Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..
Кондиціонер в автомобілі дарує комфорт і оптимальний мікроклімат для водія і пасажирів. У комплексі з клімат-контролем системи можуть встановити оптимальну температуру обдування в різних зонах салону, розподілити потік холодного і теплого повітря між нижнім і верхнім сектором передній панелі. Однак в Джилі Емгранд ЕС7 щось пішло не так. В ручному режимі при вимкненому кондиціонері це зробити складно, але можливо.
Теоретично система клімат-контролю продумана непогано і виконує свої функції відмінно. Клімат вмикається і вимикається кнопкою OFF (1), після чого система переходить в автоматичний режим. Спочатку, в залежності від температури в салоні та за бортом, обдув подається на лобове скло. Це зроблено для того, щоб при низькій температурі на вулиці скло не запотівало і не обмерзають взимку.
Після прогріву салону потік повітря подається під передню панель, в ноги водієві та передньому пасажирові. Тут теж все логічно, оскільки тепле повітря підійматися під стелю, сприяючи швидкому прогріванню салону. У теплу пору року при включеному кондиціонері клімат контроль подає охолоджене повітря вгору.
Коли салон прогрівається повністю, система переводить обдув в режим вниз / вперед. Якщо температура стабільна, система обдуває тільки передню частину салону. Як тільки температура зростає вище заданої, в передню частину салону буде надходити холодне повітря, що не є добре. При цьому починає регулюватися інтенсивність подачі повітря за допомогою регулювання обертів вентилятора.
Якщо ж ми перемикаємо систему в ручний режим, усі автоматичні настройки збиваються, але напрямок і інтенсивність подачі повітря залишаються в автоматичному режимі. Залежно від температури в салоні, може тимчасово змінитися напрям обдування, але через деякий час все знову залишиться в режимі АВТО, відрегулювати ми нічого не зможемо. Буде або занадто холодно, або дуже жарко. При відключеному кондиціонері також ніяких змін не буде.
Вихід один - відключити кондиціонер і регулювати всі параметри вручну, але в штатному режимі система цього не дозволяє. Теоретично. Але у будь-якому випадку, в мануалі про це не сказано ані слова. Але зробити це можна, причому досить просто.
Всього кілька рухів, і клімат-контроль зможе працювати без кондиціонера. Чинимо так.
Запускаємо двигун, клімат-контроль включився.
Натискаємо кнопку автоматичного режиму.
При цьому включається кондиціонер. Про це можна судити не тільки по світлодіоду, а й по підвищеним обертам двигуна.
Відключаємо кондиціонер, система переходить в режим ручного регулювання.
У реальності, незалежно від температури в салоні, обдув, напрямок подачі повітря, обороти вентилятора продовжують залишатися в автоматичному режимі.
Тепер найголовніше - натискаємо на кнопку MODE. Готово.
Тепер ми можемо змінювати як напрям обдування, так і температуру, і обороти вентилятора в ручному режимі.
Кондиціонер при цьому не працює, не зношується і не використовує ресурс двигуна.