Ввійти
Забули пароль? | Зареєструватися

Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*



Замовити
дзвінок

Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..










Розкажіть друзям

Луснув болт у підрамнику Чері Амулет

Передня частина шасі Chery Amulet спирається на так звані важелі. З їх допомогою забезпечується м'яке та еластичне з'єднання коліс з кузовом. Як і багато інших автозапчастини Amulet, важелі передньої підвіски потребують періодичного сервісу. Зокрема необхідно раз на 70 000 - 100 000 (км) міняти сайлентблоки на важелях.

Кожен з важелів підвіски Чері Амулет використовує по 2 сайлентблока. Один із них називають переднім сайлентблок, а другий - заднім сайлентблок.

Щоб безпечно та якісно обслужити важелі, їх необхідно попередньо демонтувати. Ось на цьому самому місці нерідко і трапляється досить серйозна поломка. При відкручуванні одного з передніх важелів зазвичай обламується болт переднього сайлентблока або просто зривається різьба.

Головна небезпека цієї поломки полягає в тому, що різьбова поверхня болта вкручується просто в корпус підрамника. Тобто в потаємному місці підрамника приварена гайка, доступу до якої з зовні немає. Щоб встановити обратно обслужений важіль, потрібно спочатку якось викрутити обламаний кінчик болта  та замінити зламану різьбу. Зробити це можна лише на демонтованому підрамнику.

Майстру доведеться шукати це саме потаємне місце, в якому розташована гайка. Далі стару гайку потрібно буде зрізати, а на її місце наварити нову. Робота по заміні різьблення переднього сайлентблока належить до розряду складних.

Підрамник

Як замінити різьбу у підрамнику під болт переднього сайлентблока на важелі Chery Amulet

Зрозуміло, далеко не в усіх автомобілях цієї моделі спостерігаються проблеми з кріпленням передніх сайлентблоків. Експерти припускають, що даний брак отримала лише якась частина зійшовших з конвеєра автомобілів.

Болт відривається з причини неякісної зварювання гайки. Таке може відбуватися в моменти критичного зносу зварювальних електродів. Ситуація нормалізується, коли старі електроди змінюються на нові. Потім цикл повторюється.

Щоб переварити відірвану гайку, необхідно провести демонтаж підрамника передньої підвіски. Підрамник знімати досить непросто, так як зсередини на підрамнику зафіксована рульова рейка. Додатково на підрамнику розміщені передні важелі та стабілізатор поперечної стійкості.

Як демонтувати передній підрамник

  • Заїжджаємо на оглядову яму і фіксуємо положення машини будь-яким доступним способом (ручник, башмаки тощо).
  • Прибираємо захист картера двигуна.
  • Вивішуємо передні колеса.
  • Знімаємо передні колеса. Як зрозуміло, під передню частину авто потрібно щось підкласти для страховки (цеглини, дерев'яні чурбани та ін.).

Знімаємо передні колеса

  • Виймаємо пальці шарових опор з поворотних кулаків. Палець кожної шарової фіксується в кулаці за допомогою затискного болта. Його потрібно повністю витягти. Але на шляху затискного болта знаходиться голівка кріплення скоби супорта. Тобто, щоб благополучно витягти болт шарової, необхідно спочатку викрутити болт скоби гальмівного супорта Чері Амулет.

Виймаємо пальці шарових опор з поворотних кулаків

  • Відкручуємо гайку стійки стабілізатора поперечної стійкості. Зробити це потрібно на правій та лівій стороні.

Відкручуємо гайку стійки стабілізатора поперечної стійкості

  • Відкручуємо гайку накінечника рульової тяги. Відразу можна розімкнути з'єднання накінечника і поворотного кулака. Робимо дану процедуру і з лівого, і з правого боку передньої осі.

