Ввійти
Забули пароль? | Зареєструватися

Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*



Замовити
дзвінок

Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..










Розкажіть друзям

Як зняти коробку передач Джилі МК, СК, Отака

Незважаючи на високий рівень надійності трансмісія китайського автомобіля Geely MK чуйно реагує на механічний знос. Як показує практика, ближче до пробігу 120 000 (км) водієві доводиться демонтувати КПП і виробляти сервіс вузлів трансмісії, що передбачає заміну деяких запчастин Джилі МК.

Китайський бестселер Geely MK використовує коробку передач JL-S160G. Така ж КПП стоїть і на Geely MK Cross, і на Geely CK (СК-2).

На деяких модифікаціях перерахованих вище китайців можуть застосовуватися модифікація цієї коробки: JL-S160GА, S160G, S160 та ін. Між собою трансмісії відрізняються здебільшого лише передавальним числом.

Коробка передач Джилі МК зазвичай демонтується в наступних випадках:

  1. Заміна кошика і диска зчеплення
  2. Заміна вичавного підшипника
  3. Заміна виделки вичавленого підшипника
  4. Заміна маховика
  5. Заміна сальника первинного валу
  6. Ремонт КПП

Саме по собі зняття і встановлення коробки передач є досить складним завданням. Але її цілком реально здійснити навіть в умовах домашнього гаража. У тексті нижче викладена інструкція з фото, як грамотно зняти коробку швидкостей з китайського автомобіля Geely MK. А в самому низу сторінки опубліковано відеоролик, в якому автор наочно показує нюанси демонтажу трансмісії.

Коробка швидкостей Джилі МК

Як демонтувати КПП Джилі МК (МК Крос) і Джилі СК (СК-2)

Буде складно обійтися без оглядової ями. Заганяємо авто на яму і вивішуємо передні колеса. Попередньо рекомендується послабити затяжку колісних болтів і ступічних гайок, якщо планується повністю знімати напівосі.

  • Знімаємо передні колеса. Автомобіль повинен стояти на надійних підпорах. Потрібно відразу підготувати все необхідно для підпірки двигуна і КПП Джилі МК. Майстру знадобляться: домкрат, підпорний штатив, м'які підкладки.
  • Вимикаємо і витягуємо акумулятор.

Вимикаємо і витягуємо акумулятор

Розмикаємо з’єднання датчика положення колінвалу

  • Від'єднуємо від КПП дріт маси. Мінусовий дріт кріпиться за допомогою болту. Викручуємо болт і прибираємо в бік дріт маси.

Від'єднуємо від КПП дріт маси

  • Від'єднуємо від важелів механізму вибору і перемикання передач тросики. Наконечники тросиків фіксуються шплінтами. Як зрозуміло, потрібно попередньо витягти шплінти.

Від'єднуємо від важелів механізму вибору і перемикання передач тросики

  • Вимикаємо роз’єм датчика швидкості. Попередньо потрібно віджати стопор, що блокує з'єднання.

Вимикаємо роз’єм датчика швидкості

Розмикаємо з’єднання датчика заднього ходу

  • Викручуємо болти робочого циліндра зчеплення. Це потрібно для від'єднання циліндра від КПП. В іншому випадку не вийде демонтувати трансмісію.

Викручуємо болти робочого циліндра зчеплення

Відкручуємо кронштейн гідропроводу

  • Відводимо гідропровід і робочий циліндр зчеплення в бік. Фахівці зазвичай підв'язують циліндр Geely MK де-небудь подалі від коробки, щоб він не заважався.
  • Від'єднуємо лівий бризговик моторного відсіку.

Від'єднуємо лівий бризговик моторного відсіку

  • Зливаємо масло з коробки передач. Попередньо під коробку потрібно підкласти ємність для збору відпрацьованої рідини. Для спуску масла слід викрутити зливну пробку. Якщо масло не злити, змазка протікатиме через отвори напівосей.
  • Знімаємо стартер. Попередньо слід розімкнути дротову колодки і зняти силові дроти. Стартер кріпиться до КПП за допомогою болтів.

