Працюємо з Пн-Сб 9:00-19:00

+38-097-99-007-47

Заказы принимаем круглосуточно!

0грн
Розкажіть друзям

Заміна маховика Джилі Емгранд ЕС7

Автомобіль Geely Emgrand EC7 з вариаторною трансмісію використовує двомасовый маховик. Тобто у конструкції маховика передбачається ще й спеціальний демпфер. Наявність у маховику демпфера позначається на довговічності цього вузла.

Термін служби домасового маховика перебуває у межах 150 000 (км). Але відомо безліч випадків, коли маховик-демпфер Джилі Емгранд ЕС7 виходив з ладу вже до 60 000 – 80 000 (км) пробігу.

Знос двомасового маховика можна виявити за характерною поведінкою машини. При рушанні з місця, як і при перемиканні передач на швидкості, двигун починає генерувати своєрідні поштовхи. Наявність поштовхів свідчить про вихід з ладу пружин демпфера. Слідом за пружинами виходить з ладу й сам демпфер, його просто вивертає. Двомасовый маховик Geely Emgrand EC7 з вивернутим демпфером перестає взаємодіяти з кошиком зчеплення.

Заміна маховика на даному автомобілі пов'язана з численними технічними складнощами. Головною з проблем є, звичайно ж, необхідність демонтувати КПП та зчеплення. Дана робота буде під силу тільки досвідченому майстру або навіть команді досвідчених майстрів. На спеціалізованому СТО за один тільки демонтаж трансмісії Джилі Емгранд ЕС7 беруть не менше $ 100. Сам же двомасовий маховик до даного авто обійдеться замовнику ще у $ 500-700.

Маховик

Покрокова інструкція, як замінити маховик Geely Emgrand EC7

Спочатку необхідно демонтувати КПП. Від'єднуємо трансмісію за такою схемою:

  • Заїжджаємо на оглядову яму та вмикаємо стоянкове гальмо.
  • Відкриваємо капот та від'єднуємо дроти від АКБ. Починати потрібно з мінусового дроту!

Від'єднуємо дроти від АКБ

  • Демонтуємо АКБ. Щоб зняти акумулятор, попередньо необхідно витягти декоративну пластикову накладку (жабо). Накладка кріпиться за допомогою кліпс-пістонів.

Демонтуємо АКБ

Демонтуємо корпус повітряного фільтра

  • Витягаємо дротову колодку вимикача лампочки заднього ходу.

Витягаємо дротову колодку вимикача лампочки заднього ходу

Від'єднуємо датчик швидкості

Від'єднуємо датчик положення коленвала

  • Викручуємо упорний болт важеля КПП.
  • Демонтуємо кронштейн, на якому фіксуються тросики вибору та увімкнення передач. Кронштейн тримається одним болтом.

Демонтуємо кронштейн

  • Знімаємо затискач троса вибору передач.

Знімаємо затиск троса вибору передач

  • Від'єднуємо патрубок гідроприводу вимкнення зчеплення.

Від'єднуємо патрубок гідроприводу виключення зчеплення

  • Демонтуємо циліндр гідроприводу вимкнення зчеплення.

Демонтуємо циліндр гідроприводу виключення зчеплення

  • Демонтуємо стартер. Попередньо слід від'єднати дроти.
  • Викручуємо верхні болти кріплення коробки передач до двигуна.

Викручуємо верхні болти кріплення

  • Вивішуємо передні колеса на домкратах. Попередньо слід послабити колісне кріплення. Додатково слід послабити  ступичні гайки. Фіксуємо положення машини спеціальними підпорами.
  • Знімаємо передні колеса.
  • Підпираємо картер КПП домкратом або підйомним штативом. Офіційне керівництво по обслуговуванню Geely Emgrand EC7 рекомендує використовувати спеціальне пристосування для вивішування силового агрегату з-під капота.

Підпираємо картер КПП

  • Демонтуємо монтажний кронштейн лівої опори КПП.

Демонтуємо монтажний кронштейн лівої опори КПП

  • Зливаємо сервісну рідину з КПП. Для зливу трансмісійного мастила передбачена спеціальна пробка.
  • Розмикаємо з'єднання вала рульової рейки та рульової колонки. Для цього слід викрутити болт.

Размыкаем з'єднання вала кермової рейки і рульової колонки

  • Відкручуємо болти кріплення підсилювача підрамника.

Відкручуємо болти кріплення підсилювача підрамника

  • Відкручуємо болт кріплення задньої опори двигуна. Потім відкручуємо болти фіксації підсилювача підрамника.

Відкручуємо болт кріплення задньої опори двигуна

Демонтуємо підрамник передньої підвіски

  • Витягаємо привідні вали.
  • Відкручуємо на КПП дріт маси.

Відкручуємо на КПП провід маси

  • Підпираємо домкратом двигун.
  • Відкручуємо задні болти кріплення КПП до двигуна.

Відкручуємо задні болти кріплення КПП до двигуна

  • Відкручуємо нижны болти кріплення КПП до двигуна і від'єднуємо трансмісію.

Відкручуємо нижнє болти кріплення КПП до двигуна

Як зняти зчеплення

  • Кожух зчеплення у зборі тримається на 6 болтах. Відкручуємо болти та знімаємо зчеплення з маховика.

Відкручуємо болти

Як зняти маховик

  • Маховик кріпиться до коленвалу болтами (8 шт). Спочатку слід викрутити 7 болтів. Останній болт викручується у той момент, коли маховик надійно утримується руками.

Відкручуємо болти

  • Усе, маховик можна витягти.

Демонтуємо маховик

  • Ставимо на місце зношеного маховика новий аналог.
  • Проводимо збір вузла у зворотній послідовності. Обов'язково заливаємо нове мастило у КПП.
  • Робимо пробний заїзд.

Додаткова інформація

Робота по заміні двомассового маховика Джилі Емгранд ЕС7 має високий рівень складності. До логічного завершення довести даний ремонт зможе лише майстер з великим досвідом техобслуговування китайських машин.

Варто окремо зауважити, що вихід з ладу маховика Geely Emgrand EC7 раніше 150 000 (км) пробігу класифікується, як заводський брак двомассового маховика-демпфера. Поломку маховика на даному автомобілі не можна назвати масовою проблемою. Випадки передчасного виходу з ладу маховика Джилі Емгранд ЕС7 зустрічаються нечасто, але вони мають місце бути у практиці сертифікованих СТО Geely.

Розкажіть друзям

» Всі статті

.