Працюємо з Пн-Сб 9:00-19:00

+38-097-99-007-47

Заказы принимаем круглосуточно!

0грн
Розкажіть друзям

Як замінити мастило в коробці передач Джилі СК

Автомобіль Geely CK має кілька модифікацій трансмісії:

  1. МКПП
  2. АКПП

Механічні коробки швидкостей не підлягают обслуговуванню. Виробник заправляє КПП на заводі виключно високоякісним синтетичним мастилом. Заводської заправки трансмісії вистачає приблизно на 150 000 (км) пробігу або 5 років експлуатації.

Щодо АКПП, автоматична коробка швидкостей в автомобілі Geely CK (Otaka) може обслуговуватися. Тобто в трансмісії з автоматом передбачений повноцінний щуп і традиційна зливна пробка. А якщо відкрутити піддон масляного картера автоматичної КПП, відкриється доступ до фільтруючого елементу, який обов'язково і неодмінно потрібно змінювати при кожному обслуговуванні АКПП.

Мастило в автоматичній коробці Джилі СК потрібно оновлювати по мірі його забруднення. Це може бути позначка 20 000, 40 000, 60 000 або 80 000 (км). Кожен випадок сервісу АКПП є унікальним, потрібно звертати увагу на колір коробкового масла, наявність суспензії та інші параметри.

 

Колір масла АКПП

Варто окремо зауважити, що обслуговуються АКПП тільки в спеціалізованому сервісному центрі, де є можливість машинної заміни масла, тобто з промиванням і під тиском. В даному огляді буде розказано за ручну заміну мастила в МКПП.

Трансмісійне масло

Процес заміни масла в КПП Джилі СК

  • Заїжджаємо на оглядову яму.
  • Демонтуємо захист картера двигуна.

Демонтуємо захист картера двигуна

  • Викручуємо пробку контролю рівня мастила КПП. Знадобиться шестигранник на 12 (або ключ на 22). Чистимо магніт на пробці. Не втратьте ущільнювальну прокладку.

Викручуємо пробку контролю

  • Викручуємо зливну пробку КПП. Якщо попередньо не відкрутити пробку контролю, то мастило буде витікати вдвічі довше звичайного. Знадобиться шестигранник на 12 (або ключ на 22). Чистимо магніт на пробці. Не втратьте ущільнювальну прокладку.

Викручуємо зливну пробку

  • Чекаємо, поки старе мастило Geely CK не витече в заздалегідь підставлену ємність для відпрацювання. Як показує практика, відпрацювання стікає протягом 1,5-2 годин, не менше цього.

Зливаємо старе масло

Варто звернути увагу, що самопливом випливає далеко не повний обсяг коробкового мастирла. Як правило, в коробці затримується до 30-40% старого змащування! Повністю всі 100% відпрацювання можна вигнати тільки за допомогою спеціального машинного агрегату, який є лише в сертифікованих сервісних центрах Geely.

  • Закручуємо пробки (заливну і контрольну).
  • Відкриваємо капот і відкручуємо сапун КПП Джилі СК.

Відкручуємо сапун КПП

  • За допомогою великого шприца з подовжувальним шлангом заливаємо в трансмісію нове масло.

Зверніть увагу, до контрольного отвору КПП влазить порядку 2,0 (л) сервісної рідини. Але фахівці радять лити нового мастила трохи більше контрольного рівня. Радиться заливати в межах 2,3-2,4 (л).

Заливка нової мастила

  • Закручуємо сапун.
  • Перевіряємо роботу КПП.

Що було використано в процесі заміни мастила Geely CK

  1. Набір шестигранників
  2. Набір ключів
  3. Великий шприц з подовжувачем
  4. Ємність для зливу відпрацювання
  5. Ганчір'я

Потрібна буде і нова сервісна рідина. У ролі коробкового мастила слід використовувати ту марку змащування, яка зазначена в мануалі по сервісному обслуговуванню Geely CK. Багато фахівців сходяться на думці, що для даного авто ідеально підходить коробкова змазка 75W-90.

Зверніть увагу, якщо в мануалі зазначено, що радиться лити в коробку напівсинтетику 75W-90, то в цьому випадку неприпустимо використовувати мінеральне мастило. А ось повністю синтетичну сервісну рідину використовувати цілком дозволено.

Досвідчені власники Джилі СК хвалять трансмісійне мастило CASTROL Syntrans Multivehicle 75W-90.

Додаткова інформація

Варто зауважити, що на відео в даному огляді майстер виробляв заливку коробкового мастила через контрольний отвір в корпусі КПП. Цей спосіб оновлення коробкового мастила далеко не найефективніший. По-перше, заливаючи масло таким чином обов'язково і неодмінно знадобиться друга пара рук. По-друге, рівень мастила повинен бути трохи вище, ніж контрольна горловина. Через сапун заливати мастило набагато легше і швидше.

Відносно рівня мастила, не потрібно забувати, що змащування регулярно "під'їдають" сальники. Півосі ШРУСа і первинний вал гарненько осушують коробку. Так що лити потрібно не рівно 2,0 (л), строго по рівень контрольної горловини, а трохи більше, десь 2,3-2,4 (л). Якщо того вимагатиме ситуація, то надлишки мастила благополучно вийдуть через сапун, для цього він і призначений.

Мастило в МКПП раиться змінювати в наступних випадках: 

  1. На позначці 150 000 (км) пробігу
  2. При ремонті зчепления
  3. При ремонті вижимного підшипника
  4. При ремонті передач КПП
  5. При заміні сальників
  6. При заміні півосей ШРУСа

Не потрібно забувати про заміну мастила і при купівлі авто з рук. У подібних випадках немає гарантії, що в коробці використовується мастило належної якості.

Розкажіть друзям

» Всі статті

.