Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..
Газорозподільний механізм (ГРМ) є найважливішою функціональною системою будь-якого автомобіля. До складу ГРМ входять відповідальні запчастини Geely СК, які вимагають своєчасного обслуговування і заміни, через кожні 40 000 - 60 000 (км) пробігу.
При будь-якому втручанні в газорозподільний механізм Джилі СК необхідно виставляти ГРМ за мітками. Тобто мітки шківів і зубчастих коліс повинні збігатися з мітками на корпусі двигуна.
Суміщення контрольних міток газорозподільного механізму свідчить про встановлення поршня 4-го циліндра у положення ВМК (верхньої мертвої крапки).
Якщо контрольні мітки ГРМ співпали і на шківі розподвалу, і на шківі колінвалу, значить газорозподільний механізм правильно налаштований. У цьому випадку такт уприскування палива і відведення вихлопних газів буде збігатися з тактом обертання колінчастого валу.
Якщо ж фази газорозподільного механізму зіб’ються, то двигун Geely СК може отримати серйозні ушкодження: загинання клапанів, деформація розподільчого і колінчастого валів, деформація поршневої групи, руйнування блоку циліндрів та ін. Щоб не допустити розладу фаз ГРМ, необхідно при демонтажі та встановленні ременя газорозподільного механізму контролювати правильне положення міток.
В самому кінці огляду викладений відеоролик, автор якого натурально показує, як правильно виставити мітки на шківах ГРМ в китайській машині Джилі СК. А нижче в тексті буде розказано, як дістатися до цих самих контрольних міток і як з ними взагалі звертатись.
Щоб дістатися до міток газорозподільного механізму, його потрібно спочатку розібрати. Вузол ГРМ захований за:
Додатково на шляху до ГРМ лежить генератор і кілька ремінних передач, які потрібно знімати. Як зрозуміло, перед тим, як описувати контроль міток ГРМ, потрібно розповісти, як дістатися до міток.
В блозі з ремонту Джилі СК є декілька оглядів на тему обслуговування вузла ГРМ: як замінити ролик ГРМ і як замінити ремінь ГРМ. У нотатках можна знайти докладну інструкцію з розбору ГРМ конкретно на цій автівці. Нижче будуть описані лише основні етапи даного процесу.
Все, тепер можна приступати до встановлення контрольних позначок на ГРМ.
Нижче додається додаткове відео, автор якого наочно показує весь процес розбору ГРМ. У відеоролику майстер суміщає сервіс ГРМ з обслуговуванням ходової та освітлення, але всі роботи з ГРМ викладені максимально зрозуміло і гранично доступно.
Для установки контрольних міток газорозподільного механізму Geely СК необхідно прокрутити ГРМ. Робити це потрібно зубчастим колесом клінвалу. Воно має різьблення під болт, який кріпить шків колінчастого валу. Цим болтом і потрібно провертати ГРМ. Крутити ГРМ потрібно суворо у правий бік, тобто зліва направо. Для полегшення даної задачі можна увімкнути 1-у передачу на КПП.
Якщо всі позначки збігаються, то можна знімати ремінь ГРМ і проводити подальший ремонт двигуна.
Як зрозуміло, становище міток ГРМ на автомобілі Джилі СК необхідно контролювати перед кожним від'єднанням ременя ГРМ. Її потрібно знімати як просто для заміни самого ременя або натяжного ролика, так і для більш "глибинного" ремонту двигуна:
Відмінною особливістю ГРМ на автомобілі Geely СК є суміщення верхнього кожуха з клапанною кришкою. З одного боку це добре, так як лита кришка клапанного вузла надійно захищає зубчасте колесо та ремінь ГРМ від різних впливів ззовні. Але з іншого боку при обслуговуванні ГРМ доводиться демонтувати і клапанну кришку. Погано тут те, що клапанна кришка має ущільнювальний елемент, який потребує заміни після кожного підриву клапанної кришки.
У засіках у досвідченого водія Джилі СК завжди лежить 2-3 нових прокладки клапанної кришки. Як зрозуміло, даний ущільнювальний елемент можна сміливо зарахувати до списком витратних матеріалів.