Ввійти
Забули пароль? | Зареєструватися

Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*



Замовити
дзвінок

Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..










Розкажіть друзям

Стук підвіски Джили МК, заміна задньої подушки двигуна

Рано чи пізно передня підвіска китайського седана Geely MK дасть про себе знать. Криком про допомогу зазвичай стає настирний стук, який супроводжуватиме пересування автомобіля при наїзді на дорожні купини/вибоїни, а також при наборі швидкості і гальмуванні. Підвіска може постукувати навіть тоді, коли автомобіль використовує найякісніші автозапчастини Джили МК.

Підвіска китайського седана не розрахована на високе вагове навантаження. При частій їзді з вантажем у багажнику або повним салоном елементи підвіски починають зношуватися в прискореному темпі!

Джерелом стороннього шуму, зокрема стуку, з-під передньої підвіски може бути щонайширший перелік вузлів:

1. Стабілізатор поперечної стійкості

2. Стійки стабілізатора

3. Амортизаційні стійки

4. Шарові опори

5. Рульові наконечники

6. Ступичні підшипники

7. Рульова рейка

8. Опори двигуна

9. і інше-інше

Точно встановити винуватця стороннього шуму можна тільки в ході повноцінної діагностики. Досвідчені фахівці насамперед звертають увагу на техстан подушок двигуна. Ближче до пробігу 50 000 (км) зазвичай "здувається" задня опора двигуна. Знос подушки легко встановити по наявності на ній механічних ушкоджень (розривів і тріщин).

Зрозуміло, навіть в практиці професійних майстерень зустрічаються випадки, коли виявити джерело стуку в передній підвісці Geely MK не виходить. У подібних випадках допоможе тільки поелементна заміна деталей передньої підвіски на нові аналоги. У самому кінці огляду викладений відеоролик, автор якого замінив задню опору двигуна, але настирний стук з-під передньої підвіски все одно не пропав.

Задня опора двигуна

Як замінити задню опору двигуна Geely MK

Задня опора двигуна китайського седана призначена для надання силовому агрегату додаткової жорсткості. В той же час задня опора запобігає передачі вібраційних навантажень від силового агрегату на раму автомобіля.

При зносі задньої опори силовий агрегат починає практично вільно бовтатися назад-вперед, наскільки це дозволяють опори, що залишилися, і півосі.

Задня опора кріпиться до внутрішньої сторони поперечки рами на передній підвісці. Дістатися до подушки можна лише одним шляхом. Офіційний мануал по техобслуговуванню Джилі МК радить ослабити кріплення поперечки і відкрутити болти рульової рейки. Тільки в цьому випадку з'явиться можливість швидко і безпечно витягнути стару опору.

  • Заїжджаємо на оглядову яму/естакаду і глушимо мотор, спускаємося під машину.
  • Демонтуємо захист піддону картера двигуна. Якщо цього не зробити, то не вийде підібратися до нижнього кріплення подушки.
  • Відкручуємо стяжний болт, за допомогою якого задня опора кріпиться до кронштейна силового агрегату.

Відкручуємо стяжний болт

  • Викручуємо нижні кріплення подушки. Знизу подушка кріпиться до поперечки рами за допомогою 2 гайок і 1 болта.

Викручуємо нижні кріплення подушки

Багато майстрів відмічають, що нижнє кріплення устигає практично намертво прикипіти, приіржавіти і закиснути. З цієї причини настійно радиться перед безпосереднім відкручуванням болтів і гайок гарненько почистити кріплення від бруду і іржі. Додатково слід залити кріплення проникаючим мастилом WD-40.

  • Викручуємо 2 болти заднього кріплення поперечки рами.

Викручуємо 2 болти заднього кріплення

  • Послабляємо болти переднього кріплення поперечки рами.

Послабляємо болти переднього кріплення

  • Викручуємо болти рульової рейки, за допомогою яких вона фіксується до поперечки.

Викручуємо болти рульової рейки

  • Від'єднуємо задню опору силового агрегату.

