Ввійти
Забули пароль? | Зареєструватися

Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*



Замовити
дзвінок

Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..










Розкажіть друзям

Допрацювання Чері Амулет

Навіть будучи бюджетною китайською машиною автомобіль Chery Amulet легко зміг заслужити визнання у колі вітчизняних автошанувальників. Адже доступність запчастин на Чері Амулет дозволяє проводити повноцінне, а головне прсотое, сервісне обслуговування. Головною перевагою даного авто є чудова ремонтопридатність. Відвертого бюджетника у особі Чері Амулет не страшно допрацьовувати і модернізувати.

Багато фахівців відзначають, що при великому бажанні на даний китайський автомобіль можна пристосувати якщо не будь-які, то дуже багато запчастин від автомобілів ВАЗ 2110, 2109, 2108 і навіть повнопривідної Ниви. Зрозуміло, у ході ремонту Chery Amulet найкраще використовувати оригінальні комплектуючі. Але бувають випадки, коли задіяти нові деталі банально немає можливості. В даному відеоролику показаний ряд саморобок, за допомогою яких можна надійно і безпечно «підлатати» китайську машину.

Автор відеоролика показав наступні види ремонту:

  1. Посилення переднього бампера
  2. Заміна передніх амортизаційних стійок
  3. Заміна лівої опори двигуна
  4. Заміна сайлентблока важеля передньої підвіски

Додатково майстер порушив тему заміни розподільного валу. Було пару слів сказано і за гідрокомпенсатори, а також за прокладку головки блоку циліндрів. Автор відеоролика показав і саморобний пристрій для монтажу/демонтажу стартера.

Нижче по тексту буде описана частина робіт по ремонту та обслуговуванню автомобіля Чері Амулет.

Chery Amulet

Як відновити передній бампер Chery Amulet

Оригінальний передній бампер даної машини має досить низьку посадку. Багато водіїв відзначають, що передній бампер чіпляється за купини і дорожні вибоїни. Це не кажучи вже про їзду по зимових засніжених дорогах.

Багато майстрів воліють скорочувати висоту переднього бампера. А щоб залишок бампера не втрачав жорсткість, його потрібно просто посилити за допомогою профільної (прямокутної/квадратної) труби. Автор відеоролика скористався нагодою і додатково з'єднав посилення бампера із захистом картера двигуна. У якості з'єднувача була використана металева пластина товщиною 3 (мм). Завдяки посиленню і фіксації до захисту картера передній бампер знайшов високий рівень жорсткості. Тепер йому не страшні навіть замети.

Щоб якісно і безпечно обрізати спідницю бампера, його найкраще попередньо демонтувати. Знімається передній бампер за наступною схемою:

Від'єднуємо ґрати

  • Знімаємо передні колеса.
  • Демонтуємо підкрилки і від'єднуємо бризковики.

Демонтуємо підкрилки

Відключаємо дроти

  • Відкручуємо центральні кріплення бампера.

Відкручуємо кріплення

  • Відкручуємо бічні кріплення бампера.

Відкручуємо бічні кріплення

  • Демонтуємо передній бампер.

Демонтуємо передній бампер

Тепер можна приступати до зрізання спідниці бампера. Попередньо слід розмітити лінію різання. Для порізки пластикового бампера найкраще використовувати маленьку болгарку. При відрізанні спідниці необхідно залишити місце для установки профільної труби.

Щодо посилення бампера, приміряти профільну трубу і з'єднувати її з бампером краще всього, звичайно ж, на встановленому бампері. Тому ставимо передній бампер на місце.

Готуємо посилення. У ролі посилення майстер використовував профільну трубу з перетином 30х15 (мм). Це основний пояс посилення, що проходить по всій довжині переднього бампера. Він повинен бути цілісним. У автора відеоролика мало піти трохи менше 2,5 (м) профільної труби 30х15 (мм). Додатково майстер задіяв допоміжні посилення, які повинні покращувати жорсткість боковин бампера. у якості додаткового посилення була використана профільна труба 10х10 (мм).

Основне посилення з'єднане з бампером за допомогою заклепок. Щодо додаткових бічних посилень, вони просто були приварені до основної труби.

Основна профільна труба, як і додаткові бічні вставки, була вигнута. Гнути трубу найкраще після попереднього нагріву. Гарячий метал стає ковким і пластичним. На жаль, автор відеоролика не показав саму технологію вигинання. Зрозуміло, профіль 30х15, і тим більше 10х10, не так-то й складно гнути. Для вигинання профільної труби можна використовувати стовбур товстого дерева, а ще краще відрізок дерев'яного зрубу, так як його поверхню не шкода псувати затискними скобами.

Автор відеоролика підкинув ідею, як ще можна додатково посилити бампер. Ще можна прикріпити посилення по центру. На думку автора відеоролика, центральна вставка повинна помітно поліпшити зовнішній вигляд бампера.

Додатково основне підсилення необхідно «перев'язати» з захистом картера двигуна за допомогою металевої пластини. Майстер під'єднав пластину до центрального підсилювача за допомогою заклепок. А до захисту картера пластина пристикована болтовим з'єднанням.

Пластина

Додаткова інформація

У рамках даного відеоролика майстер побіжно пройшовся і по багатьом іншим доопрацюванням Chery Amulet. Слідом за роботою по посиленню бампера майстер показав, як можна замінити оригінальні амортизаційні стійки передньої підвіски на аналоги від ВАЗ 2110. Як зрозуміло, у автора відеоролика просто не було доступу до оригінальних амортизаторів, тому майстер задіяв, що було під руками.

Хто не знає, у Чері Амулет опори передніх амортизаційних стійок фіксуються тільки однією центральною гайкою. А на "десятці" опори прикручуються у 3-ох місцях. Автору відеоролика довелося висвердлювати отвори, щоб з'явилася можливість встановити на автомобіль ВАЗівські опори.

Додатково автор відеоролика пару слів сказав про заміну розподільного валу і гідрокомпенсаторів. Майстер не так давно робив заміну штатного розподвалу на новий. У якості нового був обраний розподвал з числа сертифікованих аналогів, виробництво Ford. Неоригінальний вал коштує на порядок дешевше сертифікованого оригіналу. Але в неоригинальном розподвалі кулучки мають трохи більшу товщину, 38 (мм), проти 37 (мм), як в оригіналу. З цієї причини майстру довелося додатково регулювати кут випередження запалювання.

Щодо заміни гідрокомпенсаторів, автор відеоролика настійно радить не використовувати саме дешеве китайське штампування. Дешеві компенсатори дуже швидко з'їдають робочі поверхні розподільного вала Chery Amulet. Цей момент і став приводом для заміни заводського розподвалу.

» Всі статті

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Допрацювання Чері Амулет"

Відгуки: 0




.