Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..
Як і всі сучасні автомобілі, Geely Emgrand ЕХ7 (Х7) оснащений діагностичним роз'ємом OBD II. За допомогою цього інтерфейсу бортовий комп'ютер машини можна легко і швидко підключати до сервісного стенду. Діагностичний роз'єм OBD II дозволяє перевіряти якість роботи головних функціональних систем авто.
Діагностичний роз'єм OBD II на автомобілі Джилі Емгранд Х7 здатний здійснювати обмін даними за допомогою широкого спектру протоколів: ISO-14230-4, ISO-15765-4 тощо. Через це OBD II цього авто добре сумісний з багатьма діагностичними адаптерами і багатьма сервісними програмами.
Артикул переднього датчика кисню Емгранд ЕХ7: 1066001099, 1086000727.
Артикул заднього датчика кисню: 1066001623.
Артикул каталізатора Geely Emgrand ЕХ7: 1016010660.
Серед водіїв Geely Emgrand X7 широке поширення отримав один з найпопулярніших діагностичних адаптерів сучасності EML 327. Цей адаптер має безліч модифікацій. Широке поширення отримали варіанти EML 327 з дротовим підключенням USB і бездротовим Bluetooth у версії 1.5.
Станом на кінець 2020 року найбільш просунутою вважається версія 2.1, але вона місцями є "сирий", як відзначають деякі фахівці.
Діагностичний роз'єм OBD II хороший тим, що він дозволяє без особливих клопотів перевірити випускний колектор і виявити ступінь зносу каталітичного нейтралізатора Джилі Емгранд ЕХ7. У низу сторінки можна знайти відеоролик, в якому розказаний ефективний прийом діагностики каталізатора за допомогою мобільного додатку.
Варто почати з того, що на багатьох модифікаціях автомобіля Geely Emgrand ЕХ7 замість традиційного випускного колектора встановлено катколектор. Даний пристрій поєднує в собі випускний колектор і каталітичний нейтралізатор. З цієї причини діагностики зазнає не каталізатор, а випускний колектор з вбудованим каталізатором (катколектор).
Принцип програмної діагностики каталізатора ЕХ7 простий. Майстру потрібно лише порівняти дані кисневих датчиків. Як зрозуміло, перший лямбда-зонд стоїть перед каталізатором, а другий за ним. Якщо каталізатор знаходиться в хорошому техзробі, то дані першого кисневого датчика будуть відрізнятися від показань другого лямбда-зонда не більше ніж на 10-15%.
Якщо дані між лямбда зондами істотно різнятися, це означає, що каталізатор виробив свій ресурс. Технічний стан каталітичного нейтралізатора перевіряється за наступною схемою.
У відеоролику, на основі якого і створений даний огляд, використовується бездротовий адаптер EML 327 Bluetooth. Це один з найдоступніших на ринку сервісних діагностичних адаптерів. За умови невеликої ціни адаптер забезпечує досить широку і точну діагностику Джилі Емгранд ЕХ7. Звичайно, багато чого залежить від самої програми діагностики.
1. Тиск у впускному колекторі
2. Кут випередження запалювання
3. Перший датчик кисню
4. Другий датчик кисню
Якщо діагностика показує, що тиск на впуску становить понад 36 (кПа), то це сигнал, що з двигуном творитися недобре. В даному випадку мотор "давитися". Це може відбуватися з різних причин: заклинив клапан продувки картера, забився каталізатор, затиснуті якісь з випускних клапанів та інше-інше.
Якщо водій хоче, щоб Джилі Емгранд ЕХ7 працював надійно і безперебійно протягом довгих років, то автомобіль слід заправляти хорошим дорогим бензином, не нижче А-95. Якщо ж заправляти бензобак дешевим паливом, то каталізатор заб 'ється набагато раніше покладеного!
Якщо значення кута випередження запалювання змінюється в діапазоні 1,5-5, то в бак заливається паливо задовільної якості, приблизно А-95. Якщо ж кут випередження запалювання знаходиться в межах 2,5-7, то машина заправляється низькоякісним паливом. У цьому випадку водій повинен бути готовим до того, що каталізатор працює в режимі прискореного зносу.
Часті випадки, що водій ЕХ7 купує гарний якісний бензин А-95. Але за фактом в бак заливається бензин нижчої якості. Це буде видно по куту випередження запалювання. У подібних випадках є сенс задуматися про зміну заправки.
Другий же датчик кисню Емгранд ЕХ7, який знаходиться за каталізатором, повинен забезпечувати сигнал на рівні 0,1-0,63 (В). Невелике зменшення напруги свідчить про втрату тиску за каталізатором. Але втрата є мінімальною, що дозволяє нею знехтувати. Якщо різниця між напругою першого і другого каталізатора більш помітна, то це свідчить про відчутну закупорку протока каталітичного нейтралізатора.
Якщо діагностика показала, що каталізатор вже добре забитий, то необхідно змінювати вузол каталітичної нейтралізації.
Фахівці зазначають, що каталізатор Emgrand ЕХ7, особливо у складі випускного колектора, коштує вельми недешево. Купівля оригінальної системи каталітичної нейтралізації полегшить кишеню водія на $500-700. Багато фахівців радять переходити з каталізатора на резонатор. Але в цьому випадку рівень екологічності роботи двигуна впаде до рівня Євро-2.