Ввійти
Забули пароль? | Зареєструватися

Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*



Замовити
дзвінок

Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..










Розкажіть друзям

Заміна сальника первинного валу АКПП Чері КуКу (Chery QQ)

Малолітражний бюджетний автомобіль Chery QQ S11 оснащується просунутою трансмісією. У комплектації Luxury передбачена роботизована КПП. У такій трансмісії зчеплення спрацьовує без участі водія, тобто автоматично, через що робот Чері Ку-Ку частково справедливо називають АКПП. При обслуговуванні коробки швидкостей багато водіїв забувають приділяти увагу сальнику первинного валу.

Це цікаво! Деякі модифікації Chery QQ оснащуються роботизованою КПП. Ступінь автоматизації такої трансмісії становить лише 10%. Автоматизовано тільки роботу зчеплення. В іншому це та ж механічна коробка передач. Вона розбирається за таким же принципом, як і МКПП.

Артикульний номер сальника первинного валу Чері КуКу: QR512-1701151.

Ущільнювальні елементи на первинному валу не можна назвати слабким місцем цього авто. Сальник первинного валу сміливо відпрацьовувати 70 000 - 100 000 (км) пробігу. Але в кінцевому підсумку, скільки б даний ущільнювач не прослужив, він рано чи пізно почне текти. Основна заковика полягає в тому, що сальник первинного валу змінюється тільки зсередини корпусу. Це зроблено спеціально, щоб ущільнювач не видавило від високого тиску всередині трансмісії!

У самому низу сторінки є відеоролик, на якому показано, як можна швидко замінити сальник первинного валу Chery QQ, без від'єднання зубчастих зачеплень трансмісії.

Сальник первинного валу Чері Ку-Ку

Експрес-заміна сальника первинного валу Чері Ку-Ку з роботизованою КПП

Слід відразу звернути увагу, що ущільнювальні елементи КПП дозволяють зберігати всередині коробки оптимальний рівень сервісної рідини. Якщо ж трансмісія почне відчувати масляне голодування, то зубчасті зачеплення та інші пари тертя прийдуть в непридатність за лічені хвилини! З цієї причини досвідчені водії Чері Ку-Ку намагаються якомога частіше перевіряти техстан сальників КПП:

1. Сальник правої напівосі

2. Сальник лівої напівосі

3. Сальник первинного валу

4. Сальники механізму вибору та перемикання передач

По ходу зносу сальники починають підтікати. Для першої стадії зносу характерна поява мастильної плівки навколо посадкового місця. Перша стадія зносу ущільнювальних елементів трансмісії не є критичною. Появу мастильної плівки можна розглядати, як сигнал, що незабаром доведеться міняти старі сальники.

Для другої стадії зносу ущільнень характерна поява підтікання мастила. Якщо водій зауважив, що якийсь із сальників КПП почав рясно текти, то слід негайно провести оновлення сальників. Це дуже важливо, оскільки через невеликий зазор сальника може витекти понад 50-70% трансмісійної рідини, що призведе до вигорання і заклинювання КПП.

Особливо небезпечно протікання сальників влітку, коли трансмісійна рідина стає надміру плинною!

Для заміни сальника первинного валу необхідно провести демонтаж КПП. Сам процес від'єднання коробки швидкостей описуватися не буде. Трансмісія Chery QQ знімається за таким же принципом, як і в Деу Матіз. Зосередимо увагу на заміні ущільнювальних елементів КПП.

Розбирання корпусу коробки швидкостей Чері КуКу

  • Насамперед необхідно від'єднати від КПП роботизоване зчеплення. Це досить складний вузол, з безліччю дротів, кріплень і трубок/шлангів. Перед безпосереднім демонтажем робота рекомендується злити сервісну рідину.

Від'єднуємо від КПП роботизоване зчеплення

Механізм автоматизації роботи зчеплення використовує окремий циркуляційний контур сервісної рідини. У якості змащення вузлів робота використовується рідина DEXTRON II. Але іноді може заливатися і більш специфічне мастило, за типом CS-Speed. Для змащення робота передбачений окремий розширювальний бачок. Потрібно просто відкачати рідину з ємності.

  • Від'єднуємо механізм перемикання швидкостей. Він притягнутий до корпусу КПП болтами, по контуру фланцю. Додатково один болт є збоку.

Від'єднуємо механізм перемикання швидкостей

Від'єднуємо вичавлювальний підшипник

Якщо змінювати сальник первинного валу відповідно до офіційного регламенту Чері Ку-Ку, то доведеться від'єднувати кришку 5-ї швидкості, механізм цього швидкісного режиму, а також сам корпус трансмісії і решту швидкостей, які знаходяться всередині корпусу. Ця робота відрізняється високою трудомісткістю.

Якщо немає необхідності втручатися в зубчасті зачеплення трансмісії, то заглядати під кришку корпусу вкрай небажано. Спеціально для таких випадків народні умільці і розробили технологію експрес-заміни сальника первинного валу. Швидка заміна ущільнювача передбачає лише від'єднання самого "купола", тобто нижньої кришки КПП.

Головною заковикою в даному завданні є безпечне від'єднання важеля увімкнення задньої передачі Chery QQ. Справа в тому, що цей важіль фіксується до внутрішньої поверхні купола. Важіль тримається на 2 болтах. Щоб зняти важіль, потрібно трохи відсунути купол і через зазор викрутити кріплення. Це досить непросто. Ще складніше буде при збиранні вузла у зворотній послідовності.

