Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..
Двигун китайського преміум седана Geely Emgrand EC7 потребує до себе найбільш уважного, ввічливого та відповідального ставлення. У першу чергу це стосується планової заміни моторного мастила. За регламентом технічного обслуговування Джилі Емгранд ЕС7 моторне мастило необхідно піддавати заміні кожні 10 000 (км) пробігу, але не рідше 1 разу на рік.
Якщо ж врахувати сучасні реалії, фахівці взагалі радять міняти моторне мастило з періодичністю 5000 – 7000 (км) пробігу. Адже якість бензину, яким заправляють китайське авто, далеке від досконалості. Продукти згоряння низькопробного палива обов'язково і неодмінно будуть підмішуватися до моторного мастила, суттєво знижуючи якість змащування.
Для планової заміни моторного мастила знадобиться близько 4 (л) сервісної рідини. У якості мастила для двигуна Geely Emgrand EC7 радиться використовувати мастило 5W30 або ж 5W40. Конкретний тип мастила визначається регіоном експлуатації автомобіля.
Мастило 5W30 є більш густим, його раціонально використовувати або у теплий період року, або у регіонах з відносно теплою зимою, де температура рідко опускається нижче – 15 С.
Щодо мастила 5W40, дане змащування має підвищену плинність. Таке мастило повністю виправдовує себе або в зимову пору року, або у північних регіонах, де здебільшого панує холодний континентальний клімат.
Зверніть увагу, неправильний підбір мастила може обернутися серйозною поломкою ДВЗ. Відомі випадки, коли невідповідність в'язкості мастила конкретно взятим умов їзди призводило до прискореного зносу розподільних валів. З-за неправильного підбору мастила вже до 40 000 – 50 000 (км) пробігу двигун може з'їсти розподільні вали.
Перед безпосередньою заміною моторного мастила необхідно прогріти двигун. Гарячий мотор забезпечить гарну плинність мастила. Особливо актуальний прогрів для тих модифікацій Джилі Емгранд ЕС7, які використовують мастило 5W30. Як було сказано вище, цей тип змащування характеризується помітною в'язкістю.
Якщо у якості пробки використовується звичайний болт, то його можна замінити на магнітний аналог. Заглушка з намагніченими кінцем різьби дозволяє додатково чистити картер від дрібної металевої стружки. Інший раз на магнітну пробку налипає досить великий обсяг суспензії, що багаторазово виправдовує заміну штатної зливної пробки.
Автор відеоролика додатково скористався вакуумною установкою. За допомогою вакууматора можна витягти з двигуна додатковий обсяг масляної рідини.
Після зливання відпрацьованого змащування зазвичай проводять заміну масляного фільтра. Але грамотні майстри не поспішають з цією справою, адже самопливом з двигуна випливає лише 80-90% відпрацьованого мастила. Залишок змащення представлений напіврідкою суспензією, що складається здебільшого зі стружки, окалини та частинок нагару. При заправці двигуна Geely Emgrand EC7 новим мастилом решта 10-20% відпрацювання помітно зіпсує якість свіжого змащування. Саме тому досвідчені фахівці і проводять додаткову промивку двигуна.
Промивати двигун потрібно тим же мастилом, яке планується згодом заливати у мотор. Якщо це дорога синтетична сервісна рідина, то треба промивати двигун з використанням саме цього мастила. Так, промивання двигуна синтетикою - це дуже дороге задоволення. Але в результаті не буде проблем з несумісністю залишків мастила і свіжого моторного змащування.
Після заливки нового мастила потрібно дати двигуну попрацювати на холостому ході не менше 10-15 хвилин. Промивання слід злити за аналогією з вищеописаною схемою.
Чистка двигуна з використанням нового мастила дозволить якісно і безпечно вивести з двигуна залишки шламу. Щодо залишків після промивки двигуна, воні не вплинуть на якість свіжого моторного змащування.
Відкручуємо старий фільтр. Багато майстрів відзначають, що за час експлуатації фільтруючий елемент встигає порядно прикипіти. Без допомоги знімача зірвати з місця старий масляний фільтр практично неможливо.
Заливаємо в новий фільтр 150-200 (мл) свіжого моторного мастила. Мастило заливається для того, щоб запобігти роботі масляного фільтра на суху. Додатково слід змастити мастилом ущільнювальне кілечко. Мастило гумової прокладки зменшить прикипання фільтра, полегшуючи тим самим проведення подальшого ТО.
Ставимо на місце новий фільтруючий елемент.
Заливаємо в двигун нове мастило. Перед запуском двигуна слід проконтролювати рівень мастила по щупу. У період теплого сезону року радиться трохи не доливати мастила до позначки MAX. Взимку ж можна сміливо лити мастило по позначку MAX.
Робимо пробний пуск двигуна. Потрібно дати попрацювати мотору на холостому ході близько 5 хвилин. Потім слід повторно перевірити рівень мастила, при цьому слід враховувати, що нагріте мастило трохи збільшується в обсязі.
Автор відеоролика паралельно з заміною моторного мастила справив і заміну фільтра системи підготовки повітря ДВЗ Geely Emgrand EC7. Фільтруючий елемент був замінений під час очікування, коли з мотора стече відпрацьоване мастило.
Фільтр системи повітряпідготовки даного автомобіля радиться міняти з періодичністю 10 000 – 15 000 (км) пробігу або 1 раз на рік. Заміна фільтра здійснюється за наступною схемою:
В гонитві за економією деякі майстри намагаються використовувати старий фільтр, піддавши його продуванню стисненим повітрям. Робити цього не варто. Робочий ресурс старого фільтра неможливо відновити!