Ввійти
Забули пароль? | Зареєструватися

Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*



Замовити
дзвінок

Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..










Розкажіть друзям

Як зняти ГБЦ Джилі МК

В ході планових або аварійних ремонтів Geely MK може виникати необхідність демонтажу ГБЦ. Ця робота має досить високий рівень складності. Перед безпосереднім від'єднанням головки блоку циліндрів потрібно буде зняти безліч автозапчастин Джилі МК.

ГБЦ автомобіля Geely MK з'єднується з блоком циліндрів потаємними болтами. Щоб дістатися до болтів ГБЦ, потрібно попередньо демонтувати розподільні вали.

Артикул головки блоку циліндрів Джилі МК: LF479Q1-1003100A.

Демонтаж головки блоку циліндрів проводиться в наступних випадках:

  1. Заміна клапанів
  2. Заміна клапанних сідел
  3. Заміна прокладки ГБЦ
  4. Обслуговування поршневої групи
  5. Демонтаж блоку циліндрів

Нижче дана інструкція з демонтажу ГБЦ. Додатково в самому низу сторінки викладено відеоролик, автор якого наочно знайомить з основними етапами від'єднання головки блоку циліндрів на даному автомобілі.

ГБЦ Джилі МК

З яких етапів складається демонтаж ГБЦ Джилі МК

У переліку основних етапів демонтажу ГБЦ знаходяться:

  1. Злив антифризу
  2. Відєднання випускного колектора
  3. Від'єднання впускного колектора
  4. Демонтаж клапаної кришки
  5. Зняття ременя ГРМ
  6. Відєднання розподільних валів

При від'єднанні головки блоку циліндрів Джилі МК злив моторного масла можна не виробляти. Моторне мастилоо підлягає зливу лише в тому випадку, коли порвалася прокладка ГБЦ і антифриз змішався з моторним маслом.

Особливо проблематичним є демонтаж колекторів. Впускний колектор знаходиться з задньої частини двигуна, його дуже незручно відкручувати. Випуск знімати трохи легше, але це за умови, що кріплення не прикипить.

Демонтаж ГБЦ Джилі МК

  • Ставимо машину на оглядовій ямі і відразу відключаємо "-" від акумулятора.
  • Зливаємо антифриз. Спеціально для цієї мети передбачено 2 слива, на блоці циліндрів і радіаторі.

Зливаємо антифриз

Від'єднуємо корпус повітряного фільтра

  • Відкручуємо випускний колектор. Попередньо слід зняти тепловий екран і від'єднати дротову колодку лямбда-зонда. Додатково потрібно відкрутити болт кріплення кронштейну випускного колектора до ГБЦ. Спускаємося під машину і демонтуємо захист картера двигуна, відкручуємо кріплення на фланці приймальної труби. Колектор висить на 5 шпильках і притискається гайками.

Відкручуємо випускний колектор

Прокладка випускного колектора і кільце приймальної труби потрібно обов'язково поміняти на нові аналоги!

Кріплення випускного колектора Джилі МК зазвичай прикипає з високою силою. Перед відкручуванням болтів і гайок потрібно все кріплення залити WD-40. При зворотному збиранні вузла всі різьблення слід змастити графітовим або будь-яким іншим термостійким мастилом.

  • Від'єднуємо впускний колектор. Впуск має 9 точок фіксації. Підібратися до кріплення не так-то і просто, ще складніше буде відкручувати гайки, так як кріплення зазвичай добре прикипає і закисає. Додатково потрібно буде відкрутити кронштейн від блоку циліндрів.

Від'єднуємо впускний колектор

Повністю демонтувати впускний тракт не потрібно. Його потрібно просто відсунути від ГБЦ. Щоб дістатися до деяких болтів впускного колектора, потрібно буде від'єднувати трубки, дроти і шланги від розташованих поруч вузлів і механізмів Geely MK! Прокладку впускного колектора потрібно буде обов'язково поміняти.

