Працюємо з Пн-Сб 9:00-19:00

+38-097-99-007-47

Заказы принимаем круглосуточно!

0грн
Розкажіть друзям

Заміна радіатора пічки Джилі СК-2

Термін служби пічного радіатора Geely CK-2 порівнянний з періодом гарантійного обслуговування авто. Як показує практика, радіатор грубки даного автомобіля дає знати про свій знос приблизно до 100 000 (км) пробігу.

На вихід пічного радіатора Джилі СК-2 з ладу натякають наступні ознаки:

  1. На підлозі передніх місць з'явилася калюжа антифризу
  2. Пічне опалення не гріє належним чином

Радіатор пічки цього авто або закупорюється накипом й очадом, або відбувається його розгерметизація. Виявити розгерметизацію радіатора пічки на ранніх стадіях, коли антифриз тільки починає сочитися, можна за характерним запахом охолоджуючої рідини у салоні.

Робота по заміні радіатора пічки Geely CK-2 є досить трудомісткою. Адже радіатор прихований у надрах приладової панелі. Щоб дістатися до пічного радіатора, доведеться розбирати усю приладову панель практично до гвинтика.

Варто відразу зауважити, що торпедо даного автомобіля виконано з бюджетного пластика, який дуже легко дряпається й лопається. З цієї причини досвідчені майстри замотують робочі частини на отвертках та знімачах ізолентою.

Пічний радіатор

Покрокова інструкція, як замінити радіатор пічки Geely CK-2

Перед безпосередньою заміною радіатора слід демонтувати торпедо. Майстер повинен правильно організувати своє робоче місце. Потрібно подбати про те, щоб болтики, гвинтики та кліпси від різних вузлів приладової панелі не плуталися між собою. Додатково слід озброїтися маркером та фотоапаратом.

Торпедо Джилі СК-2 демонтується за наступною схемою:

  • Зупиняємо та глушимо машину.
  • Відкриваємо капот та від'єднуємо клему «-» від АКБ.
  • Зливаємо охолоджуючу рідину.
  • Демонтуємо пластикові накладки у основі центрального тунелю. Кожна з накладок тримається 1 гвинтиком.

Демонтуємо пластикові накладки

  • Витягаємо бічну заглушку. Додатково слід викрутити 3 саморіза, які знаходяться за заглушкою.

Витягаємо бічну заглушку

 

  • Витягаємо роз'єм діагностики. Тримається на засувках-фіксаторах.

Витягаємо роз'єм діагностики

Демонтуємо нижню обшивку приладової панелі

  • Знімаємо нижню декоративну обшивку рульової колонки. Тримається на 3 гвинтиках й декількох засувках.

Знімаємо нижню декоративну обшивку рульової колонки

  • Знімаємо декоративну обшивку спідометра. Просто тягнемо обшивку на себе.

Знімаємо декоративну обшивку спідометра

  • Знімаємо верхню декоративну обшивку рульової колонки.

Знімаємо верхню декоративну обшивку рульової колонки

  • Спускаємо рульову колонку. Слід відкрутити 2 болта на 13.

Опускаємо рульову колонку

  • Знімаємо комбінацію приладів. Тримається на 2 болтах знизу та 2 зверху. Додатково потрібно буде від'єднати дроти від приладової панелі Geely CK-2.

Знімаємо панель приладів

  • Відключаємо роз'єми від нижніх кнопок.

Відключаємо роз'єми від нижніх кнопок

  • Знімаємо бічну кришку з боку пасажирського сидіння. Додатково слід викрутити 3 саморези, які знаходяться за заглушкою.

Знімаємо бічну заглушку

  • Демонтуємо бардачок.

Демонтуємо бардачок

  • Демонтуємо декоративну пластикову накладку у районі магнітоли.

Демонтуємо декоративну пластикову накладку

  • Від'єднуємо магнітолу.

Від'єднуємо магнітолу

  • Відключаємо дротову колодку живлення аварійного сигналу.

Відключаємо дротову колодку живлення аварійного сигналу

Від'єднуємо блок управління грубки

  • Відключаємо живлення кнопки підігріву скла. Додатково слід від'єднати провідну колодку від кнопки на протилежній стороні панелі управління.

Відключаємо живлення кнопки підігріву скла

Відкручуємо 4 болта, які кріплять підставу торпеди (поруч з центральним тунелем).

Відкручуємо 4 болта

  • Знімаємо декоративні накладки на колонах лобового скла.

Знімаємо декоративні накладки

  • Відключаємо дріт маси.

Відключаємо дріт маси

  • Відкручуємо усі гвинтики по контуру торпедо, якими кріпиться сам каркас приладової панелі Джилі СК-2.

Відкручуємо усі гвинтики підлогу контуру торпедо

  • Відгинаємо торпедо разом з підсилювачем та відкручуємо потаємні гвинтики.

Відкручуємо потаємні гвинтики

  • Знімаємо торпедо.

Знімаємо торпедо

Зверніть увагу на металевий підсилювач торпедо. Від нього потрібно від'єднати усі дроти, які намотані на металеву трубу. Справа у тому, що дроти сильно обмежать хід підсилювача, не дозволивши зручно підібратися до корпусу обігрівача.

Заміна радіатора

Демонтуємо опалювач в зборі

  • Розбираємо корпус пічки.
  • Міняємо старий радіатор на новий аналог.
  • Збираємо вузол у зворотній послідовності. Не забудьте залити в систему охолодження двигуна нову охолоджуючу рідину. До речі, про заміну сервісних рідин для цього авто є окрема тематична стаття.

Додаткова інформація

У якості радіатора слід використовувати оригінальний обігрівач. Зверніть увагу, конструкційні матеріали радіатора грубки Geely CK-2 повинні бути сумісні з антифризом. З цієї причини слід заливати тільки ту охолоджуючу рідину, яка рекомендована виробником.

Орієнтуватися при виборі радіатора й антифризу на більш просунуті витратні матеріали, які призначені для останніх модифікацій Джилі, не варто. У іншому випадку радіатор пічки прийде в непридатність на порядок швидше, ніж треба.

Розкажіть друзям

» Всі статті

.