Ввійти
Забули пароль? | Зареєструватися

Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*



Замовити
дзвінок

Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..










Розкажіть друзям

Немає зарядки на акумулятор Джилі СК, СК2. Не заводиться, горить помилка акумулятора

Китайський седан Geely CK має просту і надійну систему електроживлення. Але навіть вона з часом піддається різним збоям і несправностям. Через неякісне електроживлення на панелі приладів з'являється індикатор слабкого заряду акумулятора. У деяких випадках мотор китайського седана може взагалі не заводитися.

Автомобіль Джилі СК, як і Джилі СК-2, штатно комплектується генератором на 75 (А). У більшості випадків цього достатньо для підтримки електроживлення всієї електромеханічної начинки.

Артикульний номер генератора Джилі СК: 1106013201.

Проблеми з електроживленням китайського седана можуть виникати з багатьох причин. Найбільше поширення набули такі несправності:

  1. Знос АКБ
  2. Проблемна робота генератора
  3. Обрив або коротке замикання проводки
  4. Закисання контактів

Система електроживлення Geely CK влаштована стандартно. Акумуляторний блок живить стартер, який у свою чергу приводить у рух силовий агрегат. За допомогою ремінної передачі шків колінвала передає обертання на генератор. Від генератора живлення надходить на всі функціональні системи авто, підключені до бортової електромережі.

Заряд акумулятора Джилі СК, СК-2

У чому полягає проблема з бортовою електромережею Джилі СК

При вимкненому моторі АКБ повинен забезпечувати напругу на рівні 12,5-12,9 (В). При більш низькій напрузі акумулятора є висока ймовірність того, що стартер не спрацює. У цьому випадку мотор не заведеться.

Якщо мотор запустити, напруга має зрости до 13,2-14,8 (В). Якщо при працюючому двигуні напруга не відповідає нормі, то загориться індикатор проблемної зарядки акумуляторного блоку. У такому разі мотор автомобіля працюватиме, поки акумулятору вистачатиме ємності заряду. Як тільки акумулятор сяде до порогового мінімуму, силовий агрегат тут же заглухне.

Окислення клем

Як боротися з окисленням контактів на акумуляторних клеммах Джилі СК

Як було сказано на початку огляду, погана робота бортової електромережі може бути причиною багатьох несправностей. Поломка може критися як в генераторі, так і АКБ з проводкою. Досвідчені майстри починають перевіряти роботу компонентів електромережі від простого до складного. Найпростіше перевірити, звичайно ж, контакти силових дротів.

За статистикою, кожна третя поломка, пов’язана з поганою роботою електромережі Джилі СК і СК-2, виникає через окисли контактів на клеммах АКБ. Наявність на клемах окислів знижує площу і якість контакту в дротових сполуках. Через окиси замість належних 13-14 (В) бортова електромережа видаватиме набагато менше.

Пощастить, якщо окислені контакти знизять напругу до 11-12 (В). Зустрічаються випадки, що бортова мережа видає не більше 8-10 (В).

  • Борються з окисленими клеммами за такою схемою:
  • Відкриваємо капот і знімаємо захисний ковпачок плюсової клеми. Ковпачок потрібно просто підняти вгору. З цим проблем виникнути не повинно, тут немає ні фіксаторів, ні засувок.

Знімаємо захисний ковпачок плюсової клеми

  • Відкручуємо гайку на плюсовому електроді. Потрібен ключ на 12 або 14, залежно від модифікації АКБ. Виконувати цю роботу слід в якісних діелектричних рукавичках!

Відкручуємо гайку на плюсовому електроді

При відкручуванні кріплення майстер повинен стежити, щоб ключ ніде не торкнувся металевої частини кузова Geely CK. В іншому випадку ключ проб'є на іскру, що нерідко призводить до короткого замикання. У найгіршому випадку можуть замкнути якісь з контактних доріжок на платі блоку управління (ЕБУ).

Знімаємо клеми

  • Ретельно зачищаємо від окислів клеми і сам електрод АКБ. Окиси легко очищаються як щіткою по металу, так і дрібнозернистим наждачним папером.

Як альтернативу щітці і наждаку можна використовувати змочену в бензині ганчірку. Бензин чудово розчиняє окиси. Зрозуміло, при роботі з бензином слід вжити всіх заходів обережності.

  • Обробляємо клеми та електрод засобом для захисту від окислення. При цьому слід пам'ятати, що захисний спрей не є панацеєю від окислення контактів. Захисний засіб дає лише тимчасовий ефект.
  • Збираємо вузол у зворотній послідовності.
  • Заводимо двигун і контролюємо напругу в бортовій електромережі.

Разом з контактами на плюсовій клеммі АКБ досвідчені майстри обов'язково і неодмінно чистять і клеми на масах. Нижче додається відеоролик з докладною розповіддю про причини появи окислів і методи боротьби з цим явищем.

Причина появи окислів на клеммах АКБ

Клеми батарейного блоку Джилі СК закисають через вплив електроліту. При взаємодії робочої рідини акумулятора з металом, навіть з нержавіючим, виникає реакція з утворенням оксидів лужних речовин. Цей матеріал має властивості діелектрика, чим і пояснюється падіння напруги на клемах.

На китайському седані використовується герметичний необслуговуваний АКБ. Звідки ж тоді братися електроліту. Все просто, з часом корпус акумулятора покривається мікротріщинами і різними порами. Через ці мікроскопічні пошкодження просочується не сам електроліт, а пари лужного розчину.

Пари електроліту діють за аналогією з рідким електролітом. Вступаючи в реакцію з клемами на металевих поверхнях зявляються окиси.

Якщо водій помітив, що клеми АКБ почали часто окислюватися, майстру варто всерйоз задуматися про заміну старого акумулятора на повністю новий аналог.

Додаткова інформація

Якщо з контактами і дротами акумуляторного блоку все гаразд, то причина неякісної роботи бортової електромережі Джилі СК криється в генераторі. Слабкими місцями генератора є:

  1. Діодний міст
  2. Регулятор напруги
  3. Підшипники
  4. Електрощітки
  5. Обмотка статора
  6. Обмотка ротора

Найчастіше страждає регулятор напруги. Саме через цей вузол напруга починає скакати то в більшу, то в меншу сторону. При виході з ладу діодного мосту з електрощітками, а також при пошкодженні обмотки, генератор найчастіше просто відключається.

Щодо зносу підшипників, і вони можуть доставити масу проблем. По-перше, зношені підшипники стають джерелом стороннього шуму. По-друге, через старі підшипники відбувається нагрів корпусу генератора. Якщо підшипник заклинить, порветься ремінь генератора. Відомі випадки, коли знос підшипників генератора Джилі СК призводив до перекосу валу, що в свою чергу може призвести до затирання обмотки.

Проблемна робота бортової електромережі є серйозною несправністю! Якщо генератор перестане живити електромережу де-небудь далеко за містом, водієві доведеться добиратися додому на буксирі. Особливо небезпечні подібні поломки в зимовий період.

При перших симптомах неправильної роботи електромережі потрібно відразу ж проводити діагностику, шукати першопричини несправності і усувати проблему.

» Всі статті

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Немає зарядки на акумулятор Джилі СК, СК2. Не заводиться, горить помилка акумулятора"

Відгуки: 0




.