Ввійти
Забули пароль? | Зареєструватися

Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*



Замовити
дзвінок

Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..










Розкажіть друзям

Не прогрівається двигун Джилі Емгранд ЕС7, заміна антифризу і термостата

Престижний китайський седан Geely Emgrand EC7 може похвалитися стабільною і надійною роботою двигуна. Але все ж зустрічаються ситуації, коли мотор Джилі Емгранд ЕС7 починає пручатися та вередувати. Найбільш поширеною примхою двигуна китайського седана є неймовірно тривалий прогрів.

Двигун вважається прогрітим, коли система охолодження ДВЗ починає перемикатися з малого циркуляційного контуру на великий. Це відбувається при прогріванні антифризу до температури +82 С.

За переклад циркуляції антифризу з малого контуру на великій відповідає термостатичний клапан. Основу термостата становить плавкий елемент (парафін). При досягненні температури +82 С парафін розширюється, що призводить до переміщення заглушки клапана і відкриття протоки. При температурі +82 С клапан тільки починає відкриватися. Повне ж відкриття протоки відбувається при нагріванні антифризу до +100 С.

Зрозуміло, клапан з часом зношується. Найчастіше страждає шток клапана, що призводить до його заклинювання. Як правило, шток термостата клинить в положенні частково або повністю відкрито. Це означає, що охолоджуюча рідина відразу отримує доступ до циркуляції по великому колу. В даному випадку, щоб вийти на температуру +82 С, двигуну Geely Emgrand EC7 потрібно набагато більше часу, а разом з тим і палива.

Помилкою багатьох новачків є ігнорування даної поломки. Багато хто з недосвідчених водіїв навіть не звертають увагу, що двигуну щось заважає повноцінно і ефективно прогріватися. Часта їзда з непрогрітим ДВЗ тягне зха собою вельми серйозні проблемами в майбутньому:

  1. Закоксування поршневих кілець
  2. Підвищений знос пар тертя

Зрозуміло, до основних проблем потрібно додати підвищену витрата палива та втрату деякої частини тягового потенціалу. Досвідчений і грамотний водій навіть з гаража не стане виїжджати, якщо система циркуляції охолоджуючої рідини мотора буде неправильно працювати. Зношений термостат Джилі Емгранд ЕС7 підлягає терміновій заміні на новий аналог.

Термостат

Фотоінструкція, як замінити термостат Geely Emgrand EC7

Практика показує, що термостатичного клапана на двигуні китайського седана вистачає у середньому на 100 000 (км) пробігу. Але багато хто з фахівців дотримуються думки, що термостат - це витратний матеріал, який найкраще міняти планово. З цієї причини термостатичний клапан радиться змінювати через кожні 60 000 (км) шляху.

На автомобілі Джилі Емгрант ЕС7 термостат розташований у не зовсім зручному місці. Вільний доступ до термостатичного клапану перекритий генератором. Як зрозуміло, щоб обслужити термостат, необхідно попередньо демонтувати генератор.

Як зняти генератор

  • Відключаємо бортову електромережу. Для цього достатньо повністю вимкнутизапалювання та відкинути мінусову клему від АКБ.
  • Бажано зняти декоративну пластикову кришку двигуна.
  • Послаблюємо натяг ременя генератора. Для цього необхідно провернути натяжний ролик за годинниковою стрілкою. Для повороту ролика потрібен ключ на 19. Вкрай бажано використати при цьому подовжувальний важіль.

Послаблюємо натяг ременя генератора

  • Скидаємо ремінь генератора.

Скидаємо ремінь генератора

  • Відключаємо дроти. Необхідно від'єднати дротову колодку. Щоб її витягти, потрібно попередньо натиснути на фіксатор. Додатково необхідно від'єднати дріт маси. Він притягнутий гайкою з головкою на 13.

Відключаємо дроти

  • Відкручуємо генератор. Він притягнутий 2-ма болтами з головкою на 17.

Відкручуємо генератор

Все, тепер генератор можна спокійно демонтувати. Зверніть увагу, в блозі з ремонту Geely Emgrand EC7 є докладний і інформативний огляд на тему заміни та ремонту генератора цього авто.

Відкрився доступ до термостатичного вузла.

Заміна термостата

  • Перед безпосереднім втручанням у роботу термостата необхідно злити старий антифриз. При цьому бажано спустошити як сам радіатор, так і блок циліндрів. В самому низу радіатора є зливний краник. Щоб акуратно злити рідину з радіатора, радиться одягнути подовжувальний шланг на штуцер. Для зливу ОР з блоку циліндрів потрібно відкрутити зливну пробку.

Злив антифризу

Зливати старий антифриз необхідно на холодному двигуні!

  • Відкручуємо корпус термостата. Корпус тримається на 2 гайках під ключ на 10.

Відкручуємо корпус термостата

  • Виймаємо старий термостат.

Виймаємо старий термостат

  • Ставимо новий термостатичний клапан і збираємо вузол у зворотній послідовності.

Фахівці наполегливо радять зробити перевірку нового термостата перед його встановленням. Для перевірки термостатичного клапана його потрібно лише помістити у невелику металеву ємність з водою і нагріти рідину до температури +82 С. При нагріванні води до зазначеної температури справний термостат почне відкривати клапан.

Не забудьте заправити систему охолодження двигуна новим антифризом.

Додаткова інформація

Однією з причин прискореного зносу термостата на автомобілі Geely Emgrand EC7 є використання неякісного антифризу. У якості заводського оригіналу в цей автомобіль заливається охолоджуюча рідина SH0521. Це традиційний антифриз на основі гліколю.

Ринковим аналогом заводської охолоджувальної рідини є антифриз G11. Дана категорія ОР створюється на базі етиленгліколю. Антифриз китайського седана Джилі Емгранд ЕС7 потребує заміни кожні 3 роки. Це за умови, що пробіг авто буде менше, ніж 60 000 (км).

Циркуляційний контур системи охолодження ДВЗ цієї машини вміщує у себе 6,5 літрів антифризу. Після злива відпрацьованої ОР циркуляційний контур потрібно обов'язково і неодмінно промити звичайною дистильованою водою. Після використання антифризу G11 не радиться заливати інші типи ОР. Але ряд фахівців стверджує, для охолодження двигуна Geely Emgrand EC7 краще використовувати антифриз карбоксильної групи G12.

При переході від G11 до G12 циркуляційний контур треба помити з використанням спеціальної чистячої хімії. Після цього систему потрібно повторно промити, але вже з використанням дистильованою води. У разі безпосередньої заливки нового антифризу слід взяти до уваги, що самопливом з системи випливає не повний обсяг рідини. Мінімум 1-1,5 літра осідає в блоці циліндрів і патрубках. З цієї причини під час підготовки нового антифризу необхідно робити поправку на рідину, що залишилася в системі.

Якщо не взяти до уваги залишок, то новий антифриз вийде розведеним, тобто слабо концентрованим. Через це в охолоджуючої рідини істотно знижується обсяг присадок, серед яких є і інгібітори корозії, і температурні агенти. В блозі з ремонту Джилі Емгранд ЕС7 є детальний огляд про те, як грамотно замінити  охолоджувальну рідину у цьому авто.

» Всі статті

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Не прогрівається двигун Джилі Емгранд ЕС7, заміна антифризу і термостата"

Відгуки: 0




.