Ввійти
Забули пароль? | Зареєструватися

Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*



Замовити
дзвінок

Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..










Розкажіть друзям

Заміна задніх гальмівних колодок Джилі Емгранд ЕС7

Задні колеса китайського седана Geely Emgrand EC7 оснащуються класичними дисковими гальмами. Колодок заднього гальма цього авто вистачає у середньому на 50 000 (км) пробігу або 3-5 років експлуатації машини. Це відмінний показник, яким можуть похизуватися і багато інших запчастин Джилі Емгранд ЕС7.

Оригінальні заводські гальмівні колодки для задніх коліс оснащуються акустичним сигналізатором зношення, який починає спрацьовувати при зносі робочої поверхні колодок приблизно на 80%.

Додатково про зношення колодок заднього гальма Geely Emgrand EC7 свідчать наступні симптоми:

  1. Значне збільшення гальмівного шляху
  2. Уривчасте спрацювання гальм
  3. Поява стороннього шуму при гальмуванні (найчастіше скреготу)
  4. та ін.

Зверніть увагу, гальмівні диски цього автомобіля розраховані в середньому на 3 повних комплекти колодок. Якщо майстер виробляє вже 4-у заміну колодок, то є сенс замінити і самі гальмівні диски.

Нижче в тексті буде розказано, як замінити задні гальмівні колодки. А в кінці сторінки можна знайти відеоролик, автор якого наочно показує процес заміни гальмівних колодок на даному китайцеві.

Колодки

Покрокова інструкція, як замінити задні гальмівні колодки Geely Emgrand EC7

Задні гальма Джилі Емгранд ЕС7 обслуговуються за аналогією з гальмами на передніх колесах. Задня гальмівна система відрізняється від передньої тільки наявністю підключення тороса стоянкового гальма і конструкцією поршня гальмівного циліндра.

Щодо гальмівного циліндра заднього супорта, щоб втопити поршень, необхідно використовувати спеціальний інструмент, за який в автомагазині просять приблизно $10. Справа в тому, що поршень на задніх супортах не просто вдавлюється, а вкручується під навантаженням. Фото даного пристосування нижче.

Пристосування

  • Заїжджаємо на оглядовий яму і глушимо двигун. Гальмо стоянки включати не потрібно, інакше не вийде від'єднати задні гальмівні супорта. Краще просто підкласти противідкатні башмаки під передні колеса.
  • Відкриваємо капот і викручуємо кришку на розширювальному бачку гальмівної рідини. Це потрібно для того, щоб скинути тиск в системі. У іншому випадку можна пошкодити шланги та ущільнення на гальмівному циліндрі, коли буде вдавлювати поршень. Фахівці радять додатково відкачувати з бачка гальмівну рідину, щоб вона не розливалася при притисканні поршня.
  • Послаблюємо затяжку колісних болтів.
  • Піднімаємо задню частину авто домкратом, з боку колеса, з якого розпочато обслуговування задніх гальм. Відразу страхуємо становище машини будь-яким упором понадійніше.
  • Знімаємо заднє колесо, повністю викрутивши перед цим болти.
  • Зачищаємо всі зовнішні елементи заднього гальма від бруду. Всі болтові з'єднання та знімні фіксатори необхідно щедро обробити проникаючим мастилом WD 40.

Знімаємо заднє колесо

  • Від’єднуємо трос стоянкового гальма. Сам трос фіксується скобою, яка легко від 'єднується за допомогою плоскогубців. Автор відео не став від'єднувати трос, так теж цілком можна робити, якщо немає часу на заміну колодок по Інструкції.

Від’єднуємо трос стоянкового гальма

  • Викручуємо болти кріплення супорта. Метизи має головку на 13. При відкручуванні болти можуть провертатися. Для жорсткої фіксації болтів передбачений спеціальний шліц, який потрібно утримувати ріжковим ключем.

Викручуємо болти кріплення супорта

  • Від’єднуємо супорт. Вдавлювати поршень при цьому не потрібно, на відміну від супортів на передніх колесах. Як було сказано вище, поршень гальмівного циліндра на задніх супортах не просто вдавлюється, його ще потрібно і підкручувати. Супорт може так просто не від'єднатися, через притиснення колодок. У цьому випадку необхідно підчепити супорт ударною викруткою.

Від’єднуємо супорт

Бажано підв'язати гальмівної супорт, щоб він не висів на гальмівному шлангу і не розтягував його.

  • Вдавлюємо поршень гальмівного циліндра. Поршень задніх супортів вийде вдавить тільки при укрученні. Для цього слід використовувати спеціальне пристосування.

Вдавлюємо поршень гальмівного циліндра

  • Отримуємо старі колодки. З бічної сторони кожної з колодок є спеціальна пластина. Її потрібно зняти і почистити. Додатково необхідно оцінити характер зносу робочої поверхні гальмових пластин. Колодки повинні зношуватися рівномірно. Якщо спостерігається нерівномірний знос, то необхідно проводити ревізію пальців напрямних супорта. Через підклинювання напрямних відбувається нерівномірний розподіл навантаження гальмівного циліндра на колодки.

​​​Отримуємо старі колодки

Бічні пластини

При гальмуванні перекошеними колодками значно прискорюється знос як фрикційних пластин, так і робочіх поверхонь гальмівного диска.

