Працюємо з Пн-Сб 9:00-19:00

+38-097-99-007-47

Заказы принимаем круглосуточно!

0грн
Розкажіть друзям

Зависають оберти двигуна Джилі СК, налаштування дросельної заслонки

Багато власників Geely CK стикаються з ситуацією, коли оберти двигуна починають зависати, тобто силовий агрегат перестає адекватно реагувати на натискання педалі газу. Найчастіше оберти зависають у діапазоні 1500-3000 (об/хв).

Серед причин зависання обертів можна виділити:

  1. Підсмоктування неврахованого повітря за дросселем
  2. Знос регулятора холостого ходу
  3. Неправильна робота датчика положення дросельної заслінки (ДПДЗ)
  4. та ін

Автор відеоролика вирішив проблему зависання обертів двигуна Джилі СК методом чищення і регулювання/налаштування дросельної заслінки. Зокрема, була почищена заслонка, а також був відрегульований її люфт. Додатково майстер точно виставив датчик положення дросельної заслінки.

Для точної настройки дроселя був використаний комп'ютерний сканер та автомобільний мультиметр.

Дросельна засувка

Покрокова інструкція, як почистити і відрегулювати дросельну заслонку Geely CK

Для безпосереднього чищення дросельної заслонки необхідно повністю демонтувати дросельний вузол. Відносно налаштування датчиків і регулювання люфту заслонки, дросель можна не демонтувати. Почнемо з опису методів регулювання дроселя.

Як відрегулювати дросельну заслонку

  • Зупиняємо і глушимо авто. Відкриваємо капот.
  • Мінусовий дріт АКБ можна не відключати.
  • Від'єднуємо рукав повітроводу від дроселя. Рукав зафіксований хомутом. Послаблюємо хрестовою викруткою хомут і знімаємо рукав.
  • Деякі майстри воліють додатково знімати і корпус повітряного фільтра.
  • При демонтажі корпусу фільтра з'являється достатній для комфортної роботи простір. Але знімати сам фільтр все ж необов'язково.

Від'єднуємо рукав повітропроводу від дроселя

Знімаємо тросик акселератора з приводу заслонки Geely CK. Сам привід необхідно попередньо спочатку повернути в сторону троса.

Таким чином можна прибрати натяг троса. На кінці троса є головка, яку потрібно вивести із зачеплення з приводом заслінки дроселя.

Знімаємо тросик акселератора

Налаштування теплового зазору

  • Відключаємо дротову колодку датчика положення дросельної заслонки.

Відключаємо дротову колодку

  • Підключаємо мультивимірювач до сигнального дроту ДПДЗ. Еталонне значення напруги становить 0,5 (В), рекомендований діапазон напруг 0,43-0,46 (В). Щоб підключити мультитестер до сигнального дроту, майстер встромив у з'єднувач сигнального дроту вістря шпильки. Як зрозуміло, до шпильки був пристебнутий клем мультитестера.

Підключаємо мультивимірювач

  • Підключаємо проводку назад до датчика положення дросельної заслонки. Тепер будь-яке відхилення заслонки буде відображатися на мультитестері.  

Якщо порушувалося затягування болта регулювання теплового зазору заслінки, його необхідно повернути в початкове (заводське) положення.

Іноді таке трапляється, що затягування регулювального болта (для теплового зазору) змінюється довільно, з-за високої динаміки нагріву-охолодження дросельного вузла.

У цьому випадку положення регулятора необхідно повертати до вихідного значення.

Автор відео зробив висновок про неправильне регулювання теплового зазору дросельної заслінки Джилі СК через невідповідність напруги.

Мультитестер показав 0,37 (В), коли еталон напруги становить 0,5 (В).

  • Відкручуємо контргайку.

Відкручуємо контргайку

  • Відкручуємо регулювальний болт, щоб не було упору.
  • У регулювальному болті є внутрішній шліц під шестигранник, їм і потрібно відкручувати/закручувати болт.

Відкручуємо регулювальний болт

  • Вкручуємо болт до легкого зіткнення з упором.
  • Закручуємо регулятор на 1 повний оберт і додатково ще необхідно зробити чверть оберту (0,25).

Правильність регулювання слід додатково контролювати за допомогою мультитестера.

Майстер зупинив регулювання на значенні напруги 0,45 (В).

Зверніть увагу, новий дросельний вузол вже має правильне налаштування регулятора теплового зазору.

У новому оригінальному дроселі не потрібно проводити ніяких маніпуляцій з даними регулятором.

Прибираємо люфт

  • Затягуємо до упору 2 гвинтика, які кріплять дросельну заслінку до напрямної поворотної планки. Майстру буде потрібна хрестова викрутка.

Затягуємо до упору 2 гвинтика

Фахівці радять підтягувати гвинтики кріплення заслінки до поворотної планки через кожні 20 000 – 30 000 (км) пробігу. Справа в тому, що гвинтики мають властивість мимовільно розкручуватися, через часті перепади температури.

Виставляємо правильне положення ДПДЗ

Для визначення оптимального положення ДПДЗ необхідно підключити ЕБУ Geely CK до комп'ютерного діагностичного стенда.

  • Послаблюємо затяжку притискних гвинтиків.
  • Експериментальним методом шукаємо оптимальне положення датчика. ДПДЗ повинен розміщуватися так, щоб діагностичне ПО показувало найменший відсоток відкриття заслінки.

Контроль

  • Затягуємо притискні гвинти в положенні датчика з найменшим показником відсотка відкриття ДЗ.

Додаткова інформація

В цілях профілактики радиться якомога частіше контролювати і при необхідності змінювати регулятор холостого ходу. РХХ нерідко засмічується в області штока, що призводить до заклинювання регулятора.

Налаштування дросельної заслінки Джилі СК можуть збиватися і з причини самовільного розкручування притискних болтів/гвинтиків на датчику положення ДЗ та регулятора холостого ходу. Автор відео пропонує боротися з цією проблемою за допомогою установки гроверів (пружинних шайб).

Гроверами слід оснастити кріплення датчика полжения дросельної заслонки а також регулятора холостого ходу.

Альтернативним методом запобігання самостійного послаблення затягування кріплення є використання фіксатора різьби. Існують спеціальні розчини, які дозволяють надійно зафіксувати положення гвинтика за рахунок клейковини. При цьому фіксатор приклеює гвинтик не намертво, а з середньою силою.

При використанні фіксатора радиться наносити клейковину на верхній край різьбової поверхні, практично біля самої головки.

Якщо ж майстер вирішив провести обслуговування і ремонт дросельного вузла його повною заміною на новий аналог,  то необхідно врахувати, що автомобіль Geely CK різних років випуску може комплектуватися дроселем з різними по діаметру отворами під основне кріплення.

 

Розкажіть друзям

» Всі статті

.