Ввійти
Забули пароль? | Зареєструватися

Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*



Замовити
дзвінок

Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..










Розкажіть друзям

Заміна задніх гальмівних колодок Джилі МК Крос (Geely-1014003351)

Термін служби задніх гальмівних колодок Geely MK Cross становить у середньому 50 000 - 60 000 (км) пробігу. Зрозуміло, задні колодки цього авто можуть жити довше, а можуть і менше. Все залежить від використовуваного водієм стилю їзди та якості задіяних в гальмівній системі запчастин Джилі МК Кросс.

Задні колеса автомобіля Geely MK Cross оснащуються гальмами барабанного типу.

Знос колодок заднього гальма можна визначити за наступним симптомів:

  1. Перестав добре тримати стоянкове гальмо
  2. При гальмуванні задні колеса випромінюють сторонній шум
  3. При гальмуванні задню частину автомобіля відводить в бік

Остаточне рішення по заміні барабанних колодок слід приймати лише після їх детального огляду. Якщо в ході огляду з'ясувалося, що товщина фрикційних накладок становить 1 (мм) і менш, то такі колодки варто замінити без вагань. Додатково в екстреній заміні потребують замаслені колодки і колодки з тріщинами/сколами на поверхні фрикційних накладок.

Барабанні колодки

Покрокова інструкція, як замінити задні гальмівні колодки Geely MK Cross

Для діагностики та заміни задніх гальмівних колодок необхідно знімати задні гальмівні барабани. Змінювати барабанні колодки потрібно на правому і лівому колесах одночасно.

  • Зупиняємося і глушимо машину. Найкраще включити 1-у передачу і підкласти під передні колеса противідкатні упори. Гальмо стоянки при цьому повинно бути неактивним. Для обслуговування задніх гальмівних барабанів оглядова яма не знадобиться.
  • Вивішуємо задні колеса і знімаємо їх. Становище машини обов'язково потрібно підстрахувати надійними упорами.

Знімаємо колеса

  • Викручуємо потайной гвинтик, що фіксує барабан до ступиці. Для цього буде потрібна викрутка з хрестовим шлицом.

Викручуємо потайной гвинтик

  • Знімаємо барабан. Барабан може відразу і не знятися. У цьому випадку необхідно впевнитися, що важіль стоянкового гальма перебуває у неактивному становищі. Якщо барабан тримає не стоянкове гальмо, то необхідно вручну звести колодки. Для цього через різьбовий отвір колісного болта потрібно викруткою віджати клин регулювального механізму. Приклад показаний на фото нижче. Для наочності на картинці барабан вже знято, щоб було зрозуміло, де розташований клин.

Віджимаємо клин

Знімаємо барабан

Зверніть увагу, із зростанням пробігу на краю барабана збільшується буртик. Офіційний мануал з обслуговування Geely MK Cross наполегливо радить сточувати цей нарост, що утворюється від зносу. Сточити буртик можна як напилком, так і болгаркою. Приклад сточеного буртик на фото нижче.

Буртик

  • Знімаємо нижню пружину. Майстру не обійтися без допомоги плоскогубців. В офіційному мануале з обслуговування даного авто є згадка, що пружини бажано знімати спеціальними кліщами. Але в розпорядженні звичайного домашнього майстри подібний інвентар навряд чи знайдеться, тому можна обійтися і плоскогубцями.

Знімаємо нижню пружину

  • Знімаємо верхню пружину.

Знімаємо верхню пружину

  • Виймаємо фіксатори колодок, що ще називають "солдатиками,". Щоб витягти солдатик, необхідно плоскогубцями притиснути зовнішню обойму фіксатора і провернути його на чверть оборту.

Виймаємо фіксатори колодок

Дістаємо колодки

  • Ставимо нові колодки і збираємо вузол у зворотній послідовності.

При установці гальмівного барабана необхідно відрегулювати становище колодок. Адже на нових колодках фрикційні накладки будуть помітно товщі, що не дозволить так просто посадити барабан на своє місце. Для цього необхідно звести колодки.

