Ввійти
Забули пароль? | Зареєструватися

Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*



Замовити
дзвінок

Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..










Розкажіть друзям

Троїть двигун Чері Тіго 2.4, діагностика та ремонт

Двигун автомобіля Chery Tiggo, об'ємом 2,4 літра, схильний до появи так званого троїння. Як показує практика, силовий агрегат китайського кроссовера починає троїти ближче до пробігу 70 000 – 100 000 (км).

Для троїння двигуна Чери Тиго характерні наступні симптоми: 

  1. Починають плавати оберти на холостому ході
  2. При пересуванні з'являються посмикування
  3. Двигун погано заводиться
  4. У загальному і цілому двигун знаходить нестабільний характер роботи
  5. Троїння двигуна нерідко приводить до істотної перевитрати палива. Малодосвідчені водії у деяких ситуаціях не помічають, що двигун почав троїти. В подібних випадках транспортний засіб починає представляти на дорозі серйозну небезпеку. Адже при троїнні двигун перестає адекватно реагувати на натискання педалі газу.

До троїння двигуна може приводити безліч причин, які найчастіше пов'язані з подачею палива або повітря, а також з уприскуванням паливо-повітряної суміші та її запалюванням. Перед тим, як замовляти запчастини Chery Tiggo і усувати троїння необхідно провести комплексну діагностику двигуна.

Троїть двигун

Покрокова інструкція, як боротися з троїнням двигуна Chery Tiggo

Першочергову увагу потрібно приділити, звичайно ж, сигналам аварійного індикатор Check Engine. Автор відеоролика використав спеціальний програмно-технічний комплекс Сканматік 2.0. Дана діагностична станція гврнв тим, що дозволяє надавати інформацію з ЕБУ безпосередньо на екран смартфона.

У даному випадку список помилок бортового комп'ютера Chery Tiggo був чистий. Майстер вирішив перевірити працездатність основних функціональних систем. Першими у списку є свічки запалювання та високовольтні дроти. Додатково деякі фахівці радять перевіряти і саму котушку запалювання.

Як перевірити свічки і високовольтні дроти

  • Насамперед відкриваємо капот і відключаємо мінусовий дріт від АКБ.
  • Демонтуємо захисний кожух моторного відсіку.

Демонтуємо захист

  • Знімаємо зі свічок запальники бронепроводов. Їх потрібно просто висмикнути. При цьому слід запам'ятати, який запальник призначений для якогось циліндра.

Знімаємо зі свічок запальники

  • Викручуємо свічки.

Викручуємо свічки

  • Оцінюємо техстан свічок. Неприпустимо наявність на свічкових головках рясного нагару. Автор відеоролика зауважив, що свічки мають вигляд нових. Але під кінець огляду майстер все ж вирішив перевірити працездатність свічок запалювання на спеціальному тестовому стенді. Як виявилося, незважаючи на гарний зовнішній вигляд свічки були "пробитими", тобто вони коротили на корпус.

Перевіряємо свічки

Щодо дротів високої напруги, їх необхідно піддавати прозвону автомобільним мультитестером, додатково слід перевірити і значення опору. При виявленні невідповідних еталону дротів необхідно буде міняти повністю весь комплект ВВ-проводки.

  • Від'єднуємо дроти від форсунок, додатково необхідно відстебнути шланги від паливної рампи. Шланги приєднуються за допомогою спеціальних з'єднувачів. Шланги дуже зручно відстібати спеціальним пристосуванням, приклад на фото нижче.

Пристосування

  • Відкручуємо паливну рампу.

Відкручуємо паливну рампу

  • Демонтуємо паливну рампу у зборі з форсунками.

Демонтуємо паливну рампу

  • Знімаємо форсунки.

Знімаємо форсунки

  • Промиваємо форсунки. У якості миючого засобу радиється використовувати рідину для мийки карбюратора. Додатково можна акуратно продути форсунки стисненим повітрям.

Промиваємо форсунки

  • Перевіряємо роботу форсунок. Для цього майстер використовував спеціальний діагностичний прилад ДСТ-6С. Для діагностики необхідно спочатку підключити апарат. Автор відеоролика підключив діагностичний пристрій до акумуляторного блоку 12 (В). Далі слід підключити діагностичний дріт до форсунки. У процесі діагностики форсунка буде продувати сопло. Фахівці користуються нагодою і капають у верхню частину форсунки миючий засіб.

Перевіряємо роботу форсунок

  • Ставимо на місце форсунки і паливну рампу.

У ході діагностики форсунок майстер помітив, що на поверхні головок деяких форсунок є рясний шар підгорілого мастила. Цей момент може свідчити або про знос масляних ковпачків на клапанах, або про залягання поршневих кілець. З цієї причини наступний етап діагностики майстер присвятив виміру рівня компресії у циліндрах. В ході вимірювання було встановлено, що тиск у всіх циліндрах становить приблизно 14 атмосфер. Це означає, що у недалекому майбутньому власнику даного Чері Тіго належить ревізія клапанного вузла.

