Ввійти
Забули пароль? | Зареєструватися

Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*



Замовити
дзвінок

Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..










Розкажіть друзям

Комп'ютерна діагностика Джилі Емгранд Х7 (ЕХ7), перевірка випускного колектора і каталізатора

Як і всі сучасні автомобілі, Geely Emgrand ЕХ7 (Х7) оснащений діагностичним роз'ємом OBD II. За допомогою цього інтерфейсу бортовий комп'ютер машини можна легко і швидко підключати до сервісного стенду. Діагностичний роз'єм OBD II дозволяє перевіряти якість роботи головних функціональних систем авто.

Діагностичний роз'єм OBD II на автомобілі Джилі Емгранд Х7 здатний здійснювати обмін даними за допомогою широкого спектру протоколів: ISO-14230-4, ISO-15765-4 тощо. Через це OBD II цього авто добре сумісний з багатьма діагностичними адаптерами і багатьма сервісними програмами.

Артикул переднього датчика кисню Емгранд ЕХ7: 1066001099, 1086000727.

Артикул заднього датчика кисню: 1066001623.

Артикул каталізатора Geely Emgrand ЕХ7: 1016010660.

Серед водіїв Geely Emgrand X7 широке поширення отримав один з найпопулярніших діагностичних адаптерів сучасності EML 327. Цей адаптер має безліч модифікацій. Широке поширення отримали варіанти EML 327 з дротовим підключенням USB і бездротовим Bluetooth у версії 1.5.

Станом на кінець 2020 року найбільш просунутою вважається версія 2.1, але вона місцями є "сирий", як відзначають деякі фахівці.

Діагностичний роз'єм OBD II хороший тим, що він дозволяє без особливих клопотів перевірити випускний колектор і виявити ступінь зносу каталітичного нейтралізатора Джилі Емгранд ЕХ7. У низу сторінки можна знайти відеоролик, в якому розказаний ефективний прийом діагностики каталізатора за допомогою мобільного додатку.

Діагноситика Лжилі Емгранд ЕХ7

Як перевірити випускний колектор і каталізатор Джилі Емгранд Х7 (ЕХ7)

Варто почати з того, що на багатьох модифікаціях автомобіля Geely Emgrand ЕХ7 замість традиційного випускного колектора встановлено катколектор. Даний пристрій поєднує в собі випускний колектор і каталітичний нейтралізатор. З цієї причини діагностики зазнає не каталізатор, а випускний колектор з вбудованим каталізатором (катколектор).

Колектор та каталізатор

Принцип програмної діагностики каталізатора ЕХ7 простий. Майстру потрібно лише порівняти дані кисневих датчиків. Як зрозуміло, перший лямбда-зонд стоїть перед каталізатором, а другий за ним. Якщо каталізатор знаходиться в хорошому техзробі, то дані першого кисневого датчика будуть відрізнятися від показань другого лямбда-зонда не більше ніж на 10-15%.

Якщо дані між лямбда зондами істотно різнятися, це означає, що каталізатор виробив свій ресурс. Технічний стан каталітичного нейтралізатора перевіряється за наступною схемою.

  • Насамперед підключаємо до діагностичного роз'єму сервісний адаптер. Роз'єм OBD II розташований під речовим (рукавичковим) ящиком, тобто під бардачком. Щодо адаптера, з роз 'ємом OBD II прекрасно сумісний адаптер EML 327. Можна використовувати як дротову версію, так і бездротову.

Діагностичний роз'єм

У відеоролику, на основі якого і створений даний огляд, використовується бездротовий адаптер EML 327 Bluetooth. Це один з найдоступніших на ринку сервісних діагностичних адаптерів. За умови невеликої ціни адаптер забезпечує досить широку і точну діагностику Джилі Емгранд ЕХ7. Звичайно, багато чого залежить від самої програми діагностики.

