+38-097-99-007-47

(багатоканалььний)

Замовлення приймаються цілодобово - 24 години!

RU  |  UA
Підписка на блог
Ваше ім'я*

Email*



Ремонт Джилі: поради від власників

CK

Джилі – одна з небагатьох китайських марок, яка закріпилася на Українському ринку і успішно реалізує свою продукцію вже протягом більше, ніж десяти років.

Саме моделі цього виробника в свій час витіснили з наших автосалонів російські Вази, вийшовши за популярністю на провідні місця серед всіх автовиробників.

За весь час свого існування в Україні, компанія вже встигла повністю змінити модельний ряд. Деякі малолітражки навіть збиралися на Кременчуцькому автоскладальному заводі, а власників машин цієї марки в нашій країні налічується вже десятки тисяч.

Напрацьований ними досвід експлуатації дозволили нам сьогодні поділитися з вами тим, на що звертати увагу майбутнім автолюбителям, які вирішуватися придбати цей продукт з рук або в автосалонах.

Джилі СК

СК – це перша модель, за допомогою якої виробник кинувся впокорювати Українського споживачаСК – це перша модель, з якої виробник кинувся впокорювати Українського споживача.

Компактний седан, побудований на базі Тойота Королла 5-го покоління, незважаючи на свого іменитого пращура, безпроблемним назвати не можна.

Якщо з силовими агрегатами ще більш-менш нормально, то все інше вимагає підвищеної уваги.

головні нарікання – до кузова і якості фарбування. Перший – недостатньо міцний, не шумоізольований і легко піддається корозії.

А фарба просто облущується з часом, особливо – з пластикових деталей. Є нарікання і до ходової частини: вона занадто ненадійна для наших дорожніх умов. І якщо ви купуєте цей автомобіль, рекомендуємо шукати з посиленими елементами ходової (втулки, стабілізатори, стійки) або ж – готуватися до їх заміну самостійно.

Варто звернути увагу і на коробку передач: вихід з ладу підшипників первинного і вторинного валів – цілком звичайне явище. Лікується тільки заміною. Але – не надовго: це хронічна хвороба даної моделі.

Джилі МК

Джилі МК, разом з СК, що став саме тим автомобілем, який по суті «поховав» популярність вазівської десятки.Джилі МК, разом з СК, що став саме тим автомобілем, який по суті «поховав» популярність вазівської десятки.

Оригінальна зовнішність, доступна вартість і недорогі запчастини Джилі дозволили домогтися цього в дуже стислі терміни.

Між тим, і ця модель так само має системні огріхи, з якими доводиться боротися власникам вже.

І найголовніша з них – перегрів двигуна.

Проблема криється в частому відмову термостата, за яким потрібне око та око.

Так само досить часто з ладу виходять різні датчики.

Ще одним важливим моментом моторів цієї моделі – необхідність регулярної регулювання теплових зазорів клапанів.

Це потрібно робити вручну.

А у тих, хто нехтує сім радою, може виникнути неприємність у вигляді прогоряння клапанів.

Ще одна системна проблема – слабка ходова частина, термін служби якої досить невеликий: рідні стійки, наприклад, придатні до експлуатації максимум 40000 км пробігу.

Ну, і, звичайно ж, – не особливо якісне лакофарбове покриття в купе з необробленим антикором металом.

Джилі Емгранд ЕС7

З трьох найпопулярніших моделей марки, Емгранд можна сміливо віднести до автомобілів нового покоління.З трьох найпопулярніших моделей марки, Емгранд можна сміливо віднести до автомобілів нового покоління.

Зовсім інша якість металу, фарбування, заводська антикорозійна обробка (не на перших моделях!) – все радує власника.

Двигун – ліцензійний Тойота, але доопрацьований під дану модель: збільшена тяга на низах і придушена потужність. З ним проблем фактично не виникає.

Більш того, він має ланцюговий привід ГРМ, що збільшує пробіг до втручання із заміною до 120-15 - тисяч кілометрів.

Ходова частина грішить валкостью задньої підвіски, яка може зіграти злий жарт при швидкісному проходженні поворотів.

Рекомендується задні амортизатори відразу ж поставити більш жорсткі – газові.

Що стосується слабких місць, то, мабуть, системно можна відзначити тільки втулку переднього стабілізатора: вона рипучі і недовговічна. Але на цьому, мабуть, сюрпризи і закінчуються.

Розкажіть друзям

» Всі статті

.