  • Відкручуємо кріплення купола. Кріплення передбачено як по контуру фланцю, так і з боку вичавного підшипника. Додатково потрібно буде від'єднати кронштейн. Окрему увагу слід приділити стопорним болтам. При їх відкручуванні слід витягти пружину і кульки.

Відкручуємо кріплення купола

  • Половиним корпус. Повністю від'єднати купол не вийде, так як його додатково тримає важіль увімкнення задньої швидкості, який прикручується зсередини.

​​​Половиним корпус

  • Відкручуємо внутрішні болти (2 шт). Майстру слід акуратно підлізти в зазор ріжковим ключем на 13 і викрутити кріплення.
  • Від'єднуємо купол трансмісії Чері КуКу.

Від'єднуємо купол

  • Змінюємо старий сальник на новий. При вилученні старого сальника слід проявляти крайню акуратність. Маленька подряпина, залишена на посадковому місці металевим інструментом, стане причиною прискореного зносу ущільнювача. Після вилучення старого сальника слід акуратно протерти посадкове місце чистим ганчір’ям і змастити канавку новим трансмісійним мастилом.

Змінюємо старий сальник на новий

  • Збираємо вузол у зворотній послідовності.

Додаткова інформація

Зауважте, діаметр первинного валу на деяких модифікаціях КПП Chery QQ може трохи різнитися. У районі посадкового місця під сальник діаметр валу може становити 19 або 22 (мм). При заміні сальника обов'язково і неодмінно зверніть увагу на даний момент, адже якщо поставить на вал 19 (мм) сальник з посадкою 22 (мм), ущільнювач не буде справлятися зі своїм завданням!

При заміні сальника первинного валу Чері Ку-Ку не забудьте попутно замінити і ущільнювачі на напівосях, а також сальники механізму вибору і перемикання швидкостей. Додатково від'єднання КПП - це чудовий привід, щоб замінити кошик і диск зчеплення, а також вичавлювальний підшипник.

Якщо прийнято рішення змінювати вичавлювальний підшипник, то обов'язково слід провести заміну і виделки вичавного підшипника, а також посадкової втулки.

При заміні сальника первинного валу на позначці пробігу понад 120 000 - 150 000 (км) є сенс піти складнішим і тривалішим шляхом ремонту. Тобто слід повністю розібрати корпус КПП. В даному випадку з'явиться можливість здійснити ревізію зубчастих зачеплень і підшипникових вузлів трансмісії Chery QQ.

» Всі статті

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна сальника первинного валу АКПП Чері КуКу (Chery QQ)"

Відгуки: 0






Півкільця осьового зсуву коленвала компл. 2 шт. Джили СК Півкільця осьового зсуву коленвала компл. 2 шт.

Код: E020301601/701

109
Колодки гальмівні задні з ABS Uni-Brakes Джили СК Колодки гальмівні задні з ABS Uni-Brakes

Код: 1403060180-Uni-Brakes

289
Амортизатор передній (масло) / KIMIKO Джили МК Амортизатор передній (масло) / KIMIKO

Код: 1014001708-O-KM

709
Ящик для рукавичок чорний 2 Джили СК2 Ящик для рукавичок чорний 2

Код: 101801003500601

447
Подушка безпеки водія Джили Эмгранд ЕХ7 Подушка безпеки водія

Код: 1013000031

1222
Реле омивача скла Джили СК Реле омивача скла

Код: 1097075403

42
Сидіння перед. лев. (Тканина) GEELY MK Джили МК Сидіння перед. лев. (Тканина) GEELY MK

Код: 101801570200684

2412
Фільтр масляний Польща Джили СК Фільтр масляний Польща

Код: 1106013221-Union

137
Ущільнювач вікна кватирки лівий (оригінал) 2 Джили СК2 Ущільнювач вікна кватирки лівий (оригінал) 2

Код: 1800363180

251
Напрямна заднього бампера, ліва Китай Чери Куку Напрямна заднього бампера, ліва Китай

Код: S11-2804537-aftermarket

62
Фара передня права Китай Чери Куку Фара передня права Китай

Код: S11-3772020-aftermarket

640
Вентилятор охолодження M11 Чери М11 Вентилятор охолодження M11

Код: M11-1308010

1531
Кільця поршневі Китай Чери Истар Кільця поршневі Китай

Код: 484J-1004030BA-aftermarket

654
Подушка двигуна задня Китай Чери Елара Подушка двигуна задня Китай

Код: A21-1001710-aftermarket

244
Подшипник вторичного вала задний Чери Истар Подшипник вторичного вала задний

Код: QR523-1701514

379
Підрамник (під радіатор) Чери Амулет Підрамник (під радіатор)

Код: A15-2801010RB

1658
Провід високовольтний (4 шт) 1.6L M11 -3707130HA -3707140HA -3707150HA -3707160HA Чери Тиго Провід високовольтний (4 шт) 1.6L M11 -3707130HA -3707140HA -3707150HA -3707160HA

Код: A11-3707130,40,50,60HA

428
Прокладка випускного колектора Китай Чери М11 Прокладка випускного колектора Китай

Код: 481H-1008026-aftermarket

84
Прокладка клапанної кришки Китай Чери Кимо Прокладка клапанної кришки Китай

Код: 473H-1003042-aftermarket

91
Ремень генератора 4PK684 (CDN) Чери Кимо Ремень генератора 4PK684 (CDN)

Код: S12-3701315-CDN

91
Сайлентблок задней балки (Германия, RUVILLE) ЗАЗ Форза Сайлентблок задней балки (Германия, RUVILLE)

Код: A11-3301025-Ruville

281
Скло двері переднє праве (оригінал) Чери Истар Скло двері переднє праве (оригінал)

Код: B11-5203112

853
.