+38-097-99-007-47

(багатоканалььний)

Замовлення приймаються цілодобово - 24 години!

RU  |  UA
Підписка на блог
Ваше ім'я*

Email*



Прибираємо іржу з порогів Джилі МК Крос

До переліку слабких місць автомобіля Geely MK Cross цілком можна включити дверні пороги. Так, в основі порогів знаходиться метал пристойної товщини, не менше 0,8 (мм). Але фарбування даної частини кузова залишає бажати кращого. Буквально через 3-5 років експлуатації Джилі МК Крос фарба порогів здувається, тріскається та облазить, залишаючи по собі сліди безжальної корозії.

У прискореному зносі ЛКШ порогів частково винні й декоративні пластикові накладки. Справа у тому, що декор нещільно прилягає до порогів, відкриваючи шлях для води та засмічень. Замість того, щоб вільно випаровуватися з поверхні порогів, волога застоюється під декоративними накладками.

Побороти іржу на дверних порогах Geely MK Cross цілком реально. Особливо, якщо машина має порівняно невеликий пробіг (до 100 000 км). У подібних випадках виходить обходитися без зварювальних операцій.

Сам метал порогів необхідно ретельно та акуратно зачистити, прогрунтувати й пофарбувати у 2-3 шари, з подальшим нанесенням захисного лаку та фінішним поліруванням. Незважаючи на уявну простоту данного спектру малярних операцій опанувати їх буде під силу тільки досвідченому фахівцеві.

Поріг

Покрокова інструкція, як прибрати іржу з порогів Geely MK Cross

  • Зупиняємо та глушимо машину.
  • Демонтуємо передні бризковики. Кожен з бризковиків тримається на 3 саморізах. Щоб було зручно працювати з кріпленням, необхідно попередньо вивернути передні колеса.

Демонтуємо передні бризковики

  • Демонтуємо пластикові накладки на порогах. Кожна з накладок на пороги знизу фіксується 6 болтами та численними боковими кліпсами. Варто зауважити, що кліпси, як і кріплення накладок, є досить кволими. Зайвих зусиль прикладати не потрібно. Після відкручування нижніх болтів накладки слід зрушувати у напрямку від переднього до заднього колеса.

Демонтуємо пластикові накладки на порогах

  • Знімаємо задню торцеву накладку. Лицьова частина задньої торцевої накладки посаджена на двосторонній скотч. Усередині арки накладка фіксується однією кліпсою.

Знімаємо задню торцеву накладку

  • Перед нами іржаві пороги.

Іржаві пороги

  • Ретельно миємо й сушимо пороги.

Ретельно миємо й сушимо пороги

  • Обробляємо пороги перетворювачем іржі. Перетворювач повинен повністю висохнути, залишивши по собі захисну плівку на оголених ділянках металу.

Обробляємо пороги перетворювачем іржі

  • Закриваємо кузов автомобіля захисною плівкою. Самі пороги повинні залишитися відкритими.

Закриваємо кузов автомобіля захисною плівкою

  • Приступаємо до комплексу малярних операцій. У кожного маляра своя власна техніка фарбування, тонкощі якої професіонали не розголошують. Автор відео лише наочно показав загальний принцип фарбування порогів. Була згадка, що у якості грунту використовувалися: 1 шар інгібітора іржі, 1 шар акрилової грунтовки. Після грунтовки використовувався 1 шар антигравійної фарби у балончику. Після антигравія були накладені: 1 шар акрилової грунтовки, 1 шар базової фарби та 1 шар захисного прозорого лаку.

Приступаємо до комплексу малярних операцій

  • Після фарбування проводиться збір декоративних накладок у зворотній послідовності.

Матеріали та інструмент

  1. Пульверизатор
  2. Компресор
  3. Осушувач повітря
    • Нагрівач для сушіння

Необхідні будуть і лакофарбові матеріали, а також захисна плівка, малярний скотч та папір.

У процесі демонтажу/встановлення декоративних накладок можуть ламатися кліпси. Артикульний номер оригінальних кліпс для порогів: 18410024. Додатково можуть ламатися кріплення на самих накладках для порогів. У цьому випадку потрібно буде замовляти нові декоративні накладки. Артикульний номер оригінальних накладок: 1801740180 + 1801741180. Передні бризковики мають артикул: 1802542180 + 1802543180. Артикульнтий номер задніх накладок: 1802540180 + 1802541180.

Додаткова інформація

Варто окремо зауважити, що провести якісне фарбування кузовних елементів авто вийде тільки у спеціалізованій малярській майстерні. Адже фарбувальна камера не повинна бути запиленою. У атмосфері фарбувальної ділянки не повинно бути масляної суспензії. Професійна малярна майстерня має можливість створити оптимальні мікрокліматичні умови, з певною температурою та вологістю повітря.

Зверніть увагу, досвідчені водії ніколи не чекають появи іржі. Адже набагато легше запобігти процесу корозії, ніж боротися з нею. Першим пунктом в списку профілактики є своєчасне проведення антикорозійної обробки днища. Антикор радиться оновлювати 1 раз у 3 роки.

Паралельно з антикором днища фахівці практикують обробку і прихованих поверхонь. Тобто необхідно демонтувати усі декоративні накладки на порогах/арках та добре промазати приховані порожнини спеціалізованим захисним засобом. Добре себе зарадила мовіль. Замінити мовіль можна так званим «гарматним салом». Дані засоби працюють у якості консерванту, надійно захищаючи оброблені поверхні від вологи, усіляких забруднювачів, низьких та високих температур.

Розкажіть друзям

» Всі статті

.