Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..
До переліку слабких місць автомобіля Geely MK Cross цілком можна включити дверні пороги. Так, в основі порогів знаходиться метал пристойної товщини, не менше 0,8 (мм). Але фарбування даної частини кузова залишає бажати кращого. Буквально через 3-5 років експлуатації Джилі МК Крос фарба порогів здувається, тріскається та облазить, залишаючи по собі сліди безжальної корозії.
У прискореному зносі ЛКШ порогів частково винні й декоративні пластикові накладки. Справа у тому, що декор нещільно прилягає до порогів, відкриваючи шлях для води та засмічень. Замість того, щоб вільно випаровуватися з поверхні порогів, волога застоюється під декоративними накладками.
Побороти іржу на дверних порогах Geely MK Cross цілком реально. Особливо, якщо машина має порівняно невеликий пробіг (до 100 000 км). У подібних випадках виходить обходитися без зварювальних операцій.
Сам метал порогів необхідно ретельно та акуратно зачистити, прогрунтувати й пофарбувати у 2-3 шари, з подальшим нанесенням захисного лаку та фінішним поліруванням. Незважаючи на уявну простоту данного спектру малярних операцій опанувати їх буде під силу тільки досвідченому фахівцеві.
Необхідні будуть і лакофарбові матеріали, а також захисна плівка, малярний скотч та папір.
У процесі демонтажу/встановлення декоративних накладок можуть ламатися кліпси. Артикульний номер оригінальних кліпс для порогів: 18410024. Додатково можуть ламатися кріплення на самих накладках для порогів. У цьому випадку потрібно буде замовляти нові декоративні накладки. Артикульний номер оригінальних накладок: 1801740180 + 1801741180. Передні бризковики мають артикул: 1802542180 + 1802543180. Артикульнтий номер задніх накладок: 1802540180 + 1802541180.
Варто окремо зауважити, що провести якісне фарбування кузовних елементів авто вийде тільки у спеціалізованій малярській майстерні. Адже фарбувальна камера не повинна бути запиленою. У атмосфері фарбувальної ділянки не повинно бути масляної суспензії. Професійна малярна майстерня має можливість створити оптимальні мікрокліматичні умови, з певною температурою та вологістю повітря.
Зверніть увагу, досвідчені водії ніколи не чекають появи іржі. Адже набагато легше запобігти процесу корозії, ніж боротися з нею. Першим пунктом в списку профілактики є своєчасне проведення антикорозійної обробки днища. Антикор радиться оновлювати 1 раз у 3 роки.
Паралельно з антикором днища фахівці практикують обробку і прихованих поверхонь. Тобто необхідно демонтувати усі декоративні накладки на порогах/арках та добре промазати приховані порожнини спеціалізованим захисним засобом. Добре себе зарадила мовіль. Замінити мовіль можна так званим «гарматним салом». Дані засоби працюють у якості консерванту, надійно захищаючи оброблені поверхні від вологи, усіляких забруднювачів, низьких та високих температур.