+38-097-99-007-47

(багатоканалььний)

Замовлення приймаються цілодобово - 24 години!

RU  |  UA
Підписка на блог
Ваше ім'я*

Email*



Антифриз Джилі Емгранд ЕС7, заміна охолоджуючої рідини

У якості оригінальної охолоджуючої рідини Geely Emgrand ЕС7 використовує антифриз з маркуванням SH0521. Це найдешевша ОР, заснована на гліколі. У вільному продажу SH0521 може й не бути. Найближчим ринкових аналогом заводського антифризу Джилі Емгранд ЕС7 є охолоджуюча рідина з маркуванням G11 (на основі етиленгліколю).

Регламент  ТО цього автомобіля наказує виробляти заміну антифризу кожні 60 000 (км) пробігу або 3 роки експлуатації, залежно від того, що настане раніше.

Цікаво, що у технічних данних різних модифікацій Geely Emgrand ЕС7 немає інформації про точний об'єм системи охолодження двигуна. Виробник просто радить заливати у охолоджуючий контур 6,5 літрів готового до використання антифризу. Тобто 6,5 літрів радиться лити у Емгранд з двигуном і 1,5, і 1,8 літрів.

Заміна антифризу Джилі Емгранд ЕС7 не відніме у майстра багато часу та сил. Дана робота вважається найпростішою сервісною операцією.

Антифриз

Покрокова інструкція, як замінити антифриз у Geely Emgrand ЕС7

  • Зупиняємо машину на оглядовій ямі. Злив охолоджуючої рідини слід проводити на повністю остиглому двигуні!
  • Спускаємося униз та демонтуємо захист картера двигуна.

Демонтуємо захист картера двигуна

  • Відкриваємо капот і відключаємо клему «-» від АКБ.

Відключаємо клему «-» від АКБ

  • Відкручуємо пробку на заливній горловині радіатора. Зверніть увагу, двигун повинен бути остиглим, в іншому випадку з горловини піде гарячий пар, який може серйозно обпекти шкіру.

Відкручуємо пробку на заливній горловині радіатора

  • Відкручуємо зливну пробку радіатора. Знаходиться у нижньому лівому кутку. Попередньо під пробку слід піставити ємність для збору відпрацювання.

Відкручуємо зливну пробку радіатора

Автор відео модернізував злив радіатора Джилі Емгранд ЕС7, встановивши на місце пробки кран від блоку цилиндрів автомобіля ВАЗ. Кран гарний тим, що на ньому передбачений патрубок для підключення шланга, щоб відпрацьований антифриз зливався не під ноги, а направлено, у яку-небудь акуратну ємність.

Кран

  • Обов'язково закручуємо зливну пробку.
  • Демонтуємо розширювальний бачок і ретельно його чистимо. Для цього слід від'єднати шланги і відкрутити пару кріпильних болтів. Після чищення бачок ставимо на місце.

Демонтуємо розширювальний бачок

Як злити ОР з блоку циліндрів

В офіційному регламенті ТО автомобіля Geely Emgrand ЕС7 не сказано, що потрібно зливати антифриз і з блоку циліндрів. Але досвідчені майстри обов'язково та неодмінно стравлюють охолоджуючу рідину  і з цього вузла. Дістатися до зливної пробки на БЦ не так-то й просто.

  • Демонтуємо декоративну кришку двигуна.

Демонтуємо декоративну кришку двигуна

Демонтуємо термозахист випускного колектора

  • Відкручуємо верхню заглушку зливної пробки блоку циліндрів. Потрібен буде ключ на 10. Попередньо потрібно підставити під пробку ємність для збору відпрацювання.

Відкручуємо верхню кришку зливної пробки блоку циліндрів

  • Після зливу ставимо кришку назад.

Буде добре, якщо майстер визначить точний обсяг відпрацьованої охолоджуючої рідини, яка вийшла.

Промивка та заправка системи охолодження

Циркуляційний контур системи охолодження, де використовувався антифриз SH0521 або G11, обов'язково й неодмінно слід промити. Тобто потрібно очистити усі канали та робочі поверхні охолоджуючої системи від старої силікатної плівки.

Для промивання циркуляційного контуру слід залити в розширювальну ємність ОР дистильовану воду. Приблизний обсяг 6,5 (л). Заливати воду слід невеликими порціями, даючи можливість повітрю вільно виходити. Можна періодично стискати-розтискати верхній патрубок радіатора, допомагаючи таким чином повітрю вільно виходити.

Далі слід завести двигун і дати йому попрацювати на холостих обертах до тих пір, поки не спрацює вентилятор примусового охолодження. Після цього відпрацьований дистилят можна злити за вищеописаною схемою (з радіатора та БЦ).

Після промивання можна сміливо заправляти циркуляційний контур системи охолодження двигуна новим антифризом. Фахівці радять користуватися концентратом ОР, який потрібно розводити дистильованою водою у співвідношенні 1:1. З розрахунку на 6,5 літрів нового антифризу, необхідно змішати 3,25 (л) концентрату та 3,25 (л) очищеної води.

Заливати свіжу ОР потрібно до позначки MAX на розширювальному бачку. Щоб вигнати повітря з системи, треба дати попрацювати двигуну на холостому ході 2-3 хвилини, розширювальний бачок при цьому повинен бути з відкритою кришкою.

Після пробного заїзду необхідно проконтролювати рівень ОР. Якщо того вимагає ситуація, рівень рідини слід долити до позначки MAX.

Додаткова інформація

Багато майстри воліють відразу змінювати заводську охолоджуючу рідину на антифриз G12. Даний клас ОР володіє на порядок більш кращими експлуатаційними характеристиками, ніж SH0521 або G11.

Використовуючи G12 відразу після SH0521 або G11 потрібно бути готовим до того, що новий антифриз не буде на 100% ефективним, так як силікатна плівка від попереднього типу ОР нівелює дію більшої частини присадок нового антифризу.

Розкажіть друзям

» Всі статті

.