Працюємо з Пн-Сб 9:00-19:00

+38-097-99-007-47

Заказы принимаем круглосуточно!

0грн
Розкажіть друзям

Заміна передніх ступичних підшипників Джилі МК через вібрацію керма та стук у підвісці

 


Термін служби передніх ступичних підшипників Geely MK складає близько 50 000 (км) пробігу. На знос підшипників передніх ступиць може натякати найширший спектр симптомів:

  1. Сторонній шум з-під передньої підвіски
  2. Вібраційна віддача у кермове колесо
  3. Опір пересуванню накатом
  4. Сильний нагрів передніх ступиць
  5. та ін.

Варто помітити, що усі елементи ходової частини так чи інакше взаємопов'язані між собою. Тому точно виявити проблемний вузол можна тільки у ході ретельної діагностики та ревізії ходової. Автору відео довелося розібрати половину передньої підвіски, щоб виявити люфт підшипника ступимці.

Зверніть увагу, передні ступиці автомобіля Джилі МК є обслуговуваними. У офіційному мануалі ТО даного автомобіля є докладна інструкція з повного розбирання/складання передніх ступиць. Щодо задніх ступиць, вони є необслуговуваними. Якщо підшипники задніх ступиць витратили свій ресурс, то задні ступиці просто відправляються в утиль, а на їх місце слід поставити повністю нові аналоги.

Для заміни передніх ступичних підшипників майстру не обійтися без спеціального знімача. Додатково бажано мати доступ до пресового обладнання, підійде навіть найпростіший пресовий стенд зусиллям на 1000 (кг). Але прес можна замінити молотком та ударною наставкою, головка якої відповідає зовнішньому діаметру підшипника.

Ступичний підшипник

Покрокова інструкція, як замінити передні ступичні підшипники Geely MK

  • Зупиняємо машину на рівному та міцному майданчику. Бажано увімкнути гальмо стоянки.
  • Послаблюємо ступичну гайку переднього колеса. Сама гайка знаходиться за ковпачком. Додатково гайка може бути зашплінтована або будь-яким іншим способом законтрагаена.

Послаблюємо ступичну гайку

  • Послаблюємо колісне кріплення.
  • Піднімаємо домкратом передню частину авто, з боку обслуговуваного колеса. Додатково необхідно задіяти який-небудь упор для страховки.
  • Знімаємо колесо, попередньо викрутивши ступичную гайку та колісне кріплення.

Викручуємо гайку

Знімаємо колесо

  • Розмикаємо з'єднання накінечника кермової тяги з поворотним кулаком. Попередньо слід відкрутити гайку та випресувати шпильку знімачем.

Размыкаем з'єднання наконечника рульової тяги

  • Витягаємо датчик ABS. Датчик зафіксований болтом.

Витягаємо датчик ABS

  • Знімаємо гальмівний супорт у зборі. Необхідно відкрутити болти на скобі гальмівного супорта. Сам гальмівний супорт слід підв'язати до якого-небудь з елементів передньої підвіски. Це потрібно для того, щоб супорт не висів на гальмівному шлангу.

Знімаємо гальмівний супорт в зборі

  • Від'єднуємо шарову опору від поворотного кулака. Попередньо слід відкрутити гайку та випресувати шпильку шарової. Зверніть увагу, гайка шарової опори може бути зашплинтована.

Від'єднуємо кульову опору

Варто окремо зауважити, що досвідчені майстри перед безпосереднім обслуговуванням підвіски/ходової ретельно зачищають та обробляють усі роз'ємні/різьбові поверхні проникаючим змащуванням WD-40.

Виводимо із зачеплення зовнішню частину ШРУСа. Якщо вал гранати не піддається від'єднанню, слід його вибити через дерев'яну наставку.

Виводимо із зачеплення зовнішню частину ШРУСа

Демонтуємо гальмівний диск. Він може бути зафіксований потайним гвинтиком.

Демонтуємо гальмівний диск

Знімаємо поворотний кулак. Вузол зафіксований 2 болтами до кронштейну передньої амортизаційної стійки.

Знімаємо поворотний кулак

Заміна підшипника

На цьому етапі необхідно зняти ступицю та випресувати з неї підшипниковий вузол. Варто відразу зауважити, що в умовах домашнього гаража грамотно та безпечно витягти підшипник зі ступиці практично неможливо. Багато майстрів, практикуючі домашній ремонт Джилі МК, демонтують поворотний кулак та відносять його до спеціалізованого СТО, де буквально за 20 хвилин автослюсар витягує старий підшипник та ставить на його місце новий.

Зверніть увагу на відео, як у гаражних умовах можна провести заміну підшипника маточини Geely MK:

  • Знімаємо стопорне кільце.

Знімаємо стопорне кільце

  • Вибиваємо ступицю з поворотного кулака.  Як правило, на ступиці залишається внутрішня обойма підшипника, яку необхідно буде зняти. На зображенні нижче представлено спеціальне пристосування для вилучення внутрішньої обойми підшипника.

Знімач

  • Вибиваємо з поворотного кулака зовнішню обойму підшипника.
  • Запресовуємо новий підшипник. Посадковий отвір кулака, як і зовнішню обойму підшипника, необхідно змастити термостійким засобом. Як правило, фахівці використовують Літол-24.
  • Запресовуємо ступицю.
  • Збираємо вузол у зворотній послідовності.
  • Повторюємо усі вищеописані операції на протилежній стороні.
  • Робимо пробний заїзд, контролюючи роботу ступичних підшипників.

Матеріали та інструмент

  1. Набір ключів
  2. Домкрат + упор
  3. Молоток + захисна наставка
  4. Щітка з металевим ворсом
  5. WD-40
  6. Літол-24
  7. Знімач
  8. Прес або обойма для запресування підшипників

Потрібна й пара передніх ступичних підшипників. Артикульний номер оригінальних ступичних підшипників Geely MK: 1014003273.

Розкажіть друзям

» Всі статті

.