Ввійти
Забули пароль? | Зареєструватися

Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*



Замовити
дзвінок

Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..










Розкажіть друзям

Заміна ременя ГРМ на Джилі СК

Вузол газорозподільного механізму Geely CK вимагає сервісного обслуговування кожні 40 000 – 60 000 (км) пробігу. Як зрозуміло, для сервісу будуть потрібні якісні запчастини Джилі СК. При цьому через кожні 20 000 – 30 000 (км) необхідно проводити візуальний і тактильний огляд вузла ГРМ.

Якщо не приділяти ГРМ належної уваги, то газорозподільний механізм може просто вийти з ладу. До переліку поломок ГРМ на автомобілі Джилі СК можна включити:

  1. Обрив ременя ГРМ
  2. Заклинювання ролика

У практиці сертифікованих СТО повно випадків, коли з-за заклиненого ролика виламувалась частина корпусу блоку циліндрів. До речі, в блозі по ремонту Geely CK є окремий огляд на тему, як відновити посадочне місце ролика.

Щодо планової заміни ременя ГРМ, на даному автомобілі це зробити не так-то й просто. Щоб дістатися до ременя, потрібно демонтувати: систему підготовки повітря, клапанну кришку, подушку двигуна, захисний кожух ГРМ і потрібно буде здійснити ще безліч інших технологічних операцій.

Ремінь ГРМ

Покрокова інструкція, як замінити ремінь ГРМ на Джилі СК

  • Зупиняємо авто на рівному майданчику. Наявність оглядової ями не є обов'язковою.
  • Відкриваємо капот і від'єднуємо мінусовій дріт від АКБ.
  • Піднімаємо праву передню частину авто і ставимо машину на надійний упор. Знімаємо переднє праве колесо.
  • Демонтуємо блок повітропідготовки. Потрібно відкрутити корпус повітряного фільтра, а також від'єднати повітропровід від дросельної заслінки. Додатково необхідно вимкнути датчик температури вхідного повітря. Не забудьте висмикнути з клапанної кришки шланг продувки.

Демонтуємо блок повітропідготовки

 

  • Від'єднуємо дроти високої напруги. Потрібно просто видерти зі свічок головки. Майстру слід запам'ятати, який дріт підходить до якого циліндру. Досвідчені фахівці зазвичай маркують високовольтну проводку цифрами, які означають порядковий номер циліндрів ДВЗ.

Від'єднуємо дроти високої напруги

  • Відкручуємо від клапанної кришки дріт маси.

Відкручуємо масу

  • Знімаємо ремінь генератора. Для цього необхідно послабити кріплення генератора і посунути його в сторону двигуна.

Знімаємо ремінь генератора

  • Демонтуємо генератор. Попередньо потрібно відключити від генератора дроти. Якщо не зняти генератор, то не вийде дістатися до всіх кріплень захисного кожуха ГРМ.
  • Відкручуємо і знімаємо клапанну кришку. Вона тримається на 4 гайках. Під кожною з гайок є ущільнювальне кільце, не втратьте ущільнювачі. При демонтажі клапанної кришки необхідно упевнитися, що свічкові колодязі є сухими. Якщо в свічкових колодязях буде мастило, це означає, що після минулого підриву кришки була використана або стара прокладка, або просто низькоякісний ущільнювач клапанної кришки.

Знімаємо клапанну кришку

  • Знімаємо верхню кришку захисного кожуха ГРМ. Тримається на 4 болтах.

Знімаємо верхню кришку

  • Впираємо двигун домкратом або просто надійною підпорою. Це потрібно для того, щоб зняти праву подушку двигуна.
  • Знімаємо праву подушку двигуна.

Знімаємо праву подушку двигуна

  • Скидаємо ремінь кондиціонера. Щоб це зробити, необхідно відпустити натяжний ролик.
  • Знімаємо натяжний ролик ременя кондиціонера. Це потрібно для того, щоб вийшло дістатися до потайного болтика, який тримає середню кришку ГРМ.
  • Знімаємо середню кришку ГРМ.

