Ввійти
Забули пароль? | Зареєструватися

Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*



Замовити
дзвінок

Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..










Розкажіть друзям

Заміна гальмівного барабана Джилі МК, регулювання задніх гальмівних колодок

Задні колеса китайського седана Geely MK оснащуються класичною для автомобілів бюджетного класу гальмівною системою. Мова йде за гальма барабанного типу. В основі даної системи гальмування знаходяться виключно якісні запчастини для Джилі МК. Але незважаючи на це задні гальма все ж піддаються суттєвому механічному зношенню.

Гальмівні барабани витримують у середньому 100 000 - 120 000 (км) пробігу. Зазвичай фахівці змінюють гальмівні барабани разом із кожною третьою заміною задніх гальмівних колодок.

Зверніть увагу, використовувати нові гальмівні барабани разом зі старими колодками - неприпустимо! Справа в тому, що старі колодки вже мають помітне вироблення (потертості, з'їзди, мікротріщини та інші пошкодження). Всі ці дефекти практично відразу "накочуються" на робочу поверхню гальмівних барабанів. Як підсумок, замість належних 100 000 (км) пробігу барабани зносяться набагато швидше.

Знос задніх гальмівних барабанів Geely MK можна визначити по наявності бортика біля краю робочої поверхні. Даний бортик радиться підрізати болгаркою зі шліфувальною чашею при кожному огляді гальмівних барабанів. Спочатку внутрішній діаметр штатних гальмівних барабанів становить 200 (мм). По мірі зносу гальмівної системи діаметр барабанів буде розширюватися. При досягненні внутрішнього діаметра 210 (мм) гальмівні барабани потрібно змінювати у екстреному порядку.

Барабан

Як замінити гальмівні барабани Geely MK

Задні гальмівні барабани слід змінювати парно, тобто відразу на лівому і правому колесі. Як зрозуміло, при заміні самих барабанів треба виробити і заміну задніх гальмівних колодок. Разом з колодками є сенс задіяти і новий ремкомплект для задніх гальм. Зазвичай в ремонтному комплекті можна знайти: пружини, фіксатори колодок та храпоовий механізм автоматичного розведення гальм. Деякі ремкомплекти додатково оснащуються і гальмівним циліндром.

Як зняти гальмівний барабан

Перед безпосереднім обслуговуванням гальмівної системи необхідно оцінити рівень сервісної рідини в розширювальному бачку. Якщо гальмівна рідина знаходиться на позначці MAX, то необхідно відкачати рідину до мінімально допустимого рівня. В іншому випадку під час розведення і зведенні колодок гальмівна рідина може піти через верх.

  • Підкладаємо під передні колеса противідкатні упори. Вимикаємо ручне гальмо. Тросик стоянкового гальма повинен бути розслабленим.
  • Послаблюємо затяжку болтів на задніх колесах.

Послаблюємо затяжку болтів на задніх колесах

  • Піднімаємо домкратом задню частину авто, з боку ремонтованого колеса. Для страховки бажано додатково підперти чимось задню частину машини.
  • Від’єднуємо колесо.
  • Зі зворотного боку ступиці, де розташований брудоозахисний щиток, є гумова заглушка, за якою ховається коліщатко регулювання храпового механізму розведення колодок. Виймаємо заглушку і крутимо коліщатко в напрямку знизу вгору. Коліщатко найкраще крутити маленької плоскою викруткою. Колодки потрібно звести на 5-7 (мм), це близько 7-10 поворотів коліщатка.

Виймаємо заглушку і крутимо коліщатко в напрямку знизу вгору

Обертаючи коліщатко знизу вгору колодки будуть зводитися. Якщо колодки не звести, то з'явившийся біля краю робочої поверхні барабана бортик не дасть нормально від'єднати барабан. Його доведеться в буквальному сенсі "виривати із м'ясом".

Унизу сторінки викладений відеоролик, його автор потрапив якраз в таку ситуацію. Тобто при від'єднання барабана бортик вперся в колодки. Зі слів автора відеоролика, при демонтажі гальмівного барабана вирвало одну з колодок. Так бути не повинно. Зведення колодок дозволяє зняти барабан без зайвих зусиль і супутнього збитку.

  • Укручуємо в отвори барабана 2 розпірних болта. Отвори мають різьбу М8. Довжина болтів повинна бути близько 30-40 (мм). Болти слід вкручувати почергово. За один раз радиься вкручувати болт не більше, ніж на 1/4 оберти. Вкручувати болти необхідно до тих пір, поки барабан цілком не вийде зі свого посадкового місця.

Укручуємо в отвори барабана 2 розпірних болта

  • Від’єднуємо старий барабан і сміливо передаємо його на утилізацію, якщо на його робочій поверхні спостерігається високий бортик і велике вироблення.

Від’єднуємо старий барабан

Як замінити задні гальмівні колодки

  • Від’єднуємо від задньої колодки верхню пружину. Підчепляти пружину найкраще плоскогубцями. Але підійде і викрутка.

Від’єднуємо від задньої колодки верхню пружину

  • Від’єднуємо від передньої колодки верхню пружину.

Від’єднуємо від передньої колодки верхню пружину

  • Знімаємо нижню пружину.

Знімаємо нижню пружину

За наявності іржі на пружинах або слідів механічного зносу пружини слід замінити на нові. Пружини можна роздобути у ремкомплекті.

  • Виймаємо фіксатори з колодок. Щоб дістати фіксатор, необхідно натиснути на пружину й провернути на 90 градусів шток.

Виймаємо фіксатори з колодок

  • Демонтуємо старі колодки. При від'єднання задньої колодки необхідно додатково витягти накінечник троса стоянкового гальма.

Демонтуємо старі колодки

  • Встановлюємо нові колодки. Вкрай бажано протерти робочі поверхні спиртовою серветкою.
  • Встановлюємо новий барабан. Його робочу поверхню, як і в колодках, необхідно протерти чистою спиртової серветкою. Щоб барабан помістився на своє посадочне місце, може знадобитися зведення колодок. Колодки зводяться коліщатком регулятора.
  • Налаштовуємо зазор колодок. Барабан повинен одягатися без зайвих зусиль, при цьому між колодками і барабаном не повинно бути Великої зазору. Під час обертання барабана не повинно бути паразитного опору колодок. При цьому допускається невелике тертя о колодки. Нові колодки швидко притруться. Регулювати зазор між колодками і барабаном варто зі зворотного боку ступиці. Отвір регулювального механізму прикритий гумовою заглушкою.

Додаткова інформація

Як зрозуміло, для обслуговування заднього гальма Джилі МК майстру буде потрібен комплект барабанів і колодок. Артикульний номер гальмівних барабанів: Geely-1014001815. Артикульний номер задніх гальмівних колодок в комплекті: Geely-1014003351.

Фахівці дотримуються думки, що регулярне техобслуговування задніх гальмівних барабанів допомагає помітно відстрочити час заміни як колодок, так і барабанів. Радиться кожні 25 000 - 30 000 (км) пробігу заглядати під кришки барабанного гальма. З барабана слід вичищати абразивную крихту.

Разом з тим необхідно відстежувати техстан циліндра, пружин і храпового механізму. Циліндр повинен бути чистим, без плям і патьоків гальмівної рідини. Пружини не повинні мати слідів корозії, а храповий механізм повинен мати чисту різьбу.

Після заміни колодок та барабана елементи гальмівної системи будуть якийсь час притиратися. Фахівці радять гальмувати з крайньою обережністю перші 2000 - 3000 (км).

» Всі статті

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна гальмівного барабана Джилі МК, регулювання задніх гальмівних колодок"

Відгуки: 0




.