Знімаємо стартер

  • Впираємо домкратом або штативом картер двигуна. Багато майстрів замість підпірки просто підвішують силовий агрегат на стропах. Але для цього потрібно використовувати вантажопідйомну таль. Якщо двигун все ж підпирається, то не забудьте підкласти між домкратом і картером м'яку проставку!

Впираємо домкратом або штативом картер двигуна

  • Підпираємо коробку швидкостей. Між підпоркою і картером КПП обов'язково підкладіть м'яку проставку. Трансмісія підпирається для страховки, оскільки будуть відкручуватися подушки силового агрегату.

Підпираємо коробку швидкостей

Виводимо з зачеплення колісні приводи

Якщо приводи коліс потребують обслуговування, то їх слід зняти повністю. Якщо ж напівосі в нормальному стані, то просто витягуємо зовнішні частини ШРУСу з диференціалу. У даному випадку від'єднані приводи рекомендується підв'язати до якихось з елементів підвіски.

Викручуємо болт

Ві'єднуємо ліву подушку силового агрегату

У блозі з ремонту Джилі МК є докладний огляд на тему заміни подушок двигуна.

  • Відкручуємо нижні болти кріплення КПП.

Відкручуємо нижні болти кріплення КПП

  • Відкручуємо задній болт, що з 'єднує коробку з двигуном.

Відкручуємо задній болт

  • Викручуємо верхні болти кріплення КПП.

Викручуємо верхні болти кріплення КПП

  • Відкручуємо бічний болт кріплення КПП до двигуна.

Відкручуємо бічний болт кріплення КПП до двигуна

  • Демонтуємо коробку швидкостей Geely MK. Спочатку слід вивести із зчеплення первинний вал КПП. Після цього можна перенести коробку на слюсарний верстак.

Додаткова інформація

Демонтаж КПП дає масу можливостей для комплексного ремонту та обслуговування Джилі МК. Якщо від'єднати КПП, відкривається вільний доступ до кошика і диска зчеплення, а також маховика. Під час сервісу від'єднаного КПП вкрай бажано замінити сальники напівосей. Не забудьте і про сальник первинного валу.

Демонтаж КПП Джилі МК - це прекрасний привід, щоб замінити не тільки вичавлювальний підшипник з виделкою, а ще й склянку підшипника, а також капронові втулки, які одягаються на поворотний вал вилки зчеплення. Періодичного сервісу потребує і робочий циліндр зчеплення. Зверніть увагу, якщо проводиться заміна циліндра, то потрібно буде згодом прокачувати як зчеплення, так і гальма!

Додатково в ході від'єднання КПП з'являється доступ до приводу спідометра, стартерного вузла, рульових наконечників і шарових опор. Якщо того вимагає ситуація, можна замінити зовнішні та внутрішні ШРУСи.

У деяких випадках коробка швидкостей Geely MK вимагає більш серйозного ремонту. Часті випадки, коли КПП починає завивати. Це шумлять підшипникові вузли, які потребують заміни. Якщо довго їздити на галасливій коробці, деякі з підшипників можуть зовсім розпастися, що зазвичай призводить до серйозної поломки КПП.

Якщо коробка шуміла не сильно, при цьому підвернувся випадок зняти трансмісію, фахівці настійно рекомендують все одно розібрати корпус КПП і провести ретельну ревізію підшипникових вузлів.

Як бачите, сервісне обслуговування коробки швидкостей може вилитися в відчутні фінансові витрати. Досвідчені водії знають, що до пробігу 100 000 - 120 000 (км) потрібно скупчити якийсь грошовий запас, який піде на капітальний ремонт трансмісії та інших вузлів, які так чи інакше пов'язані з КПП. Тобто обслуговування трансмісії потрібно завжди продумувати наперед, щоб необхідність розщедритися не стала сюрпризом.

Лише комплексний підхід до трансмісії дозволить Джилі МК повернути бувалу колись легкість перемикання передач, а разом з тим динаміку розгону і плавність накату.

» Всі статті

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Як зняти коробку передач Джилі МК, СК, Отака"

Відгуки: 0




.