Ввійти
Забули пароль? | Зареєструватися

Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*



Замовити
дзвінок

Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..










Розкажіть друзям

Ремонт КПП Джилі Емгранд ЄС 7: шум на другий і третій передачі

Демонтаж коробки передач на будь-якому автомобілі - не найприємніше заняття. Однак коли не залишається іншого виходу, доводиться жертвувати або часом, або грошима.

Ремонт КПП в сервісі обійдеться в казкову суму, тому власники бюджетних автомобілів, таких як Джилі Емгранд ЕС7, намагаються виконати ремонт своїми руками.

Разобранная коробка

Несправності КПП Джилі Емгранд ЕС7

Коробка передач Емгранд вважається досить надійною. Близько 20% власників протягом 100-120 тисяч кілометрів ніяких проблем з КПП не відчували. Звичайно, це не показник, наприклад, іноді зустрічається проблема з вибиванням передач під час руху. Поломка нескладна, запчастини на Емгранд завжди в наявності і питання тільки в тому, щоб зняти і встановити коробку.

первичный вал

Час від часу власники скаржаться на клацання і тріск при перемиканні передач. Такі симптоми можуть виникнути у машин з великими пробігами, але і тут в більшості випадків все вирішується навіть не ремонтом, а банальною заміною масла. 

КПП Джилі Емгранд ЕС7 має багато спільного з тойотовськими коробками, тому їх конструкція добре знайома, а запчастини на Емгранд, в тому числі і на трансмісію, не проблема.

спецификация

Все ж найнеприємніша ситуація, коли починає підвивати коробка з невеликим пробігом, як в нашому випадку.

Виє КПП на другій передачі. Причини і ремонт

Завивання в КПП під навантаженням однозначно говорить про знос або підшипників, або шестерень. Конструкція коробки передач Емгранд ЕС7 передбачає розміщення на вторинному валу шестерень першої і другої передач, а третя і четверта - на первинному. Тому шум на другій передачі буде говорити, швидше за все, про знос переднього або заднього підшипника.

вторичный вал

Перевірити це найпростіше на ходу. Якщо під навантаженням на другій передачі з'являється характерне виття, але передачі при цьому включаються добре, що не вибивають, необхідно проводити заміну підшипника.

У КПП Емгранд на вторинному валу встановлені роликові конічні підшипники. На більшості примірників вони ходять добре, але на деяких ресурс підшипників ледь дотягує до 80 тисяч. При такому пробігу знос шестерень виключається, тому в нашому випадку діагноз однозначний - заміна підшипників вторинного вала.

Знімаємо і розбираємо КПП Джилі Емгранд ЕС7

Демонтаж коробки передач необхідно починати з забезпечення доступу до коробки. Для цього нам необхідно зняти акумулятор і приймальний повітропровід в зборі.

акб и фильтр

Щоб зняти акумуляторну планку, потрібно видалити пластикову накладку на передній рамці кузова.

пластиковая накладка

Після цього необхідно розкрутити опорні подушки. Їх три - передня, задня і центральна.

подушки

Передню можна залишити на кузові, а центральну і задню доведеться зняти повністю.

центральная подушка

Відключаємо всі датчики, тяги і троса, які належать коробці передач і зчеплення, трос спідометра, робочий циліндр зчеплення.

навесное

Поки автомобіль стоїть на землі, краще відразу відкрутити передні ступичні гайки, після чого підняти машину на підіймачу або на домкраті, зняти передні колеса.

гайка ступицы

Зливаємо масло з коробки передач,

сливаем масла

видаляємо всі бризковики, які можуть заважати доступу до приводів.

Відкручуємо гайки кульових опор з обох сторін, випресовуємо пальці з поворотних кулаків і звільняємо приводи.

шаровые

Внутрішні ШРУСи на Емгранді ЕС7 зафіксовані стопорними кільцями. Щоб їх вийняти з корпусу КПП, досить підчепити монтажної лопаткою, потім розвести в сторони.

приводы

Відкручуємо картер КПП по периметру від блоку циліндрів, потім відкручуємо подушки. Якщо є можливість підняти автомобіль, простіше зняти коробку з подушками.

болты по периметру

Підвішуємо двигун або на траверсу, або ставимо його на стійку, щоб зберегти початкове положення.

Знімаємо коробку передач з автомобіля і очищаємо картер КПП від пилу і бруду.

снятая коробка

Щоб вали залишилися на передній частині КПП, потрібно зняти механізм вибору передач.

механизм выбора кпп

Відкручуємо болт фіксації вала задньої передачі.

болт фиксации

Відкручуємо болти по периметру картера КПП.

болты по периметру

Звертаємо увагу на два болти, один з яких має алюмінієву шайбу. За розміром він такий же, як і болт кріплення подушки, але має більш коротке різьблення.

хитрый болт

З боку зчеплення викручуємо 4 болти.

четыре болта в колоколе

Розколюємо коробку. Відкладаємо верхню частину в сторону.

Оглядаємо стан підшипників і шестерень, вилок і синхронізаторів. 

первичный и вторичный валы

У нашому випадку спостерігаємо знос переднього підшипника вторинного валу.

передний подшипник

Значить, підлягає заміні і задній конічний підшипник.

зедний

Запчастини на Джилі Емгранд ЕС7 завжди під руками, тому залишилося тільки замінити обидва підшипники і зібрати КПП в зворотному порядку.

установка подшипников

При збірці необхідно враховувати, що отвір під фіксуючий болт валу задньої передачі повинно бути виставлено завчасно під потрібним кутом.

отверстие на валу

болт фиксатор

Перед установкою коробки на автомобіль необхідно переконатися в тому, що всі передачі чітко включаються, а первинний вал обертається досить легко і без заїдань.

проворачиваем вал

Установка коробки передач виконується в зворотному порядку.

 

» Всі статті

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Ремонт КПП Джилі Емгранд ЄС 7: шум на другий і третій передачі"

Відгуки: 0




.