Відкручуємо гайку накінечника рульової тяги

Щоб полегшити роботу з кріпленням, фахівці радять перед початком всіх робіт зачистити від бруду головки болтів з гайками на підрамнику і ходовій. Додатково вкрай бажано рясно залити усі кріплення проникаючим мастилом. Для цього підійде класична WD-40.

  • Відкручуємо болт хомута, який з'єднує рульовий вал з рейкою. Для цього потрібно попередньо підняти пильник. Сам пильник може фіксуватися стяжкою або хомутом.

Відкручуємо болт хомута

  • Якщо в автомобілі використовується гідропідсилювач рульового управління, то необхідно від'єднати від рейки трубки циркуляційного контуру ГПК. Циркуляційний контур використовує всього 2 трубки, на подачу та повернення рідини.

Від'єднуємо від рейки трубки

  • Підпираємо домкратом картер двигуна і картер КПП. Робити це краще через м'яке проставлення (сгодится дошка або товста гума).
  • Відкручуємо кронштейн задньої правої опори двигуна.

Відкручуємо кронштейн задньої правої опори двигуна

  • Відкручуємо кронштейн лівої задньої опори двигуна.

Відкручуємо кронштейн лівої задньої опори двигуна

  • Знімаємо подушки підвіски приймальної труби.

Знімаємо подушки підвіски приймальної труби

  • Підпираємо домкратом підрамник.

Підпираємо домкратом підрамник

  • Відкручуємо кріплення підрамника. Всього 6 точок фіксації.
  • Демонтуємо підрамник у зборі з важелями передньої підвіски.
  • Відразу ж необхідно від'єднати рульову рейку з тягами рульового управління від підрамника. Рульова рейка фіксується на підрамнику звичайнісінькими хомутами, у 2 місцях.

Нижче додається додатковий відеоролик, автор якого наочно демонструє усі етапи від'єднання підрамника Chery Amulet. Ще один відеоролик викладено у самому кінці огляду, в ньому показано місце розташування вирваної різьби сайлентблока переднього важеля.

Ремонт різьбового з'єднання

Болт переднього сайлентблока просто вкручується у підрамник. В якості внутрішньої різьби використовується наварена на внутрішню частину підрамника гайка. Вона-то і є джерелом даної біди. При відкручуванні болта зварювальний шов гайки нерідко попросту лопається. Через це гайка починає обертатись разом із болтом.

  • Щоб відновити різьбову поверхню, необхідно вирізати в підрамнику технологічне віконце. Приклад на фото нижче.

Технологічне віконце

  • Далі зачищаємо монтажно місце зірваної гайки. Зверніть увагу, для центрування болта на отвір наварена шайба. Її можна залишити як є. При бажанні шайбу можна зміцнити, додавши пару-трійку крапель нового зварювання.
  • Приварююємо нову гайку. Це потрібно робити з дотриманням центрування. Для цього слід зафіксувати передній сайлентблок новим болтом. При цьому необхідно використовувати старий сайлентблок, його не шкода палити зварюванням.

На роль нових гайок під болти передніх сайлентблоков необхідно задіяти високоякісний метиз з міцної розжареної сталі. Якщо ж використовувати дешеві гайки, то довго вони не прослужать, через високе вібраційне навантаження на різьбову поверхню.

Додаткова інформація

В обриві гайки кріплення переднього важеля Chery Amulet частково винна і корозія. При закисании болт починає передавати на слабо приварену гайку підвищене зусилля. У підсумку гайка пророст відламується.

Досвідчені водії, які знають про слабке місце передніх важелів Чері Амулет, не чекають, коли відірветься яке-нибудь з різьбових поверхонь. Найкраще ще з перших днів покупки машины відкрутити болти передніх сайлентблоків та щедро обробити різьбові поверхні спеціальним мастилом. Непогано захищає різьби автомовіль, яка сама по собі є одним з кращих консервантів. Замість неї можна використовувати і графітове мастило. Але підійде і звичайний нігрол.

» Всі статті

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Луснув болт у підрамнику Чері Амулет"

Відгуки: 0




.