Знімаємо середню кришку ГРМ

  • Відкручуємо шків коленвала. Для цього потрібно трохи опустити двигун, щоб отвір в пильнику підкрилка співпав з розташуванням головки болта на шківі колінчастого вала.  При відкручуванні шківа знадобиться допомога напарника, тобто потрібно, щоб хтось вичавив педаль гальма. Автор відеоролика пішов трохи іншим шляхом, він просто зафіксував колеса від провертання.

Відкручуємо шків коленвала

  • Знімаємо нижню кришку ГРМ.
  • Послаблюємо ремінь гідропідсилювача керма. Щоб це зробити, необхідно відпустити кріплення насоса ГПК. Даний крок не є обов'язковим. Ремінь доцільно сінімать тільки для його заміни.
  • Встановлюємо поршень 4 циліндра в положення ВМК. Прокручувати ГРМ найкраще болтом шківа коленвала. Слід обертати ГРМ за годинниковою стрілкою.

Встановлюємо шківи по мітках

  • Послаблюємо натяжний ролик. Майстру знадобиться накидний ключ на 10. Перед цим варто обов'язково проконтролювати, щоб всі зубчасті колеса газорозподільного механізму стояли в положенні ВМК. Якщо не виставити зубчасті колеса ГРМ по мітках, то зіб'ються фази газорозподілу, що загрожує виникненням серйозної поломки двигуна.

Послаблюємо натяжний ролик

  • Знімаємо ремінь ГРМ.
  • Міняємо старий натяжний ролик на повністю новий аналог. Неприпустимо використовувати старий ролик в парі з новим ременем.

Якщо того вимагає ситуація, то можна скористатися нагодою і зробити заміну водяної помпи. Термін служби насоса системи охолодження двигуна становить 80 000 – 120 000 (км) пробігу. Як показує практика, водяної помпи вистачає на 2 ременя ГРМ.

  • Ставимо новий ремінь ГРМ.
  • Збираємо вузол у зворотній послідовності.

Матеріали та інструмент

  1. Набір ключів і викруток
  2. Набір шестигранників
  3. Щітка по металу + WD-40 + ганчір'я

Потрібен буде і новий ремінь ГРМ для автомобіля Джилі СК. Артикульний номер оригінального ременя ГРМ: 1086000610 Geely. Оригінальний ремінь коштує в межах $ 20.

Разом з ременем необхідно купувати і натяжний ролик. Оригінальний ролик натягу ГРМ для автомобіля Geely CK має артикул: 1106013230 Geely. За оригінальний ролик майстру доведеться викласти близько $ 10.

Великого поширення набули комплекти для обслуговування ГРМ. У набір входять: ремінь ГРМ і натяжний ролик. Комплект коштує близько $ 30.

 

Додаткова інформація

Не потрібно забувати, що повторно використовувати стару прокладку клапанної кришки Джилі СК вкрай не радиться. Якщо ущільнювач одного разу вже був притиснутий, то після підриву кришки він вже не буде забезпечувати належний рівень герметичності.

Користуючись нагодою, при піднятій кришки клапанів, можна здійснити безліч додаткових сервісних робіт. Як правило, паралельно з сервісом ГРМ майстри намагаються: проконтролювати зазор клапанів, замінити сальник розподільного валу, прочистити масловіддільник клапанної кришки і т. д.

Щодо заміни ременя ГРМ, оптимальний час заміни повинен визначатися не тільки пробігом. Ремінь ГРМ потрібно піддати екстреній заміні при наступних симптомах: 

  1. На ремені з'явилася масляна плівка
  2. Ремінь надірван
  3. Ремінь розтягнутий
  4. Від ременя несе горілим

Потрібно заглядати під кришку ГРМ приблизно через 20 000 – 30 000 (км). А досвідчені майстри і зовсім проводять огляд вузла газорозподільного механізму 2 рази на рік, навесні та восени. Якщо були помічені сліди зносу ременя, краще його відразу замінити, не чекаючи, коли він порветься або буде перескакувати по зубах ГРМ.

 

» Всі статті

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна ременя ГРМ на Джилі СК"

Відгуки: 0




.