  • Додатково зверніть увагу на ступінь зносу гальмівного диска. Якщо на робочих поверхнях диска помітні глибокі борозни і насічки, то є сенс віднести такий диск у токарську майстерню, для його проточки або шліфування.

Знос дисків

  • В посадочних місцях колодок є пластинчасті пружини. Їх потрібно обов'язково витягти, а посадкові місця гарненько почистити від абразиву і дорожньої бруду.

Пружини

  • Отримуємо пильовики і пальці напрямних зі скоби. Пильовики слід перевірити на наявність механічних пошкоджень. Якщо на пильовику є сліди порізів або поривів, а також якщо пильник став сам по собі "дубовим", то необхідно провести заміну пильовиків. Пальці напрямних необхідно змастити спеціальним засобом.

Отримуємо пильовики

Змащення

  • Ставимо на місце пильовики і пальці напрямних скоби.
  • Встановлюємо нові колодки. Попередньо необхідно поставити в посадкові місця колодок почищені старі або нові пластинчасті пружини. Не забудьте встановити на кожну з колодок бічну пластину. Додатково фахівці радять протерти спиртовою серветкою робочу поверхню колодок. Це ж стосується і гальмівного диска, тобто потрібно новою проспиртованою серветкою протерти робочу поверхню диска з кожної сторони.
  • Збираємо вузол у зворотній послідовності.
  • Закриваємо кришку розширювального бачка з гальмівною рідиною. Якщо з бачка відкачувалась рідина, потрібно буде залити її назад.
  • Йдемо в салон і багаторазово вичавлюємо педаль гальма, поки гальмо не стане ходити з необхідним зусиллям.
  • Знову дивимося на розширювальний бачок. Якщо рівень гальмівної рідини піднявся вище позначки Max, то необхідно відкачати надлишок сервісної рідини.
  • Все, можна робити пробний заїзд.

Додаткова інформація

Задні гальма, як і передні, обслуговуються тільки парно. Тобто потрібно провести усі вищеописані операції і на протилежному боці.

» Всі статті

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна задніх гальмівних колодок Джилі Емгранд ЕС7"

Відгуки: 1


Геннадій

Корисна стаття, все зрозуміло.






Півкільця осьового зсуву коленвала компл. 2 шт. Джили СК Півкільця осьового зсуву коленвала компл. 2 шт.

Код: E020301601/701

109
Колодки гальмівні задні з ABS Uni-Brakes Джили СК Колодки гальмівні задні з ABS Uni-Brakes

Код: 1403060180-Uni-Brakes

289
Амортизатор передній (масло) / KIMIKO Джили МК Амортизатор передній (масло) / KIMIKO

Код: 1014001708-O-KM

709
Ящик для рукавичок чорний 2 Джили СК2 Ящик для рукавичок чорний 2

Код: 101801003500601

447
Подушка безпеки водія Джили Эмгранд ЕХ7 Подушка безпеки водія

Код: 1013000031

1222
Реле омивача скла Джили СК Реле омивача скла

Код: 1097075403

42
Сидіння перед. лев. (Тканина) GEELY MK Джили МК Сидіння перед. лев. (Тканина) GEELY MK

Код: 101801570200684

2412
Фільтр масляний Польща Джили СК Фільтр масляний Польща

Код: 1106013221-Union

137
Ущільнювач вікна кватирки лівий (оригінал) 2 Джили СК2 Ущільнювач вікна кватирки лівий (оригінал) 2

Код: 1800363180

251
Напрямна заднього бампера, ліва Китай Чери Куку Напрямна заднього бампера, ліва Китай

Код: S11-2804537-aftermarket

62
Фара передня права Китай Чери Куку Фара передня права Китай

Код: S11-3772020-aftermarket

640
Вентилятор охолодження M11 Чери М11 Вентилятор охолодження M11

Код: M11-1308010

1531
Кільця поршневі Китай Чери Истар Кільця поршневі Китай

Код: 484J-1004030BA-aftermarket

654
Подушка двигуна задня Китай Чери Елара Подушка двигуна задня Китай

Код: A21-1001710-aftermarket

244
Подшипник вторичного вала задний Чери Истар Подшипник вторичного вала задний

Код: QR523-1701514

379
Підрамник (під радіатор) Чери Амулет Підрамник (під радіатор)

Код: A15-2801010RB

1658
Провід високовольтний (4 шт) 1.6L M11 -3707130HA -3707140HA -3707150HA -3707160HA Чери Тиго Провід високовольтний (4 шт) 1.6L M11 -3707130HA -3707140HA -3707150HA -3707160HA

Код: A11-3707130,40,50,60HA

428
Прокладка випускного колектора Китай Чери М11 Прокладка випускного колектора Китай

Код: 481H-1008026-aftermarket

84
Прокладка клапанної кришки Китай Чери Кимо Прокладка клапанної кришки Китай

Код: 473H-1003042-aftermarket

91
Ремень генератора 4PK684 (CDN) Чери Кимо Ремень генератора 4PK684 (CDN)

Код: S12-3701315-CDN

91
Сайлентблок задней балки (Германия, RUVILLE) ЗАЗ Форза Сайлентблок задней балки (Германия, RUVILLE)

Код: A11-3301025-Ruville

281
Скло двері переднє праве (оригінал) Чери Истар Скло двері переднє праве (оригінал)

Код: B11-5203112

853
.