Працюємо з Пн-Сб 9:00-19:00

+38-097-99-007-47

Заказы принимаем круглосуточно!

0грн
Розкажіть друзям

Міняємо колодки гальмівні передні Джилі МК

Передні гальмівні колодки Geely MK піддаються заміні в тому випадку, коли товщина фрикційних накладок дорівнює або менше 1 (мм). По кілометражу пробігу, передні гальмівні колодки можуть прожити від 30 000 до 50 000 (км), точний кілометраж буде залежати від досвіду водія, динаміки їзди і стану доріг.

Колодки змінюються і в тому випадку, коли в процесі ревізії передніх гальм виявляється на робочих поверхнях фрикційних накладок:

  1. Сколи
  2. Тріщини
  3. Вибоїни
  4. та ін

Колодки Джилі МК потрібно міняти і в разі, якщо їх робоча поверхня вся в мастилі.

Ревізію передніх гальмівних супортів потрібно проводити не рідше, ніж 1 раз у 30 000 (км). Досвідчені водії ретельно оглядають передні гальма з періодичністю 1 раз на рік. А якщо на авто покладаються великі надії, то огляд слід проводити і зовсім 2 рази в рік (навесні і восени).

Робота по заміні передніх колодок не є складною. Це найпростіша сервісна операція, з якою повинен вміти справлятися будь-хто, хто сидить за кермом авто.

Передні гальмівні колодки

Процес заміни передніх гальмівних колодок Джилі МК

  • Зупиняємо і глушимо авто. Включаємо ручне гальмо.
  • Почнемо з переднього гальмівного супорта на водійських стороні. Піднімаємо домкратом передню ліву сторону.

Піднімаємо домкратом

  • Знімаємо переднє ліве колесо. Не забудьте підкласти страхувальний упор.

Знімаємо колесо

  • Зачищаємо супорт від пилу і бруду. Краще скористатися щіткою з м'яким металевим ворсом. Приділяємо особливу увагу гайкам/болтам. Кріплення найкраще скропити WD-40.
  • Відкручуємо нижнє кріплення супорта.

Відкручуємо нижнє кріплення супорта

  • Ударної викруткою віджимаємо поршень, щоб він не тиснув на колодку Geely MK.

Віджимаємо поршень

  • Піднімаємо кришку супорта.

Піднімаємо кришку супорта

  • Відкриваємо капот і відкручуємо кришку на розширювальному бачку гальмівної рідини. Кришка відкривається для скидання надлишкового тиску, коли поршень буде вдавлюватися в гідроциліндр.

Відкручуємо кришку на розширювальному бачку

  • За допомогою струбцини вдавлюємо поршень.

Вдавлюємо поршень

  • Витягаємо зношені колодки.
  • Дістаємо з посадковий місць гальмівних колодок пружинні накладки. Слід гарненько почистити і накладки, і посадочні місця.

Дістаємо пружинні накладки

  • Проводимо збір вузла в зворотній послідовності.
  • Повторюємо все вищеописане на протилежному гальмівному супорті.
  • Поповнюємо рівень гальмівної рідини і закриваємо кришку розширювального бачка.
  • Перевіряємо роботу гальмівної системи.

Чистка напрямних

  • Відкручуємо верхнє кріплення кришки супорта. Кришку найкраще підв'язати до якого-небудь з елементів підвіски.
  • Витягаємо напрямні кришки супорта і пильовики. Як слід чистимо напрямні з пильовиками Geely MK.

Витягаємо напрямні і пильовики

  • За допомогою шомпола (довга тонка викрутка з намотаним дрантям) чистимо посадочне місце направляючого механізму.

Чистимо отвори напрямних

  • Ставимо на місце пильовики.

Ставимо на місце пильовики

  • Змащуємо напрямні і ставимо їх на свої місця.

Ставимо на місце напрямні

Змащування поршня

  • За допомогою маленької плоскої викрутки піднімаємо пильник поршня.

Піднімаємо пильник

  • У з'явившийся зазор додаємо мастило.

Додаємо мастило

  • Необхідно додати мастило по всьому колу пильовика.

Що було використано в процесі заміни передніх гальмівних колодок Geely MK

  1. Набір ключів
  2. Набір викруток
  3. Домкрат + упор
  4. Струбцина
  5. WD-40
  6. Щітка з м'яким металевим ворсом
  7. Мастило

Необхідні будуть і нові передні гальмівні колодки. Комплект включає 2 колодки для лівого колеса і дві колодки для правого. Оригінальні гальмівні колодки Джилі МК мають арт номер: 1014003350.

Разом з колодками можуть знадобитися і пильовики направляючих. Часто таке буває, що в процесі обслуговування супортів пильовики просто рвуться. Рвані або пошарпані пильовики вже не придатні для подальшої експлуатації.

Увагу потрібно звертати і на стан поршневого ущільнювача. Якщо гумка на поршні сильно зносилася, то обов'язково і неодмінно слід замінити і її. Це дуже важливо, так як гідроциліндри зі зношеними ущільнювачами часто клинять!

Додаткова інформація

Варто зауважити, що якщо проводиться заміна гальмівних дисків, то вже вживані гальмівні колодки ставити в пару до нових дисків неприпустимо! Нові ж колодки зі старими дисками спрацьовуються непогано.

Гальмівні колодки, як і диски, змінюються тільки парно, тобто відразу на обох сторонах осі.

Перші 300-500 кілометрів після заміни колодок буде відбуватися їх притирання. У цей період можуть з'являтися з-під передніх коліс поскрипування та інші сторонні звуки. За час притирання гальм слід уникати різких зупинок.

Як показує практика, гальмівних дисків вистачає на 2 комплекти колодок. Тобто при кожній 3-ій заміні колодок необхідно проводити і заміну гальмівних дисків.

Щодо обслуговування поршня і направляючих супорта, цю роботу необхідно робити при кожній ревізії гальмівної системи.

Не забудьте додавати трохи мастила на різьбу болтів супорта. Мастило істотно полегшить проведення подальшого сервісу гальмівної системи.

Зрозуміло, увагу необхідно приділяти і заднім супортами, а також стояночному гальму.

Розкажіть друзям

» Всі статті

.