  • Від’єднуємо клапану кришку. Щоб це зробити, потрібно попередньо від'єднати від кришки шланги продування картерних газів. Додатково слід витягти всі дроти високої напруги. Сама кришка клапанів тримається на 4 болтах.

Від’єднуємо клапану кришку

Прокладку клапаної кришки та ущільнювальні елементи під болти слід обов'язково поміняти на нові.

  • Домкратимо праве переднє колесо і прокручуємо ГРМ до збігу контрольних міток на шестерні ГРМ.

Мітки

  • Знімаємо ремінь ГРМ. У блозі з ремонту Джилі МК є окремий огляд на тему заміни ременя ГРМ.

Нижче додається відеоролик на тему заміни ременя ГРМ для даного автомобіля.

Як зняти ремінь ГРМ

Якщо коротко, то ремінь ГРМ знімається за такою схемою:

  • Знімаємо переднє праве колесо і пилок (брудозахист).
  • Підпираємо двигун знизу. Це потрібно для від'єднання опори двигуна.
  • Скидаємо ремені допоміжних агрегатів. Потрібно зняти ремені від генератора, насоса ГУР і кондиціонера.
  • Відкручуємо і знімаємо шків колінного валу. Це зробити досить непросто, так як шків зазвичай прикручується з великим моментом сили. Полегшити дану задачу дозволить блокування маховика, що дасть можливість надійно і безпечно зафіксувати положення шківа.
  • Знімаємо кришки ГРМ (верхню, середню і нижню).
  • Від'єднуємо праву опору двигуна.
  • Послаблюємо натягнення ременя ГРМ за допомогою ролика.
  • Скидаємо ремінь з шестерні.

Додатково потрібно буде зняти шестірню ГРМ, задню кришку і сальник розподвалу. Після від'єднання ГРМ можна приступати до демонтажу розподільних валів.

Як знімаються розподвали і як відкрутити ГБЦ

  • Перед безпосереднім від'єднанням розподільних валів Джилі МК рекомендується позначити їх взаємне розташування. Мітки стануть у пригоді під час збирання вузла у зворотній послідовності.
  • Обов'язково вкручуємо в розрізну шестірню сервісний болт. Це потрібно для того, щоб натягнута пружиною частина шестерні не відкрутилася. Якщо розрізна шестерня розкрутиться, то доведеться її взводити повторно.

Обов'язково вкручуємо в розрізну шестірню сервісний болт

Сенс розрізної шестірні розподвала укладено в тому, щоб утримувати зубчасте зачеплення під статичним натягненням. В даному випадку розподвали перестають бути чутливими до вібраційних навантажень.

  • Відкручуємо кришки підшипникових вузлів. Дані кришки називають "бугелями". При відкручуванні кришок слід враховувати послідовність. Схема відкручування бугелів вказана на розташованому нижче фото.

Відкручуємо кришки підшипникових вузлів

  • Знімаємо кришки і прибираємо розподільні вали.
  • Відкручуємо болти ГБЦ. Кріплення головки блоку циліндрів розташоване під розподільними валами. Всього передбачено 10 болтів ГБЦ. Порядок відкручування даних болтів позначено на картинці знизу. Болти ГБЦ слід викручувати за 3 підходи. Тобто за раз болти потрібно викрутити всього на 1/3. І так 3 рази. В іншому випадку корпус ГБЦ підкоробиться, а може навіть і лусне!

Відкручуємо болти ГБЦ

  • Знімаємо ГБЦ. Стару прокладку ГБЦ можна сміливо передати в утиль.

Додаткова інформація

Від'єднання ГБЦ на автомобілі Geely MK відкриває безліч можливостей для сервісного обслуговування силового агрегату. Адже з'являється вільний доступ до клапаного вузла. На від'єднаному ГБЦ можна без особливих складнощів поміняти як клапана, так і втулки з маслозйомними ковпачками (сальниками клапанів).

У блозі з ремонту Джилі МК є докладний огляд на тему заміни маслозйомних ковпачків.

» Всі статті

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Як зняти ГБЦ Джилі МК"

Відгуки: 0




.