Ввійти
Забули пароль? | Зареєструватися

Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*



Замовити
дзвінок

Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..










Розкажіть друзям

Заміна мастилознімних ковпачків Джилі МК, МК Крос

Сальники клапанів (мастилознімні ковпачки) китайського седана Geely MK, як і кросовера Geely MK Cross, не можна назвати слабким місцем силового агрегату. Як показує практика, маслосъемные ковпачки зношуються лише до пробігу 120 000 - 150 000 (км). Незважаючи на найвищий рівень надійності з часом ковпачки починають пропускати олію з ГБЦ в циліндри.

Сальники клапанів Джилі МК (Джили МК Крос) виготовляються із спеціального сорту термостійкої гуми. Таку гуму не роз'їдає моторне мастило.

Номер артикулу оригінальних мастилознімних ковпачків Geely MK: 1106013097 (для впускних клапанів) і 1106013098 (для випускних клапанів).

У міру експлуатації автомобіля посадочний розмір мастилознімних ковпачків мимоволі збільшується в діаметрі, через що олія починає протікати прямо в камери згорання. Вірними симптомами зносу мастилознімних ковпачків є:

  1. Наявність у вихлопі синюватого серпанку
  2. Збільшений мастиложер

Особливо виразно помітний серпанок при пуску холодного мотора Джилі МК. На прогрітому ж двигуні вихлоп може взагалі не диміти. Дотично мастиложера, через сальники клапанів може йти близько 1 літра мастила на кожні 1000 (км) пробігу.

Протікаючі сальники клапанів необхідно міняти на повністю нові аналоги. У самому низу сторінки викладено відео, на якому майстер показує особливості заміни мастилознімних ковпачків. Нижче за текстом дана інструкція по їх заміні.

Сальник клапанів Джилі МК (МК Кросс)

Як замінити мастилознімні ковпачки Джилі МК (Джилі МК Крос)

Офіційне керівництво по обслуговуванню Geely MK пропонує міняти сальники клапанів на демонтованій голівці блоку циліндрів. Але через істотні технічні складнощі цього завдання багато майстрів шукають альтернативні шляхи ремонту. Мастилознімні ковпачки цілком реально замінити без демонтажу ГБЦ. Для цього треба використати спеціальне пристосування, яке називають "розсухарювачем".

При заміні мастилознімних ковпачків швидким методом (без демонтажу ГБЦ), майстрові треба буде зняти клапанну кришку, скинути ремінь ГРМ і демонтувати розподільні вали. Зрозуміло, і швидкий метод заміни мастилознімних ковпачків таїть в собі немало технічних складнощів. Але без демонтажу голівки блоку робота піде набагато швидше і легше.

У блозі по ремонту Джилі МК є дуже детальний і грунтовний огляд на тему заміни ременя ГРМ. Згадаємо лише основні етапи цього завдання.

Як зняти ремінь ГРМ Джилі МК

Від'єднуємо клапанну кришку

Знімаємо верхню кришку ГРМ

Від'єднуємо середню кришку ГРМ

  • Відкручуємо шків колінвала. Заздалегідь треба застопорити хід крутня. Найпростіше попросити помічника, щоб він вичавив педаль гальма при відкручуванні шківа. Зверніть увагу, шків колінчастого валу зазвичай притягується з великим моментом сили. Для відкручування цього кріплення досвідчені майстри зазвичай застосовують потужний гайковерт з функцією імпульсного удару.

Відкручуємо шків колінвала

Знімаємо нижню кришку ГРМ

  • Встановлюємо поршень 1-го циліндра в положення верхньої мертвої крапки (ВМК). Про ВМК свідчитимуть мітки на зубчастих колесах ГРМ.
  • Послабляємо натяжний ролик.

Послабляємо натяжний ролик

  • Скидаємо ремінь ГРМ.

Скидаємо ремінь ГРМ

Все, можна перемикатися на наступний етап ремонтних робіт. Для кращого розуміння процесу від'єднання ременя ГРМ нижче викладений відеоролик.

Як зняти розподільні вали

Перед початком демонтажних робіт рекомендується помітити взаємне розташування зубчастих зачеплень на розподілвалах. Мітки дозволять правильно встановити вали при зворотньому складанні вузла.

  • Насамперед слід від'єднати шестерню ГРМ. Шестерня фіксується одним болтом. При відкручуванні кріплення рекомендується застопорити хід розподільних валів. Цей крок украй важливий, оскільки може збитися ВМК.

Від'єднуємо шестерню ГРМ

  • Знімаємо передні кришки розподільних валів. Кожна з кришок тримається на 2 болтах. При від'єднанні кришки на розподілвалі випускних клапанів відкриється доступ до сальника розподілвалу. Витягаємо старий сальник, а при зворотному складанні вузла треба буде поставити новий елемент ущільнювача.

Знімаємо передні кришки розподільних валів

  • Від'єднуємо кришки підшипникових вузлів на розподілвалах. Порядок відкручування кріплення вказаний на схемі нижче.

Від'єднуємо кришки підшипникових вузлів

Все, можна перемикатися на витягання сальників клапанів.

Як замінити мастилознімні ковпачки

  • За допомогою розсухарювача притискаємо пружину клапана.
  • Витягаємо 2 частини сухаря. При виконанні цієї роботи слід проявляти крайню обережність. Річ у тому, що сухарі можуть вилітати і падати в пучину моторного відсіку. Для витягання сухарів рекомендується користуватися гарним магнітом. Але підійде і пінцет.
  • Витягаємо тарілку пружини.

Витягаємо тарілку пружини

  • Виймаємо пружину.

Виймаємо пружину

Все, відкрився доступ до маслосъемному ковпачка. Сальник клапанів найпростіше від'єднувати длинногубцами. При цьому слід виймати ковпачки строго вертикально. Якщо провертати ковпачки на направляючій втулці, є висока вірогідність ушкодження втулки.

  • Знімаємо старі ковпачки і ставимо на їх місце нові. Перед безпосередньою установкою нових ковпачків їх слід умочити в новому моторному мастилі.

Знімаємо старі ковпачки

  • Збираємо вузол в зворотній послідовності. При складанні ГРМ треба прокрутити газорозподільний механізм за годинниковою стрілкою декілька повних обертів! Якщо все стало на свої місця, то ГРМ прокрутиться без проблем.

Додаткова інформація

Зрозуміло, поставити точний діагноз про знос мастилознімних ковпачків Джилі МК можна тільки після їх детального огляду. Але як показує практика, до пробігу 150 000 сальників клапанів практично завжди вже мають пристойний знос. З цієї причини наявність синього диму у вихлопі, при солідному пробігу, фахівці засуджують до заміни в першу чергу мастилознімні ковпачки.

Не треба забувати, що моторне мастило може просочуватися в циліндри не лише через сальники клапанів. Мастило нерідко потрапляє в циліндри і при зносі поршневих кілець. В деяких випадках в мастиложері винне порване прокладення ГБЦ.

Стосовно випадків зі зносом поршневих кілець, при цій несправності спостерігатиметься і втрата компресії в циліндрах, що спричиняє за собою перевитрату палива і втрату тягової потужності.

Якщо ж говорити про прокладення ГБЦ, дуже часто знос цього ущільнювача веде до змішування моторного мастила і антифризу. В даному випадку в розширювальному бачку ОР спостерігатиметься наявність масляної плівки.

» Всі статті

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна мастилознімних ковпачків Джилі МК, МК Крос"

Відгуки: 0




.