Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..
Головне світло Geely MK Cross залишає бажати кращого. Водіям з досвідом рідного освітлення передніх фар виявляється найчастіше недостатньо. З цієї причини багато власників Джилі МК Кросс намагаються відразу зробити заміну штатного світла на щось більш серйозне.
Варто зауважити, що причина недостатнього освітлення може критися не в самих джерелах світла, а в лінзах з відбивачами. Часто і густо передня оптика даного авто отримує якісь дефекти. Автор відео ролика даного огляду усуває наслідки вигорання відбивачів.
Лінзи з відбивачами не підлягають обслуговуванню. Захисне скло фар садиться на клей, тому оптика залишається законсервованою всередині корпусу освітлювачів.
регламент ТО Geely MK Cross передбачає ремонт головної оптики шляхом повної заміни старих фар на нові аналоги. Вартість комплекту передніх фар оригінального виробництва становить в районі $ 200. З-за високої ціни багато майстрів практикують вузловий ремонт фар. Тобто з корпусу освітлювача витягується посаджене на клей захисне скло. Відкривається доступ до штатних лінз і відбивачів.
Багато фахівців відзначають, що цілком можливо уникнути трудомісткого процесу демонтажу бампера. Якщо витягти протитуманні фари, то з'являється можливість пробратися до прихованого кріплення корпусу головних фар. Але в цьому випадку доведеться на дотик відкручувати болти, що не завжди можливо для малодосвідчених фахівців.
Даний етап ремонту є найбільш трудомістким. Часті випадки, що захисне скло просто лопається. Якщо таке І сталося, то можна використати скло від донора, якщо воно є в наявності. В іншому випадку доведеться купувати нову фару.
Потрібна буде і нова оптика. Автор відео віддав перевагу освітлювачам Morimoto.
Варто зауважити, що оригінальна оптика має округлу лінзу, а лінзи Morimoto є овальними. Тому майстру необхідно буде додатково допрацювати рамку для кріплення лінзи.
Крім усього іншого, оригінальні відбивачі кріпляться у 3 місцях, а покупні аналоги мають по 4 точки фіксації. Необхідно новий відбивач зафіксувати через перехідник. Перехідник робиться зі старого відбивача. Потрібно просто зрізати його підставу ножівкою по металу.
Додатково потрібно приділити час і робочої поверхні захисного скла. В процесі ремонту скло фари покривається потертостями. Каламутне скло зробить освітлення малоефективним. Прибрати потертості можна за допомогою полірування. Робиться ця процедура з використанням спеціального полірувального обладнання. У якості альтернативи допустимо використовувати набір повстяних кіл з насадкою для дриля.
Як зрозуміло, вузловий ремонт фар потребує дуже багато часу і сил. Навіть майстри з досвідом відзначають, що один тільки підрив захисного скла іноді вимагає до 5-8 годин. Хто не полюбляє займатися "колгоспом" мнемоніки, тому настійно радиться просто замінити стару фару новою.