Ввійти
Забули пароль? | Зареєструватися

Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*



Замовити
дзвінок

Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..










Розкажіть друзям

Заміна термостата на Джилі Емгранд ЕС7

Китайський седан преміум класу Geely Emgrand EC7 схильний до однієї невеликої, але проблематичної поломки. На відмітці пробігу близько 100 000 (км) виходить з ладу термостат. Ця несправність призводить до неправильної роботи системи охолодження двигуна Емгранд ЕС7.

Багато водіїв з числа новачків можуть довгий час не помічати, що термостатичний клапан вийшов з ладу. Тривала експлуатація машини з несправним термостатом помітно скорочує робочий ресурс мотора!

Слабким місцем термостатичного клапана Джилі Емгранд ЕС7 є шток клапана. По мірі експлуатації автомобіля зростає механічний знос штока, через що він клинить. Шток термостата може заклинити в одному з декількох положень:

  1. Постійно відкритий
  2. Постійно закритий

При постійно відкритому положенні антифриз починає циркулювати відразу по великому кругу. У подібних випадках двигун довгий час не може вийти на температуру прогрівання. Якщо ж шток клапана заклинить в постійно закритому положенні, то антифриз увесь час циркулюватиме тільки по малому кругу, навіть після закипання охолоджувальної рідини. У таких випадках постійно працюватимуть вентилятори примусового охолодження.

Несправний термостат не підлягає кустарному відновленню! Якщо шток клапана заклинив, такий термостат просто міняється на новий аналог. Номер артикулу оригінального термостата для Geely Emgrand EC7: Geely-1136000156.

У кінці сторінки є цікаве відео, на якому в деталях показаний процес заміни термостата на преміальному китайському седані.

Термостат

Як замінити термостат Джилі Емгранд ЕС7

Термостатичний клапан Емгранд ЕС7 винесений в досить незручне місце. Він розташований під генератором. Щоб дістатися до термостата, доведеться демонтувати генератор. Зрозуміло, термостат цілком реально зняти і зі встановленим на своє місце генератором. Але в цьому випадку доведеться довго мучитися з відкручуванням кріплення, витяганням старого і установкою нового термостата. Набагато простіше, швидше і легше міняти термостат при від'єднаному генераторі.

У блозі по ремонту Geely Emgrand EC7 є детальна інструкція з фото і відео, як зняти генератор. Нижче за текстом будуть описані основні етапи демонтажу генератора.

Як зняти генератор Джилі Емгранд ЕС7

  • Краще всього проводити ремонт на оглядовій ямі або естакаді. Річ у тому, що при обслуговуванні термостата треба буде зливати антифриз. Для цього слід демонтувати захист картера двигуна.
  • Перед від'єднанням генератора треба обов'язково і неодмінно знеструмити бортову електромережу. Для цього треба лише від'єднати мінусову клему