  • Від'єднуємо датчик абсолютного тиску. Майстер виявив на датчику серйозне пошкодження, був відламаний штуцер для підключення повітряного шланга. Є висока ймовірність того, що троїння двигуна було викликано саме неправильною роботою ДАТ.

Від'єднуємо датчик

Автор помітив знос датчика абсолютного тиску по чистій випадковості. При запуску двигуна було чути виразний свист з боку ДАТ. Уважно оглянувши датчик майстер і виявив дану поломку. Спеціалізовані СТО нерідко використовують для перевірки системи підготовки повітря генератор диму. При завантаженні в двигун дим починає шукати слабкі місця на своєму шляху. Дим виходитиме у місцях підсосу повітря.

Діагностика за допомогою диму дозволяє одним махом виявити усі місця, де повітря заходить у впускний колектор повз дросельну заслінку.

  • Додатково автор відеоролика провів вимір тиску у паливній системі. Тиск склав 3,3 (атм), що відповідає нормі.

Висновок

Двигун Chery Tiggo троїв через лопнувший датчика абсолютного тиску. Додатково свою частку у неправильну роботу двигуна вносили і свічки запалювання, а також забиті форсунки.

У процесі усунення троїння двигуна вкрай бажано зробити заміну повітряного фільтра двигуна, а також фільтруючих елементів паливної системи (фільтр тонкого очищення + сіточку бензонасоса).

Водій повинен уміти визначати троїння двигуна при перших симптомах. Досвідчені фахівці зазвичай приходять до висновку, що з двигуном твориться недобре, коли мотор ще не троїть, а тільки потроює. Тільки усунення троїння двигуна на ранній стадії допоможе повернути роботу мотора до початкового стану. Експлуатація автомобіля, що страждає троїнням двигуна, помітно скорочує період до настання капітального ремонту ДВЗ.

» Всі статті

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Троїть двигун Чері Тіго 2.4, діагностика та ремонт"

Відгуки: 1


Леха

Матор троит заменил датчики дроселя калена дат модуль свечи провода мозги






Півкільця осьового зсуву коленвала компл. 2 шт. Джили СК Півкільця осьового зсуву коленвала компл. 2 шт.

Код: E020301601/701

109
Колодки гальмівні задні з ABS Uni-Brakes Джили СК Колодки гальмівні задні з ABS Uni-Brakes

Код: 1403060180-Uni-Brakes

289
Амортизатор передній (масло) / KIMIKO Джили МК Амортизатор передній (масло) / KIMIKO

Код: 1014001708-O-KM

709
Трос капота MK Джили МК Трос капота MK

Код: 1018004747

68
Ящик для рукавичок чорний 2 Джили СК2 Ящик для рукавичок чорний 2

Код: 101801003500601

447
Сигнал 1017015167 Джили СК Сигнал 1017015167

Код: 1067020048

205
Сидіння перед. лев. (Тканина) GEELY MK Джили МК Сидіння перед. лев. (Тканина) GEELY MK

Код: 101801570200684

2412
Дощовик склоочисника, пластиковий, правий Китай Джили СК2 Дощовик склоочисника, пластиковий, правий Китай

Код: 1802068180-aftermarket

145
Скло двері задньої право не тонир. Джили СК2 Скло двері задньої право не тонир.

Код: 1800678180

325
Фільтр масляний Польща Джили СК Фільтр масляний Польща

Код: 1106013221-Union

137
Подушка двигуна права Китай Чери Амулет Подушка двигуна права Китай

Код: A11-1001310BA-aftermarket

368
Напрямна заднього бампера, ліва Китай Чери Куку Напрямна заднього бампера, ліва Китай

Код: S11-2804537-aftermarket

62
Фара передня права Китай Чери Куку Фара передня права Китай

Код: S11-3772020-aftermarket

640
Вентилятор охолодження M11 Чери М11 Вентилятор охолодження M11

Код: M11-1308010

1531
Кільця поршневі Китай Чери Истар Кільця поршневі Китай

Код: 484J-1004030BA-aftermarket

654
Кольцо стопорное 4 передачи Чери Амулет Кольцо стопорное 4 передачи

Код: 015311287AA

4
Напрямна клапана, впускного / випускного Китай Чери Тиго Напрямна клапана, впускного / випускного Китай

Код: 481H-1003023-aftermarket

51
Подушка двигуна задня Китай Чери Елара Подушка двигуна задня Китай

Код: A21-1001710-aftermarket

244
Півкільце розбігу вала Чери Куку Півкільце розбігу вала

Код: 372-1005016

62
Провід високовольтний (4 шт) 1.6L M11 -3707130HA -3707140HA -3707150HA -3707160HA Чери Тиго Провід високовольтний (4 шт) 1.6L M11 -3707130HA -3707140HA -3707150HA -3707160HA

Код: A11-3707130,40,50,60HA

428
.