Ввійти
Забули пароль? | Зареєструватися

Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*



Замовити
дзвінок

Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..










Розкажіть друзям

Як відрегулювати клапана Джилі Емгранд ЕС7

Клапана Geely Emgrand EC7 регулюються по мірі необхідності. Регулюванню клапанів повинен передувати контроль зазорів між штовхачами і кулачками розподільних валів. Зазори контролюються за допомогою набору вимірювальних щупів.

Зверніть увагу, контролювати зазори клапанів необхідно на повністю остиглому двигуні, оптимальна температура +25 ⁰С.

Перший раз зазор клапанів Джилі Емгрант ЕС7 радиться контролювати відразу після обкатки, близько 3000-5000 (км) пробігу. Надалі зазор клапанів необхідно контролювати кожні 30 000 - 40 000 (км) пробігу.

Як показує практика, вже на позначці 30 000 (км) пробігу можуть спостерігатися відхилення зазорів деяких клапанів від норми.

Регулювання зазорів проводиться шляхом підбору штовхачів з донцем оптимальної товщини. Оптимальна товщина донця штовхачів для клапанів розраховується за наступними формулами:

  1. А = В + С - 0,23 (для впускних клапанів)
  2. А = В + С - 0,32 (для випускних клапанів)

А - оптимальна товщина штовхача, В - товщина старого штовхача, З - виміряний зазор, 0,23/0,32 - коефіцієнт поправки.

Для заміни штовхачів доведеться знімати: клапанну кришку, натягувач, ланцюг ГРМ, шківи розподільних валів, розподільні вали. Регулювання клапанів Geely Emgrand EC7 відноситься до категорії робіт підвищеної складності. Безпечно, якісно і грамотно відрегулювати клапана зможе тільки майстер високої кваліфікації.

На СТО за контроль зазорів і заміну штовхачів (без врахування ціни нових штовхачів) беруть близько $ 50-70.

Штовхач клапана

Процес регулювання клапанів Джилі Емгрант ЕС7

  • Зупиняємо авто і включаємо гальмо стоянки.
  • Відкриваємо капот і відкидаємо мінусовій провід від АКБ.
  • Піднімаємо домкратом переднє праве колесо.
  • Демонтуємо захисну декоративну кришку двигуна.

Демонтуємо захисну декоративну кришку двигуна

  • Від'єднуємо патрубки від клапанної кришки, на сапуні і продувці картерних газів.

Від'єднуємо патрубки

Знімаємо зі свічок головки високовольтних проводів

  • Демонтуємо клапанну кришку.
  • Демонтуємо клапанну кришку
  • Тепер необхідно встановити поршень першого циліндра у положення ВМК на такті стиску. Для цього попередньо включаємо 5 передачу і провертаємо шків коленвала за годинниковою стрілкою до тих пір, поки мітка на шківі не співпаде з цифрою 0 на захисній кришці ГРМ.

Поєднуємо мітки на коленвале

  • Маркуємо ланцюг ГРМ навпроти міток на шківах розподільних валів. Між мітками має бути рівно 8 ланок.

Маркируем ланцюг ГРМ

  • Перевіряємо щупом зазори між клапанами, як на схемі нижче. Потрібно повторно помітити, що зазори вимірюються на охолодженому двигуні!

Перевіряємо щупом зазори

  • Провертаємо колінвал на 360⁰. Це потрібно для того, щоб встановити 4 поршень в положення ВМК на такті стиску.
  • Заміряємо щупом зазори в клапанах (схема на картинці нижче).

Заміряємо щупом зазори

На даному етапі потрібно визначити, які клапана мають невідповідний  нормі зазор. Якщо виявилося, що якийсь клапан або група клапанів виходить за поле допуску зазору, необхідно демонтувати розподільні вали і проводити заміну штовхачів.

  • Знімаємо натягувач ланцюга ГРМ. Тримається на 2 гайках. При установці натягувача назад на своє місце, щоб механізм натягу запрацював, потрібно трохи прокрутити коленвал проти годинникової стрілки (буквально на 2-3 ланки ланцюга ГРМ).

Знімаємо натягувач ланцюга ГРМ

  • Фіксуємо ланцюг, щоб він не падав униз. Досить просто підв'язати його яким-небудь жорстким дротом або прутом.

Фіксуємо ланцюг

  • Фіксуємо розподільні вали. Краще використовувати пристосування GL301-018.
  • Знімаємо шків розподвалу. Тримається на болті з головкою під ключ на 17.

