Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..
Термін служби задніх гальмівних колодок Geely MK Cross становить у середньому 50 000 - 60 000 (км) пробігу. Зрозуміло, задні колодки цього авто можуть жити довше, а можуть і менше. Все залежить від використовуваного водієм стилю їзди та якості задіяних в гальмівній системі запчастин Джилі МК Кросс.
Задні колеса автомобіля Geely MK Cross оснащуються гальмами барабанного типу.
Знос колодок заднього гальма можна визначити за наступним симптомів:
Остаточне рішення по заміні барабанних колодок слід приймати лише після їх детального огляду. Якщо в ході огляду з'ясувалося, що товщина фрикційних накладок становить 1 (мм) і менш, то такі колодки варто замінити без вагань. Додатково в екстреній заміні потребують замаслені колодки і колодки з тріщинами/сколами на поверхні фрикційних накладок.
Для діагностики та заміни задніх гальмівних колодок необхідно знімати задні гальмівні барабани. Змінювати барабанні колодки потрібно на правому і лівому колесах одночасно.
Зверніть увагу, із зростанням пробігу на краю барабана збільшується буртик. Офіційний мануал з обслуговування Geely MK Cross наполегливо радить сточувати цей нарост, що утворюється від зносу. Сточити буртик можна як напилком, так і болгаркою. Приклад сточеного буртик на фото нижче.
При установці гальмівного барабана необхідно відрегулювати становище колодок. Адже на нових колодках фрикційні накладки будуть помітно товщі, що не дозволить так просто посадити барабан на своє місце. Для цього необхідно звести колодки.
Зрозуміло, сильно зводити колодки не потрібно, щоб не знижувати ефективність гальмування і роботи ручника. Колодки потрібно звести так, щоб барабан вільно вдягнувся, при цьому великого зазору між фрикційними накладками і барабаном бути не повинно.
Зверніть увагу, в блозі з ремонту Джилі МК/МК Крос є дуже інформативний та докладний огляд на тему, як замінити колодки дискового гальма на передніх колесах. Там же можна знайти фотоінструкцію і на тему, як замінити гальмівні диски передніх коліс.
Паралельно із заміною барабанних колодок на автомобілі Джилі МК Крос фахівці наполегливо радять перевіряти якість роботи стоянкового гальма. Часто таке буває, що після відєднання концевика тросів стоянкового гальма важіль розбовтується і перестає нормально працювати. В цьому випадку необхідно підтягувати троси ручного гальма. Робиться це за наступною схемою:
При закручування гайок може спостерігатися прокручування тросів Geely MK Cross. Щоб застопорити кожен з тросів потрібно просто притримувати шпильку натяжного механізму плоскогубцями. Для притискання шпильки передбачено спеціальне місце, відразу нижче різьбової поверхні.
Додатково потрібно перевірити роботу стоянкового гальма на ухилі 10-12%. Якщо гальмо гальмо буде тримати слабо, то слід повторити регулювання, підтягнувши гайки ще буквально на 1-2 оборти.
Якщо коригування натяжки тросів не допоможе, це означає, що троси вже встигли витягнутися на максимальну довжину. У цьому випадку потрібно буде проводити заміну тросів стоянкового гальма.
Фахівці наполегливо радять заглядати під барабани задніх коліс Geely MK Cross хоча б через кожні 30 000 (км) пробігу. Але водії з досвідом зазвичай демонтують барабани щорічно. Прибравши кришку барабана з'являється можливість виміряти товщину фрикційних накладок колодкового гальма.
Не потрібно забувати й про те, що знос колодок супроводжується появою абразивного пилу та металлической стружки. Все це необхідно ретельно вичищати. Багато хто з майстрів попутно проводять і розробку механізму розведення/зведення колодок. Адже різьба механізму досить швидко засмічується, що істотно ускладнює автоматичну подачу колодок.
Додатково необхідно контролювати знос робочої поверхні самого барабана. В оригінальних заводських барабанах діаметр робочій поверхні барабанного гальма становить 200 (мм). Барабани необхідно замінити, коли знос робочої поверхні збільшить діаметр будь-якого з барабанів до 201,5 (мм).