Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..
Рано чи пізно передня підвіска китайського седана Geely MK дасть про себе знать. Криком про допомогу зазвичай стає настирний стук, який супроводжуватиме пересування автомобіля при наїзді на дорожні купини/вибоїни, а також при наборі швидкості і гальмуванні. Підвіска може постукувати навіть тоді, коли автомобіль використовує найякісніші автозапчастини Джили МК.
Підвіска китайського седана не розрахована на високе вагове навантаження. При частій їзді з вантажем у багажнику або повним салоном елементи підвіски починають зношуватися в прискореному темпі!
Джерелом стороннього шуму, зокрема стуку, з-під передньої підвіски може бути щонайширший перелік вузлів:
1. Стабілізатор поперечної стійкості
4. Шарові опори
9. і інше-інше
Точно встановити винуватця стороннього шуму можна тільки в ході повноцінної діагностики. Досвідчені фахівці насамперед звертають увагу на техстан подушок двигуна. Ближче до пробігу 50 000 (км) зазвичай "здувається" задня опора двигуна. Знос подушки легко встановити по наявності на ній механічних ушкоджень (розривів і тріщин).
Зрозуміло, навіть в практиці професійних майстерень зустрічаються випадки, коли виявити джерело стуку в передній підвісці Geely MK не виходить. У подібних випадках допоможе тільки поелементна заміна деталей передньої підвіски на нові аналоги. У самому кінці огляду викладений відеоролик, автор якого замінив задню опору двигуна, але настирний стук з-під передньої підвіски все одно не пропав.
Задня опора двигуна китайського седана призначена для надання силовому агрегату додаткової жорсткості. В той же час задня опора запобігає передачі вібраційних навантажень від силового агрегату на раму автомобіля.
При зносі задньої опори силовий агрегат починає практично вільно бовтатися назад-вперед, наскільки це дозволяють опори, що залишилися, і півосі.
Задня опора кріпиться до внутрішньої сторони поперечки рами на передній підвісці. Дістатися до подушки можна лише одним шляхом. Офіційний мануал по техобслуговуванню Джилі МК радить ослабити кріплення поперечки і відкрутити болти рульової рейки. Тільки в цьому випадку з'явиться можливість швидко і безпечно витягнути стару опору.
Багато майстрів відмічають, що нижнє кріплення устигає практично намертво прикипіти, приіржавіти і закиснути. З цієї причини настійно радиться перед безпосереднім відкручуванням болтів і гайок гарненько почистити кріплення від бруду і іржі. Додатково слід залити кріплення проникаючим мастилом WD-40.
Досвідчені водії Geely MK дотримуються думки, що заміною лише однієї опори з трьох існуючих обходитись не варто. Опори, що залишилися без заміни, ефективно не гаситимуть вібраційні навантаження, що виникають в силовому агрегаті. Грамотні майстри завжди підходять до заміни подушок двигуна комплексно. Тобто разом із задньою подушкою обов'язково треба замінити і праву, а також ліву опори.
На цьому етапі ремонту слід перемістити домкрат з-під піддону картера двигуна до піддону КПП. Підпора трансмісії знадобиться для обслуговування лівої подушки.
При заміні усіх подушок двигуна Джили МК може спостерігатися посилена віддача вібрації в раму кузова. Нові подушки відрізняються досить високою жорсткістю. Тому деякі вібраційні навантаження все ж досягатимуть рами. Треба просто почекати деякий час, щоб подушки приробилися.
Жорсткість опор знизиться приблизно через тиждень експлуатації автомобіля.
На початку огляду було сказано, що джерелом стороннього звуку може бути щонайширший спектр вузлів. Якщо стук не зник, то після опор увагу слід приділити втулкам і стійкам стабілізатора. У блозі по ремонту Geely MK є детальний огляд на тему заміни стійок стабілізатора.
Третім по важливості вузлом можна вважати амортизатори. Часті навантаження на багажник і салон в найкоротші терміни виводять з ладу верхні опори на передніх і задніх амортизаційних стойках. Поправити цю ситуацію допоможе заміна штатних амортизаторів на якісні газо-масляні аналоги, які слід встановлювати в парі з посиленними пружинами.
Додатково не треба забувати і про необхідність своєчасної заміни шарових опор, наконечників рульової тяги, а також тяги рульового управління. Досвідчені фахівці завжди контролюють і техстан ступичних підшипників.
Так, комплексне обслуговування передньої підвіски є зайняттям не з дешевих. Але піддана усебічному сервісу підвіска поверне водієві віру у свій автомобіль! Сторонній шум невідомого походження надовго зникне, ніби його і зовсім не було.