Знімаємо шків розподвалу

  • Знімаємо механізм регулювання фаз VVT. Тримається болтиком.
  • Звільняємо і демонтуємо распредвали. Кожна з притискних втулок ковзання промаркована, зазначається порядок і напрямок установки.

Звільняємо і демонтуємо распредвали

  • За допомогою магніту витягаємо штовхач клапана з неправильним зазором.

Витягаємо штовхач клапана

  • За допомогою мікрометра вимірюємо товщину донця старого штовхача.

Вимірюємо товщину дна

  • Обчислюємо за формулами (наведені на початку огляду) оптимальну товщину донця для нових штовхачів.
  • Ставимо на місце старих нові штовхачі.
  • Проводимо збір вузла в зворотній послідовності.
  • Перевіряємо роботу двигуна.

Що було використано в процесі регулювання клапанів Geely Emgrand EC7

  1. Набір ключів
  2. Набір викруток
  3. Шестигранники
  4. Домкрат
  5. Прут для фіксації ланцюга
  6. Пристосування GL301-018
  7. Набір щупів

Необхідні будуть і нові штовхачі клапанів. Нові штовхачі вибираються по каталогу. При виборі нових штовхачів слід орієнтуватися на дані, отримані в ході розрахунку за спеціальними формулами.

Додаткова інформація

Фахівці радять поєднувати контроль зазорів клапанів з перевіркою ланцюга ГРМ. Регламент передбачає плановий огляд ланцюга ГРМ через кожні 30 000 - 40 000 (км). Кілометраж відповідає періодичності перевірки зазорів на клапанах.

» Всі статті

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Як відрегулювати клапана Джилі Емгранд ЕС7"

Відгуки: 1


Виталий

Спасибо за ценную информацию






Півкільця осьового зсуву коленвала компл. 2 шт. Джили СК Півкільця осьового зсуву коленвала компл. 2 шт.

Код: E020301601/701

109
Колодки гальмівні задні з ABS Uni-Brakes Джили СК Колодки гальмівні задні з ABS Uni-Brakes

Код: 1403060180-Uni-Brakes

289
Амортизатор задній KONNER Джили Эмгранд ЕС7 Амортизатор задній KONNER

Код: 1064001268-KONNER

799
Амортизатор передній (масло) / KIMIKO Джили МК Амортизатор передній (масло) / KIMIKO

Код: 1014001708-O-KM

709
Трос капота MK Джили МК Трос капота MK

Код: 1018004747

68
Ящик для рукавичок чорний 2 Джили СК2 Ящик для рукавичок чорний 2

Код: 101801003500601

447
Напрямна валу КПП Джили СК Напрямна валу КПП

Код: 3170205402

43
Сигнал 1017015167 Джили СК Сигнал 1017015167

Код: 1067020048

205
Панель верхня EC-7RV Джили Эмгранд ЕС7 Панель верхня EC-7RV

Код: 1068050045

54
Сидіння перед. лев. (Тканина) GEELY MK Джили МК Сидіння перед. лев. (Тканина) GEELY MK

Код: 101801570200684

2412
Дощовик склоочисника, пластиковий, правий Китай Джили СК2 Дощовик склоочисника, пластиковий, правий Китай

Код: 1802068180-aftermarket

145
Скло двері задньої право не тонир. Джили СК2 Скло двері задньої право не тонир.

Код: 1800678180

325
Фільтр масляний Польща Джили СК Фільтр масляний Польща

Код: 1106013221-Union

137
Подушка двигуна права Китай Чери Амулет Подушка двигуна права Китай

Код: A11-1001310BA-aftermarket

368
Напрямна заднього бампера, ліва Китай Чери Куку Напрямна заднього бампера, ліва Китай

Код: S11-2804537-aftermarket

62
Фара передня права Китай Чери Куку Фара передня права Китай

Код: S11-3772020-aftermarket

640
Вентилятор охолодження M11 Чери М11 Вентилятор охолодження M11

Код: M11-1308010

1531
Колодки гальмівні задні, дискові Китай Чери Истар Колодки гальмівні задні, дискові Китай

Код: B11-6BH3502080-aftermarket

257
Ковпак амортизатора J15 E5 Чери Елара Ковпак амортизатора J15 E5

Код: A21-2901013

54
Кільця поршневі Китай Чери Истар Кільця поршневі Китай

Код: 484J-1004030BA-aftermarket

654
.