Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..
Склоочисник Geely CK не входить у перелік слабких місць цього автомобіля. Як показує практика, термін служби очищувача лобового скла складає не менше 150 000 (км) пробігу. Солідним ресурсом володіють усі деталі склоочисника, які можна замовити у каталозі запчастин Джилі СК.
Склоочисник китайського седана має достатньо практичну конструкцію. Мотор трапеції склоочисника винесено назовні приводної системи двірників.
Техстан склоочисника практично безпомилково можна діагностувати за характером роботи щіток:
Якщо щітки плавно ходять і добре очищають скло, значить двірники знаходяться у повністю справному стані. У випадках, коли щітки переміщуються плавно, але на склі все ж залишаються якісь неочищені ділянки, слід зробити заміну або двірників у зборі, або тільки самих гумок.
Якщо ж щітки переміщуються ривками, це означає, що прийшли у непридатність шарнірні з'єднання трапеції склоочисника. Ця поломка легко усувається банальною заміною трапеції. Але бувають випадки, коли двірники взагалі перестають реагувати на увімкнення склоочисника. Дана неполадка свідчить про вихід з ладу моторчика склоочисника. Саме цієї поломки і присвячений цей огляд. Нижче за текстом буде розказано, як можна швидко і безпечно провести заміну двигуна трапеції двірників.
Варто відразу зауважити, що робочий ресурс моторчика трапеції двірників нічим не регламентований. В деяких випадках моторчик двірників китайського седана відпрацьовує по 10 років, залишаючись при цьому в чудовому техстані. З цієї причини перед безпосереднім ремонтом приводної системи склоочисника радиться заглянути в блок запобіжників.
Лінію живлення склоочисника вітрового скла захищає плавкий запобіжник, який знаходиться в блоці під капотом. Щоб дістатися до блоку запобіжників, потрібно в першу чергу вимкнути займання. Ключ повинен бути повернутий у положення "LOCK".
Відомо безліч випадків, коли вихід з ладу склоочисника був спровокований перегоранням запобіжника. Якщо під час огляду запобіжника з'ясувалося, що захист перегорів, то банальна заміна запобіжника допоможе повернути до життя завмерлий склоочисник.
Зрозуміло, далеко не завжди зупинка двірників відбувається з причини перегорання плавкого захисту. У деяких ситуаціях виходить з ладу сам двигун. Причиною поломки електродвигуна найчастіше є коротке замикання в проводці статора або ротора. Але зламатися може і струмознімний механізм, а також діодний міст. Багато які з ґрунтовних поломок моторчика склоочисника провокуються зносом підшипникового вузла. Моторчик двірників Джилі СК не є ремонтопридатним. Якщо мотор перестав працювати, його потрібно якомога швидше замінити.
Мотор двірників винесено у підкапотний простір, під лобовим склом. Тому не потрібно попередньо знімати ні самі щіткотримачі, ні жабо, ні трапецію.
Якщо двірники зупинилися на позначці 70 000 - 100 000 (км) пробігу, то разом з заміною моторчика є резон виробити й сервіс самої трапеції склоочисника. Слабкими місцями трапеції є шарнірні з'єднання. З часом вони зношуються, що призводить до виникнення люфту. Через зношення шарнірів двірники можуть переміщатися ривками. Додатково може істотно зменшитися робочий хід щіток.
При обслуговуванні склоочисника Geely CK радиться приділяти увагу і самим щіткам. Двірники китайського седана мають обслуговуєму конструкцію. Якщо склоочисник ходить плавно, але на склі залишаються розводи, значить настав час поміняти гумки.
В заміні гумок зазвичай немає нічого складного, але далеко не всі водії знають, як обрати оптимальний варіант щіток. Багато фахівців відзначають, що універсальних щіток склоочисника не буває. У грамотних водіїв завжди є під руками 2 типи щіток: літні й зимові.
Між собою ці типи гумок відрізняються матеріалом. В зимових зазвичай використовується підвищений вміст силікону. В якості літніх щіток цілком можна використовувати традиційні гумові аналоги. Водій може змінювати або самі гумки на щітки, або щітки в зборі. Окремі щітки у зборі обійдуться трохи дорожче.
Існує окрема серія щіток склоочисника, які оснащуються вітровим щитом. Такі щітки менше прилипають до лобового скла.