Ввійти
Забули пароль? | Зареєструватися

Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*



Замовити
дзвінок

Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..










Розкажіть друзям

Чистка дроселя Чері Амулет

Якщо мотор є серцем автомобіля, то дросельний вузол - це його легені. Дросельна заслінка Chery Amulet постачає до впускного тракту кисень, без якого пальне попросту не буде запалюватися. Саме з цієї причини дросельний вузол потребує регулярного обслуговуванні, як і багато інших запчастин на Чері Амулет.

З часом дросельна заслінка обростає мастиильним нальотом і нагаром, які змішуються з пиловими засмічення і перетворюються на липку жижу.

Якщо проток дроссельного вузла буде брудним, то вільний хід заслінки може помітно зменшитися. Через це дросельна заслінка може:

  1. Не до кінця відкриватися
  2. Не до кінця закриватися

При неповному відкритті заслінки дроселя буде спостерігатися втрата силовим агрегатом потужності. Якщо ж заслінка дроселя буде нещільно закриватися, то почнуть плавати оберти двигуна. І в першому, і в другому випадку практично завжди спостерігається істотна перевитрата палива.

Щоб уникнути проблем з роботою дроссельного вузла, фахівці радять періодично чистити заслінку з прилеглими до неї повітряними каналами.

Дросельний вузол

Як почистити дросельний вузол Chery Amulet

Почнемо з того, що досвідчені фахівці проводять профілактику дросельної заслінки приблизно через кожні 30 000 (км) пробігу. При цьому паралельно з чищенням дроселя вкрай бажано поміняти повітряний фільтр. Справа в тому, що старий фільтруючий елемент є джерелом пилу, яка відразу ж почне осідати як на почищеній заслінці дроселя, так і на стінках впускного колектора.

Додатково разом з кожною другою чисткою дроселя, тобто через 60 000 (км) пробігу, радиться проводити заміну і регулятора холостого ходу.

Повноцінну чистку заслінки вийде виробити лише на повністю демонтованому дроселі. Деякі майстри нехтують данною порадою, через що зворотня сторона заслінки залишається брудною. Так робити не варто! Демонтується дросельний вузол Чері Амулет за наступною схемою.

Як зняти дросель

  • Зупиняємося, глушимо мотор і повністю вимикаємо займання.
  • Відкриваємо капот та від’єднуємо повітропровід, що з'єднує корпус повітряного фільтру з зроселем. Щоб звільнити повітропровід, необхідно відкинути шланг продувки картера, а також слід послабити хомути на патрубку корпусу фільтру і дросельної заслінки.

Від’єднуємо повітропровід

Варто звернути увагу на стан внутрішніх поверхонь повітряного патрубка. Якщо всередині є масляний наліт, то йоого обов'язково й неодмінно потрібно повністю прибрати. За наявності мастильного нальоту у повітроводі доведеться від'єднувати для чищення і шланг продувки картера. Масляний наліт може бути наслідком зносу мастииловіддільника клапанної кришки.

  • Відключаємо дротову колодку від регулятора холостого ходу. Для від'єднання колодки потрібно попередньо вичавити фіксатор.

Відключаємо дротову колодку від регулятора

  • Відключаємо дротову колодку від датчика положення дросельної заслінки. Для від'єднання колодки потрібно попередньо вичавити фіксатор.

Відключаємо дротову колодку від датчика

  • Від’єднуємо регулятор холостого ходу. Він тримається на 2 винтиках з головкою під хрестову викрутку.

Від’єднуємо регулятор холостого ходу

  • Аналогічним чином від’єднуємо датчик положення дросельної заслінки.
  • Від’єднуємо шланг продувки адсорбера. Відпочатку він зафіксований хомутом.

Від’єднуємо шланг продувки адсорбера

Виводимо накінечник троса

Виймаємо пружинну скобу

  • Виймаємо тросик. При установці дроселя назад тросик акселератора доведеться регулювати.

Виймаємо тросик

  • Відкручуємо 4 болта, за допомогою яких дросель фіксується до впускного колектора.

Відкручуємо 4 болта

  • Демонтуємо дросель. Зверніть увагу на стан прокладки, яка розміщена між дроселем і колектором. Зазвичай цей ущільнювач є багаторазовим, але якщо прокладення має сліди якихось ушкоджень, її потрібно обов'язково поміняти.

Демонтуємо дросель

Все, можна приступати до чистки дроселя.

Чистка дроселя

У якості миючого засообу для дроселя Chery Amulet допустимо використовувати будь-яке з численних засобів для промивання карбюратора. Виробник китайського ліфтбеку не радить використовувати для чищення дроселя класичні розчинники, такі як бензин, гас, ацетон та ін.

  • Наносимо засіб для промивання карбюратора на забруднені поверхні дросельної заслінки.

Наносимо засіб

  • Даємо час дроселю вистоятися, щоб чиистяча хімія в'їлася у шар забруднювача. Для цього зазвичай вистачає 5 хвилин.

Даємо час дроселю вистоятися

  • Витираємо забруднені поверхні чистим ганчір'ям. Очищений дросель повинен у прямому сенсі слова блищати.

Витираємо забруднені поверхні

При очищенні дроссельного вузла необхідно приділити особливу увагу каналу регулятора холостого ходу. Хто не знає, даний канал йде в обхід основного протоку заслінки. Завдяки запасному каналу двигун забезпечується повітрям, забезпечуючи можливість роботи двигуна на холостому ході.

При обслуговуванні дроселя не потрібно забувати, що повітряний фільтр до пробігу 30 000 (км) вже буде добряче забитий. Старий фільтр обов'язково і неодмінно потрібно замінити на новий. В іншому випадку зі старого фільтра буде видувати пил, який миттєво осяде на почищених поверхнях впускного тракту.

Додаткова інформація

Як було сказано вище, при установці почищеного дроселя майстру доведеться регулювати тросик акселератора Чері Амулет. Регулювання троса полягає в установці оптимально натягу.

За повністю відпущеної педалі газу натяг троса повинен дозволяти заслінці безперешкодно закриватися.

Якщо ж витиснути повністю педаль газу, то заслінка повинна повністю відкритися. Тобто трос акселератора не повинен висіти, він повинен перебувати під натягом. При цьому натяжка повинна бути і не сильною, і не слабкою.

На Chery Amulet з великим пробігом нерідко зустрічаються випадки, коли тросик акселератора сильно розтягується. Відрегулювати натяг розтягнутого троса не вийде, він завжди буде провисати. Розтягнутий тросик підлягає заміні на новий аналог.

Паралельно з тросом увагу слід приділяти і регулятору холостого ходу. З часом механічна частина регулятора зношується, через що ЕБК починає втрачати контроль над регулюванням холостих обертів. Вирішити проблему дозволяє банальна заміна регулятора. Зношуватися може й датчик положення дросельної заслінки.

Досвідчені фахівці радять підходити до сервісу дроссельного вузла комплексно. Тобто потрібно регулярно чистити заслінку, а при досягненні двигуном певного пробігу слід просто замінити регулятор, датчик і трос на повністю нові аналогії. Не варто чекати, коли якісь з елементів дроселя зносяться і почнуть непомітно погіршувати роботу впускного тракту. Адже вирахувати їх згодом буде вельми й вельми непросто.

» Всі статті

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Чистка дроселя Чері Амулет"

Відгуки: 0




.