Ввійти
Забули пароль? | Зареєструватися

Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*



Замовити
дзвінок

Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..










Розкажіть друзям

Збирання і встановлення ГБЦ на Чері Амулет А11, А15

Демонтаж ГБЦ - відправна крапка, з якої починаються "серйозні" роботи з ремонту двигуна китайського ліфтбеку Чері Амулет. Навіть саме завдання по від'єднанню головки блоку циліндрів має нескромно високий рівень складності. Але лише досвідченим майстрам відомо, що на зворотню збірку й монтаж ГБЦ йде ще більше сил та часу.

При складанні та встановленні ГБЦ Chery Amulet попутно необхідно враховувати ще й численні технологічні зазор, а також моменти затяжки кріплення і багато інших нюансів.

Цей огляд присвячений темі збірки й монтажу головки блоку циліндрів на китайському ліфтбеці. Зрозуміло, збірка вузла проводиться за такою ж схемою, як і розбирання, тільки у зворотній послідовності. Але під час збирання/монтажу ГБЦ є безліч дрібних нюансів, не знаючи яких попросту не вийде швидко та якісно поставити головку назад.

ГБЦ

Порядок ремонту ГБЦ на автомобілі Chery Amulet

Перед описом безпосередної збірки головки блоку потрібно хоча б коротенько розповісти про демонтаж ГБЦ. Якщо не вдаватися в подробиці, то голівка від'єднується за наступною схемою:

  • Зливаються сервісні рідини - необхідно повністю спустошити від мастиила моторний відсік і спустити охолоджувальну рідину.
  • Демонтаж повітровода - потрібно прибрати корпус повітряного фільтра та від'єднати рукав від дросельної заслінки.

Демонтаж повітровода

Розбір ГРМ

Від'єднання клапанної кришки

​​​Демонтуємо паливну рампу

Зрозуміло, вищеописана схема демонтажу ГБЦ спрощена до межі. В описаному вище процесі немає даних про від'єднуємі датчики та відключаємі шланги. Немає даних і про від''єднуєме навісне обладнання (кронштейни, насоси тощо).

Після демонтажу головки блоку циліндрів майстру треба її повністю розібрати. Усі деталі ГБЦ потребують ретельного промивання й кропіткої ревізії. До речі, розібрати ГБЦ не так-то й просто. Майстру потрібен буде широкий спектр додаткових пристосувань: розсухарювач, магнітний подовжувач та ін. Розбирається ГБЦ за наступною схемою:

  • Потрібно від'єднати від корпусу головки всю навісну оснастку - термостат, кронштейн котушки запалювання та інше.
  • Виймаємо розподільний вал.

Виймаємо розподільний вал

Стискаємо пружини клапанів

Виймаємо пружини

  • Знімаємо маслознімні ковпачки.

Знімаємо маслознімні ковпачки

На розібраному корпусі ГБЦ необхідно ретельно зачистити фланці. Проблемною є площина з боку прилягання до блоку циліндрів. На двигунах Чері Амулет з пробігом 120 000 - 150 000 (км) прилеглі поверхні на ГБЦ та БЦ покриваються раковинами. Усувається подібне вироблення тільки за допомогою фрезеровочного верстата. У деяких випадках доводиться знімати до 0,2 (мм) металу.

Збірка ГБЦ

Збірку ГБЦ здійснюють тільки після ретельного виконання всіх підготовчих робіт (чистка, мийка, сушіння, дефектування). Внутрішні різьби в блоці циліндрів, в які вкручуються болти ГБЦ, потрібно почистити мітчик, хоча б черновим.

Насамперед необхідно подбати про прокладку ГБЦ.

Якщо прилеглі поверхні головки та блогу піддавалися механічній обробці, то необхідно використовувати прокладку з категорії ремонтних. Такі ущільнювачі трохи товщі стандартних.

Головка блоку циліндрів збирається в наступному порядку:

  • Притираємо клапана.
  • Встановлюємо клапана і захисні втулки на них. Втулки використовуються для того, щоб захистити маслознімачі.
  • Встановлюємо мастилознімні ковпачки. При цьому слід зняти захисні пластикові втулки.
  • Встановлюємо пружини й тарілки пружин.

