Ввійти
Забули пароль? | Зареєструватися

Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*



Замовити
дзвінок

Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..










Розкажіть друзям

Купити Джилі МК чи не варто?

Рішення купувати той чи інший автомобіль рідко виникає спонтанно. Часто майбутні власники користуються думкою знайомих, інформацією, отриманою з тематичних форумів, так і просто рекламою виробника. Особистий огляд в цьому питанні – помічник не дуже надійний. Мало що можна дізнатися про машину навіть після пробного тест-драйву: для цього потрібно трохи більше часу і особистого досвіду. Ми сьогодні вирішили трохи допомогти тим своїм читачам, які придивляються до популярному китайському седану Джилі МК. Проаналізувавши відгуки колишніх власників, а так само попит на ті чи інші запчастини Джилі МК, ми змогли зібрати більш-менш об'єктивну інформацію про найбільш проблемних місцях даного автомобіля.

Кузов – не найкраща сторона Джилі МК

 Інформація тим читачам, які придивляються до популярному китайському седану Джилі МКБагато хто, напевно, знають, що більшість китайських автомобілів, які приїхали до нас на самому початку експансії з Піднебесної, не вирізняються якістю конструкції кузова. Не виняток і герой нашого сьогоднішнього огляду. Метал кузовних панелей – тонкий. Якість лакофарбового покриття теж не на висоті: при їзді по трасі від вилітають каменів часто з'являються відколи. Особливо – на пластикових деталях.

Але не тільки цим грішить даний автомобіль відносно кузова. Дуже часто виникають нарікання на погане закриття дверей. Причому не якихось окремих, а практично всіх. Для того, щоб це робити надійно і з першого разу, доведеться чимало потренуватися. Можливо, причина цього не стільки в конструкції, скільки в кривих руках збирачів. Але від цього власникам легше не стає.

Двигун: майже Тойота, але…

94-сильний силовий агрегат об'ємом 1.5 літрів – не сама слабка сторона автомобіля94-сильний силовий агрегат об'ємом 1.5 літрів – не сама слабка сторона автомобіля. Навпаки, до нього нарікань найменше позначається досить вдале виконання ліцензійного силового агрегату Тойота. Але ось навісне обладнання трохи заважає позитивних відгуків. Так, найбільш часто виходять з ладу різні датчики і термостат, що тягне за собою перегрів двигуна і підвищена витрата.

Ще одним проблемним місцем можна назвати теплові зазори клапанів, які потрібно регулярно регулювати. Якщо цього не робити, то великий ризик зіткнутися з їх прогаранием, що виразно простежується у відгуках власників. Якщо ж ви не полінуйтеся виконувати цю процедуру, то ця поломка вам не загрожує.

Зате до коробки питань набагато більше: вихід з ладу синхронізаторів і підшипників первинного і вторинного валів, на жаль, абсолютно не рідкість.

Ходова – одне з найбільш слабких місць

з якістю китайських запчастин для ходової частини справи, мабуть, найгіршеНезважаючи на те, що автомобіль побудований на базі одного з найбільш надійних японських седанів – Тойота Королла – з якістю китайських запчастин для ходової частини справи, мабуть, найгірше. Причому, в першу чергу здихає задня підвіска. Рідні амортизатори ходять дуже мало. Не відрізняється надійністю втулки стабілізатора і ступичні підшипники.

Але лікування цих системних проблем лежить на увазі: дуже багато запчастин для Джилі МК випускається відомими японськими виробниками. В результаті, ходову цілком можна доопрацювати шляхом установки не заводських деталей, а більш надійних брендових комплектуючих, які змінювати характеристики ходової частини кардинально.

Висновки

Однозначно зробити висновок про те, що Джилі МК ненадійний автомобіль, ми б не хотіли. Все таки машина цілком придатна для експлуатації, якщо прикласти до неї трохи зусиль з доопрацювання, переробивши проблемні місця. найбільший її плюс – невисока вартість на вторинному ринку і великий вибір доступних за ціною запчастин. І якщо ви готові вкласти трохи додаткових коштів, в результаті ви можете отримати цілком надійну машину, яка повністю буде виправдовувати ті гроші, які ви для цього витратите.

» Всі статті

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Купити Джилі МК чи не варто?"

Відгуки: 0






Півкільця осьового зсуву коленвала компл. 2 шт. Джили СК Півкільця осьового зсуву коленвала компл. 2 шт.

Код: E020301601/701

109
Колодки гальмівні задні з ABS Uni-Brakes Джили СК Колодки гальмівні задні з ABS Uni-Brakes

Код: 1403060180-Uni-Brakes

289
Амортизатор задній KONNER Джили Эмгранд ЕС7 Амортизатор задній KONNER

Код: 1064001268-KONNER

799
Амортизатор передній (масло) / KIMIKO Джили МК Амортизатор передній (масло) / KIMIKO

Код: 1014001708-O-KM

709
Трос капота MK Джили МК Трос капота MK

Код: 1018004747

68
Ящик для рукавичок чорний 2 Джили СК2 Ящик для рукавичок чорний 2

Код: 101801003500601

447
Напрямна валу КПП Джили СК Напрямна валу КПП

Код: 3170205402

43
Сигнал 1017015167 Джили СК Сигнал 1017015167

Код: 1067020048

205
Панель верхня EC-7RV Джили Эмгранд ЕС7 Панель верхня EC-7RV

Код: 1068050045

54
Сидіння перед. лев. (Тканина) GEELY MK Джили МК Сидіння перед. лев. (Тканина) GEELY MK

Код: 101801570200684

2412
Дощовик склоочисника, пластиковий, правий Китай Джили СК2 Дощовик склоочисника, пластиковий, правий Китай

Код: 1802068180-aftermarket

145
Скло двері задньої право не тонир. Джили СК2 Скло двері задньої право не тонир.

Код: 1800678180

325
Фільтр масляний Польща Джили СК Фільтр масляний Польща

Код: 1106013221-Union

137
Подушка двигуна права Китай Чери Амулет Подушка двигуна права Китай

Код: A11-1001310BA-aftermarket

368
Напрямна заднього бампера, ліва Китай Чери Куку Напрямна заднього бампера, ліва Китай

Код: S11-2804537-aftermarket

62
Фара передня права Китай Чери Куку Фара передня права Китай

Код: S11-3772020-aftermarket

640
Вентилятор охолодження M11 Чери М11 Вентилятор охолодження M11

Код: M11-1308010

1531
Колодки гальмівні задні, дискові Китай Чери Истар Колодки гальмівні задні, дискові Китай

Код: B11-6BH3502080-aftermarket

257
Ковпак амортизатора J15 E5 Чери Елара Ковпак амортизатора J15 E5

Код: A21-2901013

54
Кільця поршневі Китай Чери Истар Кільця поршневі Китай

Код: 484J-1004030BA-aftermarket

654
.