Працюємо з Пн-Сб 9:00-19:00

+38-097-99-007-47

Заказы принимаем круглосуточно!

0грн
Розкажіть друзям

Як відрегулювати клапана Джилі Емгранд ЕС7

Клапана Geely Emgrand EC7 регулюються по мірі необхідності. Регулюванню клапанів повинен передувати контроль зазорів між штовхачами і кулачками розподільних валів. Зазори контролюються за допомогою набору вимірювальних щупів.

Зверніть увагу, контролювати зазори клапанів необхідно на повністю остиглому двигуні, оптимальна температура +25 ⁰С.

Перший раз зазор клапанів Джилі Емгрант ЕС7 радиться контролювати відразу після обкатки, близько 3000-5000 (км) пробігу. Надалі зазор клапанів необхідно контролювати кожні 30 000 - 40 000 (км) пробігу.

Як показує практика, вже на позначці 30 000 (км) пробігу можуть спостерігатися відхилення зазорів деяких клапанів від норми.

Регулювання зазорів проводиться шляхом підбору штовхачів з донцем оптимальної товщини. Оптимальна товщина донця штовхачів для клапанів розраховується за наступними формулами:

  1. А = В + С - 0,23 (для впускних клапанів)
  2. А = В + С - 0,32 (для випускних клапанів)

А - оптимальна товщина штовхача, В - товщина старого штовхача, З - виміряний зазор, 0,23/0,32 - коефіцієнт поправки.

Для заміни штовхачів доведеться знімати: клапанну кришку, натягувач, ланцюг ГРМ, шківи розподільних валів, розподільні вали. Регулювання клапанів Geely Emgrand EC7 відноситься до категорії робіт підвищеної складності. Безпечно, якісно і грамотно відрегулювати клапана зможе тільки майстер високої кваліфікації.

На СТО за контроль зазорів і заміну штовхачів (без врахування ціни нових штовхачів) беруть близько $ 50-70.

Штовхач клапана

Процес регулювання клапанів Джилі Емгрант ЕС7

  • Зупиняємо авто і включаємо гальмо стоянки.
  • Відкриваємо капот і відкидаємо мінусовій провід від АКБ.
  • Піднімаємо домкратом переднє праве колесо.
  • Демонтуємо захисну декоративну кришку двигуна.

Демонтуємо захисну декоративну кришку двигуна

  • Від'єднуємо патрубки від клапанної кришки, на сапуні і продувці картерних газів.

Від'єднуємо патрубки

Знімаємо зі свічок головки високовольтних проводів

  • Демонтуємо клапанну кришку.
  • Демонтуємо клапанну кришку
  • Тепер необхідно встановити поршень першого циліндра у положення ВМК на такті стиску. Для цього попередньо включаємо 5 передачу і провертаємо шків коленвала за годинниковою стрілкою до тих пір, поки мітка на шківі не співпаде з цифрою 0 на захисній кришці ГРМ.

Поєднуємо мітки на коленвале

  • Маркуємо ланцюг ГРМ навпроти міток на шківах розподільних валів. Між мітками має бути рівно 8 ланок.

Маркируем ланцюг ГРМ

  • Перевіряємо щупом зазори між клапанами, як на схемі нижче. Потрібно повторно помітити, що зазори вимірюються на охолодженому двигуні!

Перевіряємо щупом зазори

  • Провертаємо колінвал на 360⁰. Це потрібно для того, щоб встановити 4 поршень в положення ВМК на такті стиску.
  • Заміряємо щупом зазори в клапанах (схема на картинці нижче).

Заміряємо щупом зазори

На даному етапі потрібно визначити, які клапана мають невідповідний  нормі зазор. Якщо виявилося, що якийсь клапан або група клапанів виходить за поле допуску зазору, необхідно демонтувати розподільні вали і проводити заміну штовхачів.

  • Знімаємо натягувач ланцюга ГРМ. Тримається на 2 гайках. При установці натягувача назад на своє місце, щоб механізм натягу запрацював, потрібно трохи прокрутити коленвал проти годинникової стрілки (буквально на 2-3 ланки ланцюга ГРМ).

Знімаємо натягувач ланцюга ГРМ

  • Фіксуємо ланцюг, щоб він не падав униз. Досить просто підв'язати його яким-небудь жорстким дротом або прутом.

Фіксуємо ланцюг

  • Фіксуємо розподільні вали. Краще використовувати пристосування GL301-018.
  • Знімаємо шків розподвалу. Тримається на болті з головкою під ключ на 17.

Знімаємо шків розподвалу

  • Знімаємо механізм регулювання фаз VVT. Тримається болтиком.
  • Звільняємо і демонтуємо распредвали. Кожна з притискних втулок ковзання промаркована, зазначається порядок і напрямок установки.

Звільняємо і демонтуємо распредвали

  • За допомогою магніту витягаємо штовхач клапана з неправильним зазором.

Витягаємо штовхач клапана

  • За допомогою мікрометра вимірюємо товщину донця старого штовхача.

Вимірюємо товщину дна

  • Обчислюємо за формулами (наведені на початку огляду) оптимальну товщину донця для нових штовхачів.
  • Ставимо на місце старих нові штовхачі.
  • Проводимо збір вузла в зворотній послідовності.
  • Перевіряємо роботу двигуна.

Що було використано в процесі регулювання клапанів Geely Emgrand EC7

  1. Набір ключів
  2. Набір викруток
  3. Шестигранники
  4. Домкрат
  5. Прут для фіксації ланцюга
  6. Пристосування GL301-018
  7. Набір щупів

Необхідні будуть і нові штовхачі клапанів. Нові штовхачі вибираються по каталогу. При виборі нових штовхачів слід орієнтуватися на дані, отримані в ході розрахунку за спеціальними формулами.

Додаткова інформація

Фахівці радять поєднувати контроль зазорів клапанів з перевіркою ланцюга ГРМ. Регламент передбачає плановий огляд ланцюга ГРМ через кожні 30 000 - 40 000 (км). Кілометраж відповідає періодичності перевірки зазорів на клапанах.

Розкажіть друзям

» Всі статті

.