Встановлюємо пружини

  • Встановлюємо сухарі, в той момент, коли пружина стискається. Для стиснення пружин необхідно використовувати спеціальне пристосування.

Встановлюємо сухарі

Щоб посадити сухарі на своє місце, необхідно стукнути молотком, через наставку, у торець стрижня кожного клапана. Якщо цього не зробити, сухарі не займуть своє місце.

  • Встановлюємо розподвал. Перед цим слід рясно змазати посадкові шийки розподільного валу моторним мастилом. Становище розподвалу слід зафіксувати спеціальною пластиною.

Встановлюємо розподвал

  • Усе, можна монтувати ГБЦ на блок циліндрів. Різьбу на болтах головки слід рясно змазати моторним мастиилом. Затягуються болти ГБЦ з моментом 40 (Н*м). Схема затяжки болтів вказана на картинці нижче.

Схема

Додаткова інформація

Існує чимало випадків, коли при ремонті/обслуговуванні двигуна Chery Amulet необхідно виробляти демонтаж головки блоку циліндрів:

  1. Заміна прокладки ГБЦ
  2. Обслуговування клапанного вузла
  3. Заміна розподільчого валу
  4. Сервіс поршневої групи
  5. Демонтаж блоку циліндрів

Від'єднання ГБЦ з будь-якого приводу відкриває безліч можливостей для сервісу багатьох важкодоступних деталей даного китайця. Зрозуміло, проводити заміну всіх запчастин, які стають доступними після демонтажу головки, не потрібно. Адже це дуже дороге задоволення.

Грамотні майстри беруть в облік пробіг силового агрегату. Якщо ГБЦ було роз'єднано раніше 100 000 (км) пробігу, то цілком можна не втручатися в роботу поршневої групи ще хоча б 50 000 - 70 000 (км). Інша справа, коли ГБЦ демонтується при досягненні 150 000 (км) пробігу. У цьому випадку обов'язково і неодмінно слід замінити поршневі кільця, а також шатунні вкладиші.

При демонтажі ГБЦ ближче до 170 000 - 200 000 (км) пробігу обов'язково і неодмінно необхідно змінювати корінні вкладиші. Разом з тим практично завжди колінвал вимагає проточки шийок та прочищення масляних каналів. Але нерідко колінвал з солідним пробігом просто змінюється на новий і все.

Демонтаж та розбір ГБЦ на автомобілі Чері Амулет - це дуже відповідальне завдання. Якісно і безпечно довести до логічного завершення дану роботу зможе тільки автослюсар з розрядом не нижче 4-го. Багато хто з майстрів намагається своїми власними силами виконати сервіс/ремонт двигуна, пов'язаний з демонтажем ГБЦ. Як свідчить практика, далеко не у всіх випадках майстрам вдається закінчити розпочате.

Відомо чимало випадків, коли самостійний ремонт ГБЦ недосвідченим майстром розтягувався замість належних 3-4 днів на довгі місяці.

Підривати ГБЦ слід тільки за наявності у майстра солідного досвіду техобслуговування Chery Amulet. Зрозуміло, самостійного ремонту головки блоку циліндрів боятися не варто. Інший раз обслуговування двигуна в гаражних умовах проводиться на більш якісному рівні, ніж у автосервісі.

» Всі статті

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Збирання і встановлення ГБЦ на Чері Амулет А11, А15"

Відгуки: 0






Радіатор охолодження KIMIKO Чери Тиго Радіатор охолодження KIMIKO

Код: t11-1301110-km

2186
Задний энергопоглатитель Nexia N150 Nexia N150 Задний энергопоглатитель Nexia N150

Код: 96914874-GM Узбекистан

834
Кольца поршневые (STD 81,61,2+1,5+3) Кольца поршневые (STD 81,61,2+1,5+3)

Код: 92067238-Genuine

457
Тяга рульова (Ø 14мм) (Угорщина, RIDER) Чери Тиго Тяга рульова (Ø 14мм) (Угорщина, RIDER)

Код: t11-3401300bb-rider

344
.