Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..
Система змащення двигуна Chery Amulet є однією з найважливіших. Незважаючи на простоту пристрою від циркуляційного контуру моторного змащення залежать надійність та довговічність пар тертя та виконавчих механізмів ДВЗ. Саме тому система змащення двигуна використовується найякісніші запчастини Чері Амулет.
Система змащення двигуна оснащується спеціальним датчиком, який невпинно відстежує тиск мастила у циркуляційному контурі. Нормою тиску масла при пересуванні автомобіля є значення 4,5-6,5 (бар). На холостому ході, при обертах близько 800 (об/хв), тиск повинен бути на позначці близько 2 (бар).
При якихось відхиленнях, в більшу або меншу сторону, датчик подає сигнал на приладову панель.
Аварійний індикатор системи змащення двигуна має вид маслянки. Увімкнення індикатора зазвичай супроводжується акустичним сигналом, так званою "пискавкою".
При спрацьовуванні індикатора системи змащення потрібно відразу ж зупинитися і першим ділом перевірити рівень мастила в двигуні. Якщо рівень в нормі, слід відігнати автомобіль на найближчу СТО і провести діагностику системи змащення.
Перед безпосереднім втручанням у роботу системи моторного змащення радиться провести заміну моторноого мастила та мастильного фільтра. Зрозуміло, дані процедури актуальні лише в тих випадках, коли давно не вироблялась заміна моторному змащення.
Зверніть увагу, виробник допускає мимовільне увімкнення аварійного індикатора системи змащення, якщо автомобіль експлуатується в горах, значно вище рівня моря. Додатково аварійний індикатор може мимовільно спрацьовувати при використанні певних сортів моторного мастила. Така мастило схильне до різкої зміни в'язкості при якихось певних температурних режимах мотора.
Щоби спростувати або підтвердити поломку датчика тиску мастила, необхідно перевірити рівень тиску моторного змащування звичайним манометром. Тобто за допомогою перехідника з подовжувальною трубкою манометр потрібно вкрутити на місце датчика тиску. На автомобілі Chery Amulet датчик тиску знаходиться поруч з масляним фільтром. Приклад на фото нижче.
Викручується датчик за наступною схемою:
Зустрічаються випадки, коли датчик сигналізує про неправильний тиск у системі змащення, з причини якихось проблем в самому двигуні. В цьому випадку датчик, як і його проводку, можна не перевіряти. Для діагностики двигуна необхідно виміряти тиск в системі моторному змащення манометром.
Якщо з тиском в системі моторного змащення все гаразд, то винуватцем активації аварійного індикатора є сам датчик або ж його струмоведуча проводка. В практиці сертифікованих СТО є чимало випадків, коли дріт датчика попросту обривався. Але нерідко виходить з ладу і сам датчик тиску. Найчастіше відбувається просто розгерметизація корпусу датчика, через що сенсор втрачає чутливість до впливу тиску моторного змащення.
Датчик тиску має гранично простий пристрій. Основу датчика становлять два контакта, між яких ходить пружина із замикаючою головкою. При нормальному тиску замикаюча голівка знаходиться в положенні між контактами. Якщо ж тиск в системі змащення недостатній, то пружина відводить замикаючу головку до нижнього контакту, що активирует сигнал про недостатній тиск. Якщо тиск підвищений, то пружина виштовхує замикаючу головку до верхнього контакту, що призводить до активації сигналу про високий тиск мастила.
Для діагностики датчика його необхідно продзвонити. Без підключення до двигуна пружина датчика перебуватиме в крайньому нижньому положенні. При продзвонюванні ланцюга повинен спрацьовувати сигнал про недостатній тиск. Для перевірки сигналу про підвищений тиск потрібно просто натиснути сірником на сенсор, через що пружина переміститься в крайнє верхнє положення. При продзвоні датчика з натиснутою пружиною повинен спрацьовувати сигнал про підвищений тиск мастила.
Буває і таке, що несправність криється в самій проводці. Перевірити цілісність дроту дуже просто. Потрібно лише з'єднати контакт дротовою колодки з масою автомобіля. Запалючання при цьому має бути включеним. Якщо проводка справна, то спрацює сигналізатор про несправність у системі моторного змащення.
Якщо ж при перевірці тиску в двигуні Chery Amulet з'ясувалося, що сам мотор має недостатній або підвищений тиск, то доведеться виробляти діагностику та ремонт двигуна.
Неправильний тиск у системі змащення може бути викликаний наступними несправностями:
Як правило, діагностику починають з самого простого. В даному випадку спочатку проводиться демонтаж мастильного піддону, що дасть можливість оглянути приймальний фільтр. Часті випадки, що фільтр попросту забивається стружкою та іншим шламом. Звичайна чистка приймального фільтра дозволить нормалізувати тиск у системі.
Якщо фільтр чистий, то потрібно демонтувати сам двигун, що дасть можливість від'єднати масляний насос, колінчастий вал та прочистити канали циркуляції у корінних та шатунних шийках, а також канали циркуляції у самих шатунах. Додатково перевірити потрібно і розподільний вал.
При недостатньому тиску двигун починає відчувати мастильне голодування. Цей момент призводить до практично миттєвого зношення корінних та шатунних додатків, які у свою чергу псують шийки колінчастого валу. Нерідко зношуються і кулачки розподільчого валу, їх просто з 'їдають гідрокомпенсатори.
Заміна розподвалу з гідрокомпенсаторами та додатками, а також проточка шийок колінвалу обходяться вельми недешево. Якщо до цього ще додати і заміну маслонасоса, то капремонт двигуна вийде "золотим", близько $1500, а то й усі $2000.