Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..
Китайський бестселер Geely CK отримав сучасний пристрій механізму перемикання передач. Це ж можна сказати і про багато інших запчастин Джилі СК. В даному автомобілі відсутня традиційна куліса, представлена гвинтокрилом. Роль куліси виконує сам важіль КПП.
Для вибору і перемикання передач використовується 2 гнучких троса. Перший потрібен для вибору швидкостей, а другий для їх перемикання.
Багато власників Geely CK відзначають, що з часом деякі з передач стає все складніше і складніше включати. Частіше усього в переліку проблемних швидкостей перебувають п'ята і задня передачі. Корінь цієї проблеми криється в розтягуванні тросів, зокрема троса включення передач.
Автор основного відеоролика (відео знаходиться в самому низу сторінки) зіткнувся з цією ж проблемою. На відео майстер наочно показав, як підтягнути тросик, щоб передачі включалися як і колись у минулому, без зайвих зусиль.
Потрібно одразу сказати, що розтягування тросів КПП є не єдиною причиною появи проблем при управлінні трансмісією. Додатково деякі з швидкостей можуть погано включатися і з причини зносу нажимного важеля в механізмі вибору передач, який знаходиться безпосередньо на корпусі КПП. Але про це Докладніше буде розказано трохи пізніше.
Варто зауважити, що в деяких випадках є сенс просто замінити розтягнуті троси КПП на нові. Справа в тому, що зайво розтягнуті троси стають "дубовими". Вони втрачають необхідну чутливість.
Якщо задня швидкість вмикається гарно, то винуватцем поломки був розтягнутий тросик КПП. Якщо задня швидкість так і не включається, то причина поломки була не у тросі перемикання передач.
Як було сказано вище, не тільки тросик КПП може бути причиною поганого перемикання швидкостей, найчастіше 5-ї і задньої. На корпусі КПП Geely CK є відповідна частина кулісного механізму. Вона показана на фото нижче.
Механізм вибору та включення швидкостей, що знаходиться на корпусі трансмісії, використовує кілька органів управління: важіль вибору швидкостей і важіль включення швидкостей. До цих важелів і підводяться троси, поєднані із селектором КПП в салоні.
З часом контактна частина нажимного важеля включення передач зношується. Цей момент призводить до появи помітного люфту. Тобто при переміщенні троса в певне становище (у нашому випадку це задня передача) важіль банально перестає сягати нажімної пластини. Як підсумок, перестає включатися задня передача. На фото нижче показана контактна поверхню нажимного важеля.
Суть ремонту полягає або в заміні нажимного важеля, або в поновлення його контактної поверхні. Багато хто з майстрів просто наварюють зношену частину. Але цілий нажимний важіль можна спробувати знайти і на розборках.
В будь-якому випадку необхідно витягати нажимний важіль. Щоб це зробити, зовсім необов'язково проводити довгий і трудомісткий демонтаж КПП. Адже механізм вибору та включення передач знаходиться на самій маковці трансмісії. Він з'єднується з КПП болтами.
Нижче додається додатковий відеоролик, як відремонтувати нажимний важіль куліси КПП на автомобілі Джилі СК.
Перша частина відео присвячена заміні пружини, яка повертає важіль у нейтральне становище. А про заміну нажимного важеля розказано у другій частині.
При натягуванні троса КПП багато майстрів користуються нагодою і попутно перевіряють працездатність пружини повернення важеля в нейтральне становище. Часті випадки, коли в даній пружині обривається один з вусиків. Цей момент тягне за собою послаблення пружини, через що важіль перестає пружинити і повертатися в центральне положення на нейтральній передачі. На фото нижче приклад пружини з відламаним вусиком, а поруч з поламаною нова пружина.
Після обслуговування куліси швидкості почнуть перемикатися набагато точніше, більш плавно та акуратно.