Працюємо з Пн-Сб 9:00-19:00

+38-097-99-007-47

Заказы принимаем круглосуточно!

0грн
Розкажіть друзям

Ремонт натяжного ролика ГРМ Джилі СК, обрив ременя ГРМ через погане кріплення ролика

ГРМ на Geely CK потребує сервісного обслуговування кожні 40 000 - 60 000 (км) пробігу. Заміни потребує як ремінь ГРМ, так і натяжний ролик.

Двигун Джилі СК влаштований таким чином, що вузол ГРМ захований за:

  1. Корпусом повітряного фільтра
  2. Клапанною кришкою
  3. Генератором

Додатково на шляху до ГРМ розташовуються: подушка двигуна права, ремінь генератораремінь водяній помпи, V-подібний ремінь №1, шків коленвала.

Варто звернути увагу, що в процесі ремонту ГРМ сам двигун автомобіля потрібно буде то опускати, піднімати. З цієї причини майстру буде складно обійтися без гарного домкрата.

У відео ролику розказано про кустарний ремонт натяжного ролика Geely CK. Місце фіксації ролика просто виламалося. Замість заміни водяної помпи (саме до корпусу помпи фіксується натяжний ролик ГРМ) майстер виготовив кріпильну пластину і зафіксував її на блоці циліндрів. Це кустарний метод ремонту, який не гарантує тривалої і надійної роботи ГРМ.

 

Натяжний ролик ГРМ

Процес обслуговування ГРМ Geely CK

  • Зупиняємо авто і включаємо гальмо стоянки.
    • Відкриваємо капот і від'єднуємо мінусовій провід від АКБ.
    • Вивішуємо передню праву сторону на домкраті і знімаємо колесо.
    • Демонтуємо корпус повітряного фільтра разом з повітряводом. Попередньо повітропровід потрібно від'єднати від дросельної заслінки. Не забудьте витягти шланг продувки картера.

    Демонтуємо корпус повітряного фільтра

    Відключаємо високовольтні дроти

    • Відключаємо дроти від генератора.

    Відключаємо дроти від генератора

    Відключаємо дроти від генератора

    • Відкручуємо і знімаємо клапанну кришку. Не втратьте прокладки кріпильних болтів. Не забудьте вийняти прокладку клапанної кришки.

    Відкручуємо і знімаємо клапанну кришку

    • Знімаємо бічний захист ременя ГРМ. Тримається маленькими болтиками.

    Знімаємо бічну захист ременя ГРМ

    • Послаблюємо верхній болт кріплення генератора.

    Послаблюємо верхній болт кріплення генератора

    • Знімаємо захисну кришку, що закриває ремінь генератора.
    • Скидаємо ремінь генератора.
    • Послаблюємо натяг ременя кондиціонера і скидаємо ремінь.

    Послаблюємо натяг ременя кондиціонера

    • Послаблюємо натяг ременя гідропідсилювача і скидаємо ремінь.

    Послаблюємо натяг ременя гідропідсилювача

    • Встановлюємо поршень першого циліндра в положення ВМТ. Для цього слід включити 5 передачу і провернути за годинниковою стрілкою шків коленвала до тих пір, поки не зійдуться мітки на шківі распредвала і корпусі двигуна.

    Встановлюємо поршень першого циліндра в положення ВМТ

    • Підпираємо знизу двигун домкратом.
    • Знімаємо праву подушку двигуна.

    Знімаємо праву подушку двигуна

    • Відключаємо дротову колодку датчика положення дросельної заслінки.

    Відключаємо дротову колодку датчика

    • Домкратом опускаємо двигун до тих пір, поки його кріплення не упреться в лонжерон.
    • Знімаємо шків коленвала. В процесі відкручування помічник повинен утримувати педаль гальма.

    Знімаємо шків коленвала

    • Демонтуємо захисну кришку ГРМ.
    • Піднімаємо двигун за допомогою домкрата.
    • Знімаємо натяжний ролик ГРМ.

    Знімаємо натяжний ролик ГРМ

    • Знімаємо ремінь ГРМ, попередньо слід переконатися, що мітки шківа правильно виставлені.
    • Ставимо новий ролик і новий ремінь.
    • Проводимо збір вузла в зворотній послідовності.

    Що було використано в процесі обслуговування ГРМ Джилі СК

    1. Набір ключів
    2. Набір викруток
    3. Набір шестигранників
    4. Пара домкратів + упор

    Додатково будуть необхідні новий ремінь ГРМ і натяжний ролик.

    Крім усього іншого, майстру знадобиться нова прокладка клапанної кришки. Потрібні будуть і нові гумові кільця під болти. Зверніть увагу, якщо використовувати стару прокладку клапанної кришки, то її обов'язково і неодмінно слід садити на силіконовий герметик.

    Разом з ременем ГРМ в заміні можуть потребувати і всі інші ремені: генератора, кондиціонера, гідропідсилювача.

    Багато майстрів користуються випадком підриву клапанної кришки і додатково контролюють зазори клапанів. Якщо зазори знаходяться за межами поля допуску, то слід провести заміну штовхачів.

    Додаткова інформація

    Автор відео зафіксував ролик до саморобної пластині. Подібний варіант ремонту не вітається в колі фахівців. Але бувають випадки, коли замінити зношений ролик і корпус насоса нічим. Кустарний ремонт дозволить вам поїздити якийсь час, поки не будуть замовлені нові оригінальні комплектуючі.

    Майстер на відео ролику показав мітки на шківі распредвала, які потрібно контролювати при перевірці фаз газорозподілу. Мітки знаходяться на зворотному боці шківа, з боку распредвала. Дві горизонтальні ризики повинні знаходитися в горизонтальному положенні і збігатися з контуром корпусу двигуна.

    Зверніть увагу, після заміни ролика і ременя ГРМ газорозподільний механізм обов'язково і неодмінно потрібно перевірити вручну. На разподвалі є спеціальна виточка під ріжковий ключ на 22. Ключем слід провернути ГРМ буквально на кілька оборотів. Якщо ГРМ крутиться без збоїв, значить можна проводити подальшу збірку вузла.

Розкажіть друзям

» Всі статті

.