Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..
Передня частина шасі Chery Amulet спирається на так звані важелі. З їх допомогою забезпечується м'яке та еластичне з'єднання коліс з кузовом. Як і багато інших автозапчастини Amulet, важелі передньої підвіски потребують періодичного сервісу. Зокрема необхідно раз на 70 000 - 100 000 (км) міняти сайлентблоки на важелях.
Кожен з важелів підвіски Чері Амулет використовує по 2 сайлентблока. Один із них називають переднім сайлентблок, а другий - заднім сайлентблок.
Щоб безпечно та якісно обслужити важелі, їх необхідно попередньо демонтувати. Ось на цьому самому місці нерідко і трапляється досить серйозна поломка. При відкручуванні одного з передніх важелів зазвичай обламується болт переднього сайлентблока або просто зривається різьба.
Головна небезпека цієї поломки полягає в тому, що різьбова поверхня болта вкручується просто в корпус підрамника. Тобто в потаємному місці підрамника приварена гайка, доступу до якої з зовні немає. Щоб встановити обратно обслужений важіль, потрібно спочатку якось викрутити обламаний кінчик болта та замінити зламану різьбу. Зробити це можна лише на демонтованому підрамнику.
Майстру доведеться шукати це саме потаємне місце, в якому розташована гайка. Далі стару гайку потрібно буде зрізати, а на її місце наварити нову. Робота по заміні різьблення переднього сайлентблока належить до розряду складних.
Зрозуміло, далеко не в усіх автомобілях цієї моделі спостерігаються проблеми з кріпленням передніх сайлентблоків. Експерти припускають, що даний брак отримала лише якась частина зійшовших з конвеєра автомобілів.
Болт відривається з причини неякісної зварювання гайки. Таке може відбуватися в моменти критичного зносу зварювальних електродів. Ситуація нормалізується, коли старі електроди змінюються на нові. Потім цикл повторюється.
Щоб переварити відірвану гайку, необхідно провести демонтаж підрамника передньої підвіски. Підрамник знімати досить непросто, так як зсередини на підрамнику зафіксована рульова рейка. Додатково на підрамнику розміщені передні важелі та стабілізатор поперечної стійкості.
Щоб полегшити роботу з кріпленням, фахівці радять перед початком всіх робіт зачистити від бруду головки болтів з гайками на підрамнику і ходовій. Додатково вкрай бажано рясно залити усі кріплення проникаючим мастилом. Для цього підійде класична WD-40.
Нижче додається додатковий відеоролик, автор якого наочно демонструє усі етапи від'єднання підрамника Chery Amulet. Ще один відеоролик викладено у самому кінці огляду, в ньому показано місце розташування вирваної різьби сайлентблока переднього важеля.
Болт переднього сайлентблока просто вкручується у підрамник. В якості внутрішньої різьби використовується наварена на внутрішню частину підрамника гайка. Вона-то і є джерелом даної біди. При відкручуванні болта зварювальний шов гайки нерідко попросту лопається. Через це гайка починає обертатись разом із болтом.
На роль нових гайок під болти передніх сайлентблоков необхідно задіяти високоякісний метиз з міцної розжареної сталі. Якщо ж використовувати дешеві гайки, то довго вони не прослужать, через високе вібраційне навантаження на різьбову поверхню.
В обриві гайки кріплення переднього важеля Chery Amulet частково винна і корозія. При закисании болт починає передавати на слабо приварену гайку підвищене зусилля. У підсумку гайка пророст відламується.
Досвідчені водії, які знають про слабке місце передніх важелів Чері Амулет, не чекають, коли відірветься яке-нибудь з різьбових поверхонь. Найкраще ще з перших днів покупки машины відкрутити болти передніх сайлентблоків та щедро обробити різьбові поверхні спеціальним мастилом. Непогано захищає різьби автомовіль, яка сама по собі є одним з кращих консервантів. Замість неї можна використовувати і графітове мастило. Але підійде і звичайний нігрол.