Працюємо з Пн-Сб 9:00-19:00

+38-097-99-007-47

Заказы принимаем круглосуточно!

0грн
Розкажіть друзям

Заміна оптики в передніх фарах Джилі МК Крос на лінзи Morimoto

Головне світло Geely MK Cross залишає бажати кращого. Водіям з досвідом рідного освітлення передніх фар виявляється найчастіше недостатньо. З цієї причини багато власників Джилі МК Кросс намагаються відразу зробити заміну штатного світла на щось більш серйозне.

Варто зауважити, що причина недостатнього освітлення може критися не в самих джерелах світла, а в лінзах з відбивачами. Часто і густо передня оптика даного авто отримує якісь дефекти. Автор відео ролика даного огляду усуває наслідки вигорання відбивачів.

Лінзи з відбивачами не підлягають обслуговуванню. Захисне скло фар садиться на клей, тому оптика залишається законсервованою всередині корпусу освітлювачів.

регламент ТО Geely MK Cross передбачає ремонт головної оптики шляхом повної заміни старих фар на нові аналоги. Вартість комплекту передніх фар оригінального виробництва становить в районі $ 200. З-за високої ціни багато майстрів практикують вузловий ремонт фар. Тобто з корпусу освітлювача витягується посаджене на клей захисне скло. Відкривається доступ до штатних лінз і відбивачів.

Передня оптика

Процес заміни оптики в передніх фарах Geely MK Cross

  • Зупиняємо авто і задіємо ручне гальмо.
  • Відкриваємо капот і від'єднуємо мінусовій провід від АКБ.
  • Демонтуємо облицювання моторного відсіку. Для цього необхідно викрутити 2 болта і витягти 3 пістона (кліпси).

Демонтуємо облицювання моторного відсіку

  • Піднімаємо перед авто на домкратах і знімаємо колеса.

Демонтаж бампера

Демонтуємо правий бризговики

  • Демонтуємо бризговики лівий.

Демонтуємо бризговики лівий

  • Демонтуємо підкрилки передніх коліс.

  • Відкручуємо болт заднього кріплення бампера з лівої і правої сторони.

Відкручуємо болт кріплення заднього бампера

  • Відкручуємо болт нижнього кріплення бампера з правої і лівої сторони.

Відкручуємо болт нижнього кріплення бампера

  • Викручуємо 2 болта верхнього кріплення бампера.

Викручуємо 2 болта верхнього кріплення бампера

  • Від'єднуємо дроти протитуманних фар.

Від'єднуємо проводу протитуманних фар

  • Від'єднуємо бічні кріплення бампера. Знадобиться плоска викрутка.

  • Знімаємо бампер.

Знімаємо бампер

Багато фахівців відзначають, що цілком можливо уникнути трудомісткого процесу демонтажу бампера. Якщо витягти протитуманні фари, то з'являється можливість пробратися до прихованого кріплення корпусу головних фар. Але в цьому випадку доведеться на дотик відкручувати болти, що не завжди можливо для малодосвідчених фахівців.

Продовжуємо демонтаж головного світла

  • Відкручуємо 3 болта кріплення фари.

Відкручуємо 3 болта кріплення фари

  • Витягаємо фару на довжину струмоведучої проводки. Необхідно подолати опір нижніх фіксаторів.

Витягаємо фару

  • Від'єднуємо дротову колодку покажчика поворотів.

Від'єднуємо дротову колодку покажчика поворотів

  • Від'єднуємо дротову колодку електрокорректора.

Від'єднуємо дротову колодку электрокорректора

  • Від'єднуємо дротову колодку живлення головного світла.

Від'єднуємо дротову колодку живлення головного світла

Розбирання фари

Даний етап ремонту є найбільш трудомістким. Часті випадки, що захисне скло просто лопається. Якщо таке І сталося, то можна використати скло від донора, якщо воно є в наявності. В іншому випадку доведеться купувати нову фару.

  • Витягаємо скоби з бічної поверхні фари.

Витягаємо скоби

  • Відкручуємо 2 саморізи.

Відкручуємо 2 саморізи

  • Підриваємо захисне скло корпусу фари. Попередньо слід добре прогріти скло по периметру, в місці контакту з корпусом.
  • Все, тепер можна вільно отримати відбивачі з лінзами.

Підриваємо захисне скло корпусу фари

  • Ставимо на місце старої оптики нову.
  • Проводимо збір вузла в зворотній послідовності.

Що було використано в процесі ремонту передньої фари Джилі МК Кросс

  1. Набір ключів
  2. Набір викруток
  3. Домкрат + упор
  4. Будівельний/промисловий фен
  5. Герметик

Потрібна буде і нова оптика. Автор відео віддав перевагу освітлювачам Morimoto.

Додаткова інформація

Варто зауважити, що оригінальна оптика має округлу лінзу, а лінзи Morimoto є овальними. Тому майстру необхідно буде додатково допрацювати рамку для кріплення лінзи.

Крім усього іншого, оригінальні відбивачі кріпляться у 3 місцях, а покупні аналоги мають по 4 точки фіксації. Необхідно новий відбивач зафіксувати через перехідник. Перехідник робиться зі старого відбивача. Потрібно просто зрізати його підставу ножівкою по металу.

Додатково потрібно приділити час і робочої поверхні захисного скла. В процесі ремонту скло фари покривається потертостями. Каламутне скло зробить освітлення малоефективним. Прибрати потертості можна за допомогою полірування. Робиться ця процедура з використанням спеціального полірувального обладнання. У якості альтернативи допустимо використовувати набір повстяних кіл з насадкою для дриля.

Як зрозуміло, вузловий ремонт фар потребує дуже багато часу і сил. Навіть майстри з досвідом відзначають, що один тільки підрив захисного скла іноді вимагає до 5-8 годин. Хто не полюбляє займатися "колгоспом" мнемоніки, тому настійно радиться просто замінити стару фару новою.

Розкажіть друзям

» Всі статті

.