Ввійти
Забули пароль? | Зареєструватися

Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*



Замовити
дзвінок

Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..










Розкажіть друзям

Регулювання передач Джилі СК

Китайський бестселер Geely CK отримав сучасний пристрій механізму перемикання передач. Це ж можна сказати і про багато інших запчастин Джилі СК. В даному автомобілі відсутня традиційна куліса, представлена гвинтокрилом. Роль куліси виконує сам важіль КПП.

Для вибору і перемикання передач використовується 2 гнучких троса. Перший потрібен для вибору швидкостей, а другий для їх перемикання.

Багато власників Geely CK відзначають, що з часом деякі з передач стає все складніше і складніше включати. Частіше усього в переліку проблемних швидкостей перебувають п'ята і задня передачі. Корінь цієї проблеми криється в розтягуванні тросів, зокрема троса включення передач.

Автор основного відеоролика (відео знаходиться в самому низу сторінки) зіткнувся з цією ж проблемою. На відео майстер наочно показав, як підтягнути тросик, щоб передачі включалися як і колись у минулому, без зайвих зусиль.

Важіль КПП

Покрокова інструкція, як відрегулювати механізм перемикання передач Geely CK

Потрібно одразу сказати, що розтягування тросів КПП є не єдиною причиною появи проблем при управлінні трансмісією. Додатково деякі з швидкостей можуть погано включатися і з причини зносу нажимного важеля в механізмі вибору передач, який знаходиться безпосередньо на корпусі КПП. Але про це Докладніше буде розказано трохи пізніше.

  • Зупиняємося на рівному майданчику і глушимо машину.
  • Переводимо важіль КПП в нейтральне становище.
  • Знімаємо пильник важеля КПП. Він фіксується лише парою засувок. Досвідчений майстер знімає пильник від руки, без використання викруток та інших пристосувань, якими зручно підчеплювати пильник.

Знімаємо пильник важеля КПП

  • Підтягуємо тросик перемикання передач. Потрібно підтягнути лівий трос. Майстру будуть необхідні кілька комбінованих ключів на 10. Натяжка троса здійснюється кількома гайками, це без урахування контргайок. Для підтягування троса потрібно відпустити дальню гайку, яка знаходиться з боку троса. Гайку слід викрутити для початку на 2-3 витка. Потім потрібно закрутити на 2-3 витка гайку, яка перебуває з зворотного боку тримача троса. Місцерозташування гайок відзначено на фото нижче. Увесь метиз вкрай бажано закотргаїти.

Підтягуємо тросик

  • Бувають випадки, що майстру з широкою долонею вкрай проблематично маніпулювати в обмеженому просторі механізму перемикання передач. У такій ситуації необхідно просто демонтувати центральний тунель. Відкриється вільний доступ до всіх вузлів механізму перемикання швидкостей.
  • Контролюємо роботу селектору перемикання передач.

Тунель

Варто зауважити, що в деяких випадках є сенс просто замінити розтягнуті троси КПП на нові. Справа в тому, що зайво розтягнуті троси стають "дубовими". Вони втрачають необхідну чутливість.

Якщо задня швидкість вмикається гарно, то винуватцем поломки був розтягнутий тросик КПП. Якщо задня швидкість так і не включається, то причина поломки була не у тросі перемикання передач.

Ремонт нажимного важеля в механізмі вибору та включення передач

Як було сказано вище, не тільки тросик КПП може бути причиною поганого перемикання швидкостей, найчастіше 5-ї і задньої. На корпусі КПП Geely CK є відповідна частина кулісного механізму. Вона показана на фото нижче.

КПП

Механізм вибору та включення швидкостей, що знаходиться на корпусі трансмісії, використовує кілька органів управління: важіль вибору швидкостей і важіль включення швидкостей. До цих важелів і підводяться троси, поєднані із селектором КПП в салоні.

З часом контактна частина нажимного важеля включення передач зношується. Цей момент призводить до появи помітного люфту. Тобто при переміщенні троса в певне становище (у нашому випадку це задня передача) важіль банально перестає сягати нажімної пластини. Як підсумок, перестає включатися задня передача. На фото нижче показана контактна поверхню нажимного важеля.

Важіль

Суть ремонту полягає або в заміні нажимного важеля, або в поновлення його контактної поверхні. Багато хто з майстрів просто наварюють зношену частину. Але цілий нажимний важіль можна спробувати знайти і на розборках.

В будь-якому випадку необхідно витягати нажимний важіль. Щоб це зробити, зовсім необов'язково проводити довгий і трудомісткий демонтаж КПП. Адже механізм вибору та включення передач знаходиться на самій маковці трансмісії. Він з'єднується з КПП болтами.

  • Відкриваємо капот.
  • Знімаємо дроти з АКБ, а потім демонтуємо акумуляторний блок. Потрібно буде зняти і монтажний майданчик акумулятора. Все, нам відкрився доступ до кулісного механізму.
  • Пристрій вибору та включення передач зафіксовано 4-ма болтами. Викручуємо метизи.

Викручуємо метизи

  • Відкручуємо стопорний болт. Він перебуває з бічної сторони.
  • Під час збирання КПП на заводі даний механізм додатково сідає і на герметик. З цієї причини при підриві пристрою потрібно буде докласти силу. Краще всього скористатися важелем. Для цієї справи підійде як ударна викрутка, так і невелике монтування.
  • Відкручуємо зношений важіль.

Відкручуємо зношений важіль

  • Ставимо цілий важіль від донора або ремонтує старий.
  • Збираємо вузол у зворотній послідовності. Контролюємо роботу селектору перемикання передач.

Нижче додається додатковий відеоролик, як відремонтувати нажимний важіль куліси КПП на автомобілі Джилі СК.

Перша частина відео присвячена заміні пружини, яка повертає важіль у нейтральне становище. А про заміну нажимного важеля розказано у другій частині.

Додаткова інформація

При натягуванні троса КПП багато майстрів користуються нагодою і попутно перевіряють працездатність пружини повернення важеля в нейтральне становище. Часті випадки, коли в даній пружині обривається один з вусиків. Цей момент тягне за собою послаблення пружини, через що важіль перестає пружинити і повертатися в центральне положення на нейтральній передачі. На фото нижче приклад пружини з відламаним вусиком, а поруч з поламаною нова пружина.

Пружина

  • Щоб дістатися до пружини, необхідно спочатку підняти пильник важеля КПП.
  • Далі знімаємо стопорне колечко.

Знімаємо стопорне колечко

  • Виймаємо зламану пружину.
  • Ставимо на місце старої нову пружину. Зверніть увагу, на оригінальній заводській пружині є пластикові трубки, які одягаються на вусики. Якщо на новій пружині немає пластикових трубок, то потрібно трубки зі старої пружини переставити на нову.
  • Збираємо вузол у зворотній послідовності.

Після обслуговування куліси швидкості почнуть перемикатися набагато точніше, більш плавно та акуратно.

» Всі статті

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Регулювання передач Джилі СК"

Відгуки: 0




.