Ввійти
Забули пароль? | Зареєструватися

Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*



Замовити
дзвінок

Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..










Розкажіть друзям

Ремонт рульової рейки Джилі МК

Рульове управління – дуже відповідальна зона в автомобілі. Максимум, чим готові ризикнути більшість автолюбителів, це на самостійну заміну наконечників рульових тяг. Ну, іноді – на заміну самих тяг. Все, що стосується самої рейки, для більшості – темний ліс. Але не все так страшно, як може здатися на перший погляд. І сьогодні, на прикладі ремонту рульової рейки Джилі МК, ми постараємося це довести.

приклад ремонту рульової рейки Джилі МК

 

Отже, в даному випадку будемо міняти сальник клапана рейки. Для простоти розглянемо випадок, коли рейка вже знята. Зробити це не складно, і в найближчих відео ми розповімо про те, як її зняти з автомобіля. Отже, у нас є рульова рейка Джилі МК, новий сальник і набір інструментів.

рульова рейка Джилі МК

 

  1. Відкручуємо контргайку регулювання поздовжнього люфту, а саму регулювальну гайку викручуємо на п'ять шість обертів, щоб послабити притиск черв'ячного механізму до рейки.

    Відкручуємо контргайку регулювання поздовжнього люфту

     
  2. Відкручуємо два болта кріплення клапана до рейки і виймаємо клапан з «черв'яком» з свого посадкового місця.. Для цього знадобитися шестигранний ключ.

    Відкручуємо два болта кріплення клапана

     
  3. Вибиваємо вал з черв'ячною шестірнею з корпуса клапана. Робити це краще всього молотком з м'якого металу, або через дерев'яну наставку.

    Вибиваємо вал з черв'ячною шестірнею

     
  4. Вибиваємо з корпуса клапана підшипник разом з сальником. Для цього потрібно підібрати таку наставку, щоб вона вільно проходила у верхній отвір, але при цьому – без люфту, щоб їй можна було видавити підшипник.

    Вибиваємо з корпуса клапана підшипник

     
  5. Оглядаємо стан сальника, міняємо його на новий.
     
  6. Акуратно за допомогою наставки запрессовываем підшипник на місце. Перед цим – перевірте його стан, при необхідності – замініть або змастіть.
     
  7. Очистіть вал черв'ячного механізму від бруду, пилу і сторонніх відкладень. Мова йде про тому місці, де вал прилягає до сальнику. Саме із-за цієї грязі і починається вихід сальника з ладу і пропуск масла.

    Очистіть вал черв'ячного механізму від бруду

     
  8. Зберіть рейку в зворотному порядку, і не забудьте підтягнути регулювальний болт до свого колишнього стану.
     

Щоб було легше встановити регулювальний болт на своє колишнє місце, можна маркером перед тим, як його відпустити, поставити мітку, а потім запам'ятати кількість витків, на яке ви його викрутіть. Потім просто підтягнути на ту ж кількість обертів. Як бачите, все не так складно, як може здатися. І зовсім не обов'язково шукати фахівців, які зможуть виконати цю відносно нескладну роботу.

 

Відео взято з популярного відеохостингу youtube.com
Постійне посилання на джерело - https://www.youtube.com/watch?v=LEW5b0I3Opc

» Всі статті

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Ремонт рульової рейки Джилі МК"

Відгуки: 0




.