Від'єднуємо задню опору силового агрегату

  • Ставимо на місце зношеної опори нову.

Досвідчені водії Geely MK дотримуються думки, що заміною лише однієї опори з трьох існуючих обходитись не варто. Опори, що залишилися без заміни, ефективно не гаситимуть вібраційні навантаження, що виникають в силовому агрегаті. Грамотні майстри завжди підходять до заміни подушок двигуна комплексно. Тобто разом із задньою подушкою обов'язково треба замінити і праву, а також ліву опори.

Як замінити праву опору двигуна

  • Відкриваємо капот.
  • Демонтуємо корпус повітряного фільтру, а також від'єднуємо правий бризковик. Піддон картера двигуна треба підперти домкратом. Між силовою голівкою домкрата і піддоном картера слід підкласти м'яку проставку. Для цього підійде шматок товстої гуми або дерев'яна дошка. Додатково на правій опорі є утримувач трубок кліматсистеми. Треба відкрутити утримувач, він зафіксований одним гвинтиком.
  • Відкручуємо болти, якими опора фіксується до кронштейна двигуна. Усього 2 болти.

Відкручуємо болти

  • Відкручуємо болти кріплення опори до кузова. Усього 3 болтика.

Відкручуємо болти кріплення опори до кузова

  • Відкручуємо гайку кронштейна.

Відкручуємо гайку кронштейна

  • Демонтуємо праву опору.

Демонтуємо праву опору

  • Ставимо на місце старої опори нову і збираємо вузол в зворотній послідовності.

Як замінити ліву опору двигуна

На цьому етапі ремонту слід перемістити домкрат з-під піддону картера двигуна до піддону КПП. Підпора трансмісії знадобиться для обслуговування лівої подушки.

  • Відкручуємо болт, що сполучає ліву подушку з кузовом.

Відкручуємо болт

  • Відкручуємо кріплення кронштейна (3 болти), що сполучає ліву опору і корпус коробки передач.
  • Відкручуємо кріплення кронштейна
  • Витягаємо ліву опору і від'єднуємо від неї кронштейн.

Витягаємо ліву опору

  • Ставимо на місце старої подушки нову і проводимо збір вузла в зворотній послідовності.
  • Не забудьте зробити пробний заїзд, щоб оцінити якість роботи нових опор.

Додаткова інформація

При заміні усіх подушок двигуна Джили МК може спостерігатися посилена віддача вібрації в раму кузова. Нові подушки відрізняються досить високою жорсткістю. Тому деякі вібраційні навантаження все ж досягатимуть рами. Треба просто почекати деякий час, щоб подушки приробилися.

Жорсткість опор знизиться приблизно через тиждень експлуатації автомобіля.

На початку огляду було сказано, що джерелом стороннього звуку може бути щонайширший спектр вузлів. Якщо стук не зник, то після опор увагу слід приділити втулкам і стійкам стабілізатора. У блозі по ремонту Geely MK є детальний огляд на тему заміни стійок стабілізатора.

Третім по важливості вузлом можна вважати амортизатори. Часті навантаження на багажник і салон в найкоротші терміни виводять з ладу верхні опори на передніх і задніх амортизаційних стойках. Поправити цю ситуацію допоможе заміна штатних амортизаторів на якісні газо-масляні аналоги, які слід встановлювати в парі з посиленними пружинами.

Додатково не треба забувати і про необхідність своєчасної заміни шарових опор, наконечників рульової тяги, а також тяги рульового управління. Досвідчені фахівці завжди контролюють і техстан ступичних підшипників.

Так, комплексне обслуговування передньої підвіски є зайняттям не з дешевих. Але піддана усебічному сервісу підвіска поверне водієві віру у свій автомобіль! Сторонній шум невідомого походження надовго зникне, ніби його і зовсім не було.

» Всі статті

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Стук підвіски Джили МК, заміна задньої подушки двигуна"

Відгуки: 0




.