Працюємо з Пн-Сб 9:00-19:00

+38-097-99-007-47

Заказы принимаем круглосуточно!

0грн
Розкажіть друзям

Ремонт датчика абсолютного тиску МАР Джилі СК (Отака)

Автомобіль Geely CK використовує датчик абсолютного тиску, поєднаний з датчиком температури повітря, так званий ДАТТ. По-англійськи його називають Manifold Absolute Pressure sensor (MAP-sensor).

Не можна сказати, що ДАТТ є слабким місцем Джили СК. Датчик абсолютного тиску і температури створюється з розрахунком на максимальну точність і надійність роботи. Адже від цього датчика безпосередньо залежить міра збагачення паливної суміші повітрям. Але настає день, коли MAP-sensor починає давати збій в роботі.

Зношений датчик абсолютного тиску починає давати про себе знати наступними способами:

  1. Нестабільна робота двигуна на неодруженому ходу
  2. Двигун починає троїти
  3. З'являється помилка Check
  4. Двигун глухне

Точно і безпечно діагностувати стан ДАТТ в домашніх умовах практично неможливо. Провести повноцінну діагностику датчика абсолютного тиску можна тільки в умовах спеціалізованого сервісного центру.

Стосовно домашнього ремонту Geely CK, багато майстрів просто ставлять на місце рідного датчика абсолютного тиску свідомо робочий аналог. Як оригінал використовується ДАТТ Bosh 0261230013. Коштує новий оригінальний датчик близько $ 15. Якщо робота двигуна нормалізувалася, це означає, що причиною несправності був зношений MAP-sensor.

Датчик абсолютного тиску

Процес заміни датчика абсолютного тиску і температури Geely CK

  • Зупиняємо і глушимо авто.
  • Відкриваємо капот і від'єднуємо клему "-" від батарейного блоку.
  • Відключаємо дротяну колодку від датчика абсолютного тиску і температури повітря.

Відключаємо дротяну колодку від датчика

  • Відкручуємо 2 болта, якими датчик зафіксований до ресівера Джили СК.

Відкручуємо 2 болти

  • Витягаємо MAP-sensor. Датчик треба просто витягнути на себе.

Витягаємо MAP - sensor

Зверніть увагу, автор відео здійснив кустарний ремонт ДАТТ. Датчик обслужений шляхом усунення усіх засоров, які були в його проточному каналі. В процесі чищення майстер використав чисте дрантя і спеціальний чистячий засіб.

Фахівці ж радять усувати несправність ДАТТ шляхом заміни зношеного датчика на новий свідомо робочий аналог.

  • При складанні вузла не забудьте ретельно протерти посадочне місце датчика. MAP-sensor  Geely CK має бути встановлений рівно, без перекосів.
  • Перевіряємо роботу двигуна спочатку на холостих обертах, а потім під навантаженням.

Що було використане в процесі заміни датчика абсолютного тиску Джили СК

  1. Набір ключів
  2. Дрантя
  3. Розчинник

У якості нового оригінального датчику абсолютного тиску використовується Bosh 0261230013. Якщо цей MAP-sensor відсутній на ринку автомобільних запчастин, його цілком можна замінити на будь-який з численних аналогів. На автомобіль Geely CK підходять наступні ДАТТ: Chery 480ee - 1008060 і Hyndai/Kia 39330 - 26300.

Додаткова інформація

Датчик абсолютного тиску визначає об'єм повітря у циліндрах. Ця інформація потрібна для системи підготовки паливної суміші. MAP-sensor дає команду паливним форсункам, скільки конкретно палива упорскувати на той або інший об'єм повітря.

Варто відмітити, що датчик абсолютного тиску робить аналіз об'єму повітря в циліндрах з посередньою точністю. Адже ДАТТ не бере в облік повітря, яке засмоктує двигун мимо дросельної заслінки. Адекватна робота датчика абсолютного тиску гарантується лише упродовж гарантійного обслуговування Джили СК. Точність аналізу знижується по мірі зносу поршневої групи і циліндрів.

Якщо водій помітив, що двигун став неадекватно працювати, то найімовірніше вийшов з ладу датчик абсолютного тиску. Неадекватна робота двигуна може полягати у втраті потужності або навпаки у збільшенні обертів. Тобто силовий агрегат починає жити своїм власним життям.

Грамотні майстри приділяють велику увагу компресії двигуна. Неприпустимо, щоб силовий агрегат засмоктував невраховане повітря. Низька компресія двигуна веде до порушення процесу підготовки топливо-воздушной суміші.

Двигун може засмоктувати повітря через ущільнювач дросельної заслінки і клапан вентиляція газів картеру. Додатково повітря може засмоктуватися через шланги паливного абсорбера і вакуумного підсилювача гальм. В деяких випадках може бути винна ущільнювач впускного колектора. Буває і таке, що невраховане повітря засмоктується через механічні ушкодження впускного колектора чи ЕГР.

Часто зустрічаються випадки, що з часом "закоксовывается" трубка, що веде до впускного колектора. В цьому випадку досить замінити шланг на новий.

Фахівці сертифікованого сервісного центру практикують діагностику датчика абсолютного тиску на тестовому стенді. Аналізу піддається як механічна частина датчика, так електроніка.

Розкажіть друзям

» Всі статті

.