як і центрального замку, CK-2 повністю ідентично із СК. Вказане вище посилання буде актуальним і для цієї модифікації китайського седана.
Для ремонту замку на водійських дверях треба його повністю демонтувати. Сам замковий механізм ЦЗ ховається за дверною картою. Як зрозуміло, щоб зняти замок, треба заздалегідь від'єднати обшивку.
Обшивка передніх дверей Джилі СК-2 тримається на 7 саморізах і клямках, які розташовані по периметру дверної карти.
Якщо водій дорожить гарним зовнішнім виглядом салону, то слід користуватися набором спеціальних пластикових знімачів. Якщо ж підчіплювати заглушки і клямки металевим шліцом викрутки, на декоративних елементах обшивки неодмінно залишаться потертості і подряпини.
Зверніть увагу, перед демонтажем дверної карти і замку бортову електромережу Geely CK-2 треба повністю знеструмити. Це важливо, оскільки при від'єднанні обшивки майстрові доведеться ворушити проводку. На автомобілі з солідним пробігом є висока вірогідність того, що якісь з дротів десь та замкнуть. Це досить небезпечно.
Все, можна приступати до демонтажу замку.
Як видно з інструкції, нічого складного у від'єднанні дверних замків на Джили СК (СК-2) немає. Інші замки від'єднуються за таким же принципом. Після демонтажу замку його слід віднести на верстак. Все, можна приступати до розбору приводного механізму, де розташований електромоторчик.
Якщо мотор крутиться нормально, без ривків і заїдань, то слід детально оглянути черв'ячну передачу редуктора. Як було сказано на початку огляду, редуктор замку використовує пластикову передачу. Черв'як і шестерня виготовлені з пластика. Зношені пластикові зачеплення схильні до прослизання.
Основною заковикою при ремонті редуктора замку є пошук запчастин. Окремо нової пластикової передачі ЦЗ майстрові навряд чи вдасться знайти. У вільному продажі їх не було, немає і навряд чи вони колись почнуть продаватися окремо. Це не вигідно виробникові замків з економічної точки зору. Адже ремонтувати замки почнуть кустарно, замість ремонту методом повної заміни на нульс, за який доведеться гарненько доплатити.
Виходом з цієї ситуації стане пошук донора, у якого можна витягнути черв'ячну передачу. Нехай вона буде хоч з пробігом, та зате з цілим зачепленням. Якщо донора піти не вийде, то доведеться придбавати новий замок. За замок для водійських дверей майстрові доведеться викласти близько $20.
При зворотному складанні редуктора необхідно буде рясно, але без фанатизму, змастити пари редуктора, що труться. В ролі мастила слід використати щось з категорії термостійкого. Якщо ж змастити редуктор звичайним літолом, то мастило може застигнути на морозі, що створить проблеми з доступом в машину. Фахівці радять користуватися термостійким мастилом на основі силікону.
Наприкінці огляду викладений відеоролик, автор якого наочно показав процес демонтажу замку, а також розбору і ревізії редуктора. Але майстер вирішив все ж не міняти черв'ячну передачу. Так вийшло, що розібравши замок і як слід його почистивши замок раптом запрацював як належить.
Зрозуміло, відновленого методом чищення замку все одно не виистачть на довго. У випадку на відеоролику, рівно через 1 день почищений замок знову відмовив. Цю поломку вдасться усунути або заміною черв'ячної передачі на аналог від донора, або ж купівлею нового замку.