Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..
Автомобіль Geely CK використовує датчик абсолютного тиску, поєднаний з датчиком температури повітря, так званий ДАТТ. По-англійськи його називають Manifold Absolute Pressure sensor (MAP-sensor).
Не можна сказати, що ДАТТ є слабким місцем Джили СК. Датчик абсолютного тиску і температури створюється з розрахунком на максимальну точність і надійність роботи. Адже від цього датчика безпосередньо залежить міра збагачення паливної суміші повітрям. Але настає день, коли MAP-sensor починає давати збій в роботі.
Зношений датчик абсолютного тиску починає давати про себе знати наступними способами:
Точно і безпечно діагностувати стан ДАТТ в домашніх умовах практично неможливо. Провести повноцінну діагностику датчика абсолютного тиску можна тільки в умовах спеціалізованого сервісного центру.
Стосовно домашнього ремонту Geely CK, багато майстрів просто ставлять на місце рідного датчика абсолютного тиску свідомо робочий аналог. Як оригінал використовується ДАТТ Bosh 0261230013. Коштує новий оригінальний датчик близько $ 15. Якщо робота двигуна нормалізувалася, це означає, що причиною несправності був зношений MAP-sensor.
Зверніть увагу, автор відео здійснив кустарний ремонт ДАТТ. Датчик обслужений шляхом усунення усіх засоров, які були в його проточному каналі. В процесі чищення майстер використав чисте дрантя і спеціальний чистячий засіб.
Фахівці ж радять усувати несправність ДАТТ шляхом заміни зношеного датчика на новий свідомо робочий аналог.
У якості нового оригінального датчику абсолютного тиску використовується Bosh 0261230013. Якщо цей MAP-sensor відсутній на ринку автомобільних запчастин, його цілком можна замінити на будь-який з численних аналогів. На автомобіль Geely CK підходять наступні ДАТТ: Chery 480ee - 1008060 і Hyndai/Kia 39330 - 26300.
Датчик абсолютного тиску визначає об'єм повітря у циліндрах. Ця інформація потрібна для системи підготовки паливної суміші. MAP-sensor дає команду паливним форсункам, скільки конкретно палива упорскувати на той або інший об'єм повітря.
Варто відмітити, що датчик абсолютного тиску робить аналіз об'єму повітря в циліндрах з посередньою точністю. Адже ДАТТ не бере в облік повітря, яке засмоктує двигун мимо дросельної заслінки. Адекватна робота датчика абсолютного тиску гарантується лише упродовж гарантійного обслуговування Джили СК. Точність аналізу знижується по мірі зносу поршневої групи і циліндрів.
Якщо водій помітив, що двигун став неадекватно працювати, то найімовірніше вийшов з ладу датчик абсолютного тиску. Неадекватна робота двигуна може полягати у втраті потужності або навпаки у збільшенні обертів. Тобто силовий агрегат починає жити своїм власним життям.
Грамотні майстри приділяють велику увагу компресії двигуна. Неприпустимо, щоб силовий агрегат засмоктував невраховане повітря. Низька компресія двигуна веде до порушення процесу підготовки топливо-воздушной суміші.
Двигун може засмоктувати повітря через ущільнювач дросельної заслінки і клапан вентиляція газів картеру. Додатково повітря може засмоктуватися через шланги паливного абсорбера і вакуумного підсилювача гальм. В деяких випадках може бути винна ущільнювач впускного колектора. Буває і таке, що невраховане повітря засмоктується через механічні ушкодження впускного колектора чи ЕГР.
Часто зустрічаються випадки, що з часом "закоксовывается" трубка, що веде до впускного колектора. В цьому випадку досить замінити шланг на новий.
Фахівці сертифікованого сервісного центру практикують діагностику датчика абсолютного тиску на тестовому стенді. Аналізу піддається як механічна частина датчика, так електроніка.