+38-097-99-007-47

(багатоканалььний)

Замовлення приймаються цілодобово - 24 години!

RU  |  UA
Підписка на блог
Ваше ім'я*

Email*



Ремінь ГРМ Джилі МК, інструкція по заміні

MK

 


Вузол ГРМ Geely MK потребує своєчасного і якісного догляду. Регламент ТО цього автомобіля наказує виробляти заміну ременя ГРМ через кожні 60 000 (км) пробігу. Разом з ременем в заміні потребує і натяжний ролик ГРМ.

Заміна ременя ГРМ на автомобілі Джилі МК є досить складним завданням. Щоб дістатися до ГРМ, доведеться проводити демонтаж клапанної кришки і правої опори силового агрегату.

Фахівці настійно радять не пропускати планове обслуговування ГРМ. Варто ременю розтягнутися і провиснути, як він перескочить на кілька або більше число зубів, збивши фази газорозподілу. Привідна система Geely MK може загинати клапана при обриві ременя ГРМ.

Ремінь ГРМ

Процес заміни ременя ГРМ на Geely MK

  • Глушимо авто на оглядовій ямі.
  • Відкриваємо капот і від'єднуємо мінусовій провід від АКБ.
  • Спускаємося під машину і демонтуємо правий бризговик. Він зафіксований 2 болтами до бамперу і 2 болтами до лонжерону кузова.

Демонтуємо правий бризговики

  • Знімаємо праве переднє колесо, попередньо піддомкратив праву передню частину авто. Не забудьте підкласти упор для страховки.
  • Знімаємо ремінь генератора. Для цього слід послабити кріпильні болти генератора. Послаблюємо натягувач ременя і знімаємо ремінь генератора.

Знімаємо ремінь генератора

  • Знімаємо ремінь кондиціонера. Для цього слід послабити гайку на натяжному ролику. Далі послаблюємо натягувач і знімаємо ремінь.

Знімаємо ремінь кондиціонера

Знімаємо ремінь рульового гидроусиления

Права опора

  • Демонтуємо праву опору підвіски силового агрегату. Слід підперти двигун.

Підпора двигуна

Демонтуємо корпус повітряного фільтра

  • Відводимо у сторону трубки системи кондиціонування, попередньо відкрутивши болт кронштейна.

Відводимо в сторону трубки системи кондиціонування

  • Викручуємо 2 болта, якими опора кріпиться до двигуна.

Викручуємо 2 болта

  • Відкручуємо 3 болта кріплення опори до кузова.

Відкручуємо 3 болта

  • Відкручуємо гайку кріплення, якою опора зафіксована до кронштейну.

Відкручуємо гайку кріплення

  • Знімаємо опору.

Знімаємо опору

Клапанна кришка

  • Демонтуємо клапанну кришку. Для цього слід спочатку від'єднати шланг вентиляції картерних газів.

Від'єднуємо шланг

Знімаємо наконечники з свічкових головок

  • Відкручуємо клапанну кришку. 4 точки фіксації.

Відкручуємо клапанну кришку

  • Піддягаємо і прибираємо у бік клапанну кришку.

Демонтуємо кришку

Продовжуємо розбирати ГРМ

Встановлюємо поршень першого циліндра в положення ВМТ

  • Знімаємо верхній захисний кожух ГРМ. 4 точки фіксації.

Знімаємо верхній захисний кожух ГРМ

  • Знімаємо середній захисний кожух. 2 точки фіксації.

Знімаємо середній захисний кожух

  • Знімаємо шків коленвала. Потрібно попросити напарника вичавити до упору педаль гальма.​
  • Знімаємо нижній захисний кожух ГРМ.

Знімаємо нижній захисний кожух ГРМ

  • Витягаємо шайбу зубчастого шківа коленвала.

Витягаємо шайбу

  • Послаблюємо затягування болта натяжного ролика.

Послаблюємо затягування болта натяжного ролика

  • Знімаємо ремінь ГРМ. Слід попередньо переконатися, що шківи знаходяться у положенні ВМК поршня першого циліндра. Тобто потрібно проконтролювати збіг міток.

Знімаємо ремінь ГРМ

  • Знімаємо натяжний ролик.

Знімаємо натяжний ролик

  • Виробляємо заміну зношених деталей.
  • Збираємо вузол ГРМ в зворотній послідовності.

Додаткова інформація

Офіційний мануал по сервісному обслуговуванню Джилі МК радить проводити планові огляди ГРМ через кожні 20 000 – 30 000 (км) пробігу. Увагу треба приділяти: герметичності помпи, цілісності натяжного ролика, а також натягу і техстану ременя. Змащений мастилом ремінь ГРМ слід якомога швидше піддати заміні, не чекаючи настання планового ТО, так як мастило роз'їдає гуму.

Мастило може підтікати через сальники розподільного та колінчастого валів. Якщо на ремені ГРМ є сліди масла, то в цьому випадку слід здійснити заміну протікаючих сальників.

Щодо протікання сальників, цю проблему потрібно вирішувати комплексно. Банальна заміна зношених сальників на нові лише на час усуне проблему. Двигун буде їсти мастило до тих пір, поки не стабілізується тиск під клапанною кришкою, тобто всередині мотора. Тиск в двигуні підвищується за рахунок неправильної роботи вихлопної системи. Найчастіше підвищений тиск є результатом забитого каталізатора.

Варто зауважити, що після обслуговування ГРМ в заміні буде потребувати прокладка клапанної кришки. Додатково до пробігу 60 000 (км) закінчується термін служби водяної помпи системи охолодження двигуна. Як правило, помпа змінюється разом з ременем ГРМ.

Обслуговування вузла ГРМ слід проводити на 4 руки, тобто разом з напарником.

Розкажіть друзям

» Всі статті

.