Зрозуміло, сильно зводити колодки не потрібно, щоб не знижувати ефективність гальмування і роботи ручника. Колодки потрібно звести так, щоб барабан вільно вдягнувся, при цьому великого зазору між фрикційними накладками і барабаном бути не повинно.

Зверніть увагу, в блозі з ремонту Джилі МК/МК Крос є дуже інформативний та докладний огляд на тему, як замінити колодки дискового гальма на передніх колесах. Там же можна знайти фотоінструкцію і на тему, як замінити гальмівні диски передніх коліс.

Як відрегулювати стоянкове гальмо

Паралельно із заміною барабанних колодок на автомобілі Джилі МК Крос фахівці наполегливо радять перевіряти якість роботи стоянкового гальма. Часто таке буває, що після відєднання концевика тросів стоянкового гальма важіль розбовтується і перестає нормально працювати. В цьому випадку необхідно підтягувати троси ручного гальма. Робиться це за наступною схемою:

  • Спочатку потрібно від'єднати задню частину центрального тунелю підлоги. Для цього необхідно витягти попельничку і викрутити болтик під неї.

Викрутити болтик

  • Знімаємо пильник важеля стоянкового гальма. Пильник тримається тільки за рахунок натягу гумовою спідниці. Щоб витягти пильник, потрібно просто висмикнути спідницю.

Знімаємо пильник важеля

  • Демонтуємо задню частину центрального тунелю.

​​​Демонтуємо задню частину центрального тунелю

  • Піднімаємо важіль стоянкового гальма.

Піднімаємо важіль стоянкового гальма

  • Відпускаємо контргайки.

Відпускаємо контргайки

  • Затягуємо гайки стоянкового гальма до тих пір, поки задні колеса повністю не застопоряться. Як зрозуміло, задні колеса повинні бути підняті. Додатково майстру буде потрібен напарник, який крутитиме задні колеса і контролюватиме їх хід.

Затягуємо гайки

При закручування гайок може спостерігатися прокручування тросів Geely MK Cross. Щоб застопорити кожен з тросів потрібно просто притримувати шпильку натяжного механізму плоскогубцями. Для притискання шпильки передбачено спеціальне місце, відразу нижче різьбової поверхні.

  • Затягуємо контргайки і збираємо вузол у зворотній послідовності.

Додатково потрібно перевірити роботу стоянкового гальма на ухилі 10-12%. Якщо гальмо гальмо буде тримати слабо, то слід повторити регулювання, підтягнувши гайки ще буквально на 1-2 оборти.

Якщо коригування натяжки тросів не допоможе, це означає, що троси вже встигли витягнутися на максимальну довжину. У цьому випадку потрібно буде проводити заміну тросів стоянкового гальма.

Додаткова інформація

Фахівці наполегливо радять заглядати під барабани задніх коліс Geely MK Cross хоча б через кожні 30 000 (км) пробігу. Але водії з досвідом зазвичай демонтують барабани щорічно. Прибравши кришку барабана з'являється можливість виміряти товщину фрикційних накладок колодкового гальма.

Не потрібно забувати й про те, що знос колодок супроводжується появою абразивного пилу та металлической стружки. Все це необхідно ретельно вичищати. Багато хто з майстрів попутно проводять і розробку механізму розведення/зведення колодок. Адже різьба механізму досить швидко засмічується, що істотно ускладнює автоматичну подачу колодок.

Додатково необхідно контролювати знос робочої поверхні самого барабана. В оригінальних заводських барабанах діаметр робочій поверхні барабанного гальма становить 200 (мм). Барабани необхідно замінити, коли знос робочої поверхні збільшить діаметр будь-якого з барабанів до 201,5 (мм).

» Всі статті

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна задніх гальмівних колодок Джилі МК Крос (Geely-1014003351)"

Відгуки: 0




.