Працюємо з Пн-Сб 9:00-19:00

+38-097-99-007-47

Заказы принимаем круглосуточно!

0грн
Розкажіть друзям

Двигун Джилі МК Крос: недоліки та плюси після 4 років експлуатації

Силовий агрегат Geely MK Cross представлений досить продуктивним і в той же час економічним 4-циліндровим бензиновим двигуном з системою газорозподілу DOHC. Базова версія цього авто укомплектована 1,5-літровим двигунів з 16 клапанами. Тягова потужність становить 94 (к. с.).

Двигун Джилі МК Крос є повною копією силового агрегату Toyota 5A-FE, який у свій час встановлювався на автомобіль японського виробництва Toyota Corolla A100. Китайський автобудівник самостійно виробляє цей силовий агрегат на умовах ліцензійної угоди з корпорацією Toyota.

Треба віддати належне цьому двигуну. Спеціальний тест-драйв Corolla A100 став практичним підтвердженням того, що при грамотному своєчасному обслуговуванні двигуна силовий агрегат в змозі якісно та безпечно пройти 1 000 000 (км) пробігу!

Двигун Geely MK Cross

Особливості зносу двигуна Geely MK Cross

Якщо говорити за експлуатацію повністю нової машини, з офіційного салону, то за 4 роки їзди, це близько 40 000 – 60 000 (км) пробігу, силовий агрегат залишається у чудовій формі.

З досить морочливих сервісних робіт, при пробігу 40 000 – 60 000 (км), можна відзначити:

  1. Обслуговування ГРМ
  2. Контроль і настроювання клапанів

Офіційний регламент ТО Geely MK Cross настійно радить проводити заміну ременя ГРМ кожні 60 000 (км) пробігу. Разом з ременем в заміні потребують і ролики. Зверніть увагу, перед безпосередньою заміною ременя і роликів, на позначці 40 000 (км) пробігу, вузол ГРМ слід піддати ретельному огляду!

ГРМ

Додатково на позначці 40 000 (км) пробігу необхідно виробляти контроль і регулювання клапанів. Для перевірки зазорів знадобитися проводити демонтаж клапанної кришки. Зазори контролюються за допомогою стандартного набору щупів. Якщо який-небудь з клапанів не вписується у поле допуску зазору, то його потрібно буде піддавати регулюванню.

Клапана на автомобілі Джилі МК Крос оснащуються штовхачами. Безпосередньо регулювання клапанів проводиться шляхом заміни регулювальних шайб, які одягаються на штовхачі. Працівники сервісного центру використовують для регулювання клапанів спеціальний інструмент. Оснащення дозволяє відрегулювати клапана без необхідності демонтажу розподільних валів.

Клапанний вузол

Супутнє обслуговування

Основою сервісного обслуговування двигуна Geely MK Cross є, звичайно ж, заміна моторного маслтиа. Якщо машина знаходиться на гарантії, то виробник даного авто вимагає здійснювати заміну моторного мастила кожні 10 000 (км) або 12 місяців експлуатації.

Заміна масла

Фахівці сервісного центру Geely віддають перевагу повністю синтетичному моторному мастилу виробництва Shell або Castrol. В'язкість вибирається з урахуванням регіону експлуатації транспорту. Варто окремо помітити, що паралельно з самим мастилом регулярнії заміни потребує і масляний фільтр.

Не потрібно забувати і про необхідність своєчасного обслуговування системи підготовки повітря. Регулярної заміни потребує повітряний фільтр. Для заміни фільтруючого елемента центрального воздуховода потрібно всього лише заглянути під кришку корпуса повітряного фільтра.

Разом з повітряним фільтром необхідно проводити заміну і паливних фільтруючих елементів. Паливна система Джилі МК Кросс має 2 фільтра: грубої і тонкої очистки. Фільтр грубої очистки знаходиться у паливному насосі. Даний фільтруючий елемент представлений так званої «сіточкою».

Сіточка

Якщо регулярно заправляти авто дешевим бензином, то сіточка забивається вже до 30 000 (км) пробігу. Якщо сіточку своєчасно не замінити, то фільтруючий елемент може порватися. Порив фільтра грубої очистки веде до виходу з ладу паливного насоса. Додатково паливний насос часто ламається при їзді на мінімальному рівні палива!

Фільтр тонкого очищення розташований далі, перед паливною рампою. Цей фільтруючий елемент змінюється набагато простіше.

Додаткова інформація

Автор відео зіткнувся з ще кількома проблемами. Одна з них стосується виходу з ладу акумуляторного блоку. Як з'ясувалося, АКБ на Geely MK Cross підлягає обслуговуванню. Відновити ємність батареї вдалося поповненням рівня лугу в акумуляторних клітинках.

АКБ

Друга проблема стосується регулятора холостого ходу. РХХ вийшов з ладу, що призвело до нестабільної роботи двигуна під час простоїв на світлофорі і коротких зупинок без виключення двигуна.

РХХ

Регулятор холостого ходу встановлюється у корпус дросельної заслінки. Щоб дістатися до РХХ, потрібно просто від'єднати повітропровід від дросельного вузла. Спочатку з регулятора виймається провідна колодка. Далі відкручується кріплення і РХХ можна вільно витягти.

Розкажіть друзям

» Всі статті

.