Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..
Спідометр автомобіля Geely CK має досить багато вразливих місць. Несправність спідометра визначається стрілковим індикатором на приладовій панелі. Стрілка неправильно працюючого спідометра починає жити своїм власним життям.
Стрілка швидкості Джилі СК може взагалі лежати, за умови, що авто пересувається. Нерідко стрілочний покажчик "стрибає" або просто відображає неправильні дані про швидкісний режим, тобто "бреше".
Неправильна робота спідометра може бути наслідком:
Щодо обриву проводки, перегорання запобіжника, окислення контактів та поломки приладової панелі, дані несправності трапляються дуже і дуже рідко. Як правило, навіть пройшовши 150 000 – 200 000 (км) пробігу з приладовою панеллю і проводами Geely CK не буває поганого.
За датчик швидкості та привід датчика швидкості такого сказати не можна. Найчастіше виходить з ладу датчик спідометра. Середній термін його служби складає 30 000 – 50 000 (км), але буває і більше, якщо працівники заводу не халтурили при збірці.
Набагато рідше виходить з ладу привід датчика спідометра, який складається з вала й зубчастої передачі. Вал та шестерня повністю виготовляються з пластику. Згодом зубчасте колесо приводу просто "з'їдається".
Додатково буде потрібнен і новий датчик швидкості, а також новий привід (вал-шестірня). Артикульний номер датчика спідометра: 1700201180. Артикульний номер приводу спідометра: 3170121005. Перевагу слід віддавати запчастинам виключно оригінального виробництва. За фірмовий оригінал просять трохи більше грошей. Але завдяки високій якості оригінальні деталі проходять на порядок довше бюджетних сертифікованих аналогів.
Варто окремо відзначити, що привід датчика спідометра необхідно діставати при кожному демонтажі коробки швидкостей.
Автор відео наочно продемонстрував, як провести діагностику спідометра. Зокрема, були перевірені: дроти, контакти, приладова панель та запобіжник.
Для діагностики було використано накидні дроти з затискачами на кінцях, а також дріт з вимірювальним жалом на одному з кінців.
Мінусовий затиск підключається до АКБ, а плюсовий до вільного кінця дроту з вимірювальним жалом. Далі слід увімкнути запалювання, не заводячи двигун. Якщо вимірювальним жалом торкатися переривчастими рухами до сигнального роз'єму, який поєднуються безпосередньо зі спідометром (на фото роз'єм промаркований зеленим). Якщо з проводами, запобіжником, контактами і самої приладовою панеллю все добре, то стрілка спідометра почне реагувати на дотики вимірювальним жалим.
Не слід ігнорувати проблемну роботу спідометра. Відомі випадки, коли незначний знос приводу спідометра приводив до серйозної поломки КПП. Якщо пластикову шестерню починає закушувати, то з часом її обов'язково й неодмінно розмолотить. Частинки пластика швидко забивають канали, по яких циркулює трансмісійна рідина. Як підсумок, деякі з зубчастих зачеплень починають відчувати гостре мастильне голодування. Недоступні для коробкового мастила вузли просто вигоряють.
У практиці спеціалізованих СТО відомі випадки, коли коробка клинила на швидкості з-за, здавалося б, дріб'язкової пластикової шестерні приводу спідометра.
З робочим спідометром їздити у загальному й цілому куди більш приємніше, ніж з стрибаючою або завжди лежачою швидкісною стрілкою. Не запускайте техстан свого Geely CK і це китайське авто відплатить вам безпечною та якісною їздою.