  • Встановлюємо на смартфон діагностичний додаток "Olivia Drive". Можна встановити і будь-яке інше ПЗ.
  • Перед безпосередньою діагностикою потрібно запустити мотор і як слід прогріти силовий агрегат. Майстру необхідно вийти на температуру прогріву двигуна. Тільки в цьому випадку можна гарантувати, що програмна діагностика надасть більш-менш точні дані.
  • Встановлюємо синхронізацію діагностичної програми та адаптера.
  • Заходимо в меню "Параметри".
  • Вибираємо "Динамічні параметри".
  • Переходимо на вкладку "Вибір параметрів" і позначаємо галочками, які параметри слід аналізувати:

1. Тиск у впускному колекторі

2. Кут випередження запалювання

3. Перший датчик кисню

4. Другий датчик кисню

Діагностика

Аналіз параметрів Джилі Емгранд ЕХ7

  • Перед перевіркою випускного колектора слід аналізувати дані впускного тракту. Тиск у впускному колекторі має вписуватися в діапазон 28-36 (кПа). Це нормальний робочий тиск.

Якщо діагностика показує, що тиск на впуску становить понад 36 (кПа), то це сигнал, що з двигуном творитися недобре. В даному випадку мотор "давитися". Це може відбуватися з різних причин: заклинив клапан продувки картера, забився каталізатор, затиснуті якісь з випускних клапанів та інше-інше.

  • Після аналізу впускного колектора слід звернути увагу на кут випередження запалювання. Дана інформація дасть зрозуміти, яким бензином заправляється машина. Між якістю палива і швидкістю зносу каталізатора є прямий зв'язок. Система каталітичної нейтралізації Geely Emgrand ЕХ7 забезпечує рівень екологічності в межах Євро-5. Це означає, що машину слід заправляти паливом, яке задовольняє вимоги норм і стандартів Євро-5.

Якщо водій хоче, щоб Джилі Емгранд ЕХ7 працював надійно і безперебійно протягом довгих років, то автомобіль слід заправляти хорошим дорогим бензином, не нижче А-95. Якщо ж заправляти бензобак дешевим паливом, то каталізатор заб 'ється набагато раніше покладеного!

Якщо значення кута випередження запалювання змінюється в діапазоні 1,5-5, то в бак заливається паливо задовільної якості, приблизно А-95. Якщо ж кут випередження запалювання знаходиться в межах 2,5-7, то машина заправляється низькоякісним паливом. У цьому випадку водій повинен бути готовим до того, що каталізатор працює в режимі прискореного зносу.

Забитий каталізатор

Часті випадки, що водій ЕХ7 купує гарний якісний бензин А-95. Але за фактом в бак заливається бензин нижчої якості. Це буде видно по куту випередження запалювання. У подібних випадках є сенс задуматися про зміну заправки.

  • Завершувати діагностику Geely Emgrand ЕХ7 слід аналізом даних від кисневих датчиків. У нормально працюючому двигуні перший датчик кисню, який стоїть перед каталізатором, забезпечує сигнал в межах 0,1-0,7 (В). На графіку будуть одноманітні хвилі. Це нормальна робота лямбда-зонда.

Другий же датчик кисню Емгранд ЕХ7, який знаходиться за каталізатором, повинен забезпечувати сигнал на рівні 0,1-0,63 (В). Невелике зменшення напруги свідчить про втрату тиску за каталізатором. Але втрата є мінімальною, що дозволяє нею знехтувати. Якщо різниця між напругою першого і другого каталізатора більш помітна, то це свідчить про відчутну закупорку протока каталітичного нейтралізатора.

Якщо діагностика показала, що каталізатор вже добре забитий, то необхідно змінювати вузол каталітичної нейтралізації.

Фахівці зазначають, що каталізатор Emgrand ЕХ7, особливо у складі випускного колектора, коштує вельми недешево. Купівля оригінальної системи каталітичної нейтралізації полегшить кишеню водія на $500-700. Багато фахівців радять переходити з каталізатора на резонатор. Але в цьому випадку рівень екологічності роботи двигуна впаде до рівня Євро-2.

» Всі статті

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Комп'ютерна діагностика Джилі Емгранд Х7 (ЕХ7), перевірка випускного колектора і каталізатора"

Відгуки: 0




.