Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..
Демонтаж коробки передач на будь-якому автомобілі - не найприємніше заняття. Однак коли не залишається іншого виходу, доводиться жертвувати або часом, або грошима.
Ремонт КПП в сервісі обійдеться в казкову суму, тому власники бюджетних автомобілів, таких як Джилі Емгранд ЕС7, намагаються виконати ремонт своїми руками.
Коробка передач Емгранд вважається досить надійною. Близько 20% власників протягом 100-120 тисяч кілометрів ніяких проблем з КПП не відчували. Звичайно, це не показник, наприклад, іноді зустрічається проблема з вибиванням передач під час руху. Поломка нескладна, запчастини на Емгранд завжди в наявності і питання тільки в тому, щоб зняти і встановити коробку.
Час від часу власники скаржаться на клацання і тріск при перемиканні передач. Такі симптоми можуть виникнути у машин з великими пробігами, але і тут в більшості випадків все вирішується навіть не ремонтом, а банальною заміною масла.
КПП Джилі Емгранд ЕС7 має багато спільного з тойотовськими коробками, тому їх конструкція добре знайома, а запчастини на Емгранд, в тому числі і на трансмісію, не проблема.
Все ж найнеприємніша ситуація, коли починає підвивати коробка з невеликим пробігом, як в нашому випадку.
Завивання в КПП під навантаженням однозначно говорить про знос або підшипників, або шестерень. Конструкція коробки передач Емгранд ЕС7 передбачає розміщення на вторинному валу шестерень першої і другої передач, а третя і четверта - на первинному. Тому шум на другій передачі буде говорити, швидше за все, про знос переднього або заднього підшипника.
Перевірити це найпростіше на ходу. Якщо під навантаженням на другій передачі з'являється характерне виття, але передачі при цьому включаються добре, що не вибивають, необхідно проводити заміну підшипника.
У КПП Емгранд на вторинному валу встановлені роликові конічні підшипники. На більшості примірників вони ходять добре, але на деяких ресурс підшипників ледь дотягує до 80 тисяч. При такому пробігу знос шестерень виключається, тому в нашому випадку діагноз однозначний - заміна підшипників вторинного вала.
Демонтаж коробки передач необхідно починати з забезпечення доступу до коробки. Для цього нам необхідно зняти акумулятор і приймальний повітропровід в зборі.
Щоб зняти акумуляторну планку, потрібно видалити пластикову накладку на передній рамці кузова.
Після цього необхідно розкрутити опорні подушки. Їх три - передня, задня і центральна.
Передню можна залишити на кузові, а центральну і задню доведеться зняти повністю.
Відключаємо всі датчики, тяги і троса, які належать коробці передач і зчеплення, трос спідометра, робочий циліндр зчеплення.
Поки автомобіль стоїть на землі, краще відразу відкрутити передні ступичні гайки, після чого підняти машину на підіймачу або на домкраті, зняти передні колеса.
Зливаємо масло з коробки передач,
видаляємо всі бризковики, які можуть заважати доступу до приводів.
Відкручуємо гайки кульових опор з обох сторін, випресовуємо пальці з поворотних кулаків і звільняємо приводи.
Внутрішні ШРУСи на Емгранді ЕС7 зафіксовані стопорними кільцями. Щоб їх вийняти з корпусу КПП, досить підчепити монтажної лопаткою, потім розвести в сторони.
Відкручуємо картер КПП по периметру від блоку циліндрів, потім відкручуємо подушки. Якщо є можливість підняти автомобіль, простіше зняти коробку з подушками.
Підвішуємо двигун або на траверсу, або ставимо його на стійку, щоб зберегти початкове положення.
Знімаємо коробку передач з автомобіля і очищаємо картер КПП від пилу і бруду.
Щоб вали залишилися на передній частині КПП, потрібно зняти механізм вибору передач.
Відкручуємо болт фіксації вала задньої передачі.
Відкручуємо болти по периметру картера КПП.
Звертаємо увагу на два болти, один з яких має алюмінієву шайбу. За розміром він такий же, як і болт кріплення подушки, але має більш коротке різьблення.
З боку зчеплення викручуємо 4 болти.
Розколюємо коробку. Відкладаємо верхню частину в сторону.
Оглядаємо стан підшипників і шестерень, вилок і синхронізаторів.
У нашому випадку спостерігаємо знос переднього підшипника вторинного валу.
Значить, підлягає заміні і задній конічний підшипник.
Запчастини на Джилі Емгранд ЕС7 завжди під руками, тому залишилося тільки замінити обидва підшипники і зібрати КПП в зворотному порядку.
При збірці необхідно враховувати, що отвір під фіксуючий болт валу задньої передачі повинно бути виставлено завчасно під потрібним кутом.
Перед установкою коробки на автомобіль необхідно переконатися в тому, що всі передачі чітко включаються, а первинний вал обертається досить легко і без заїдань.
Установка коробки передач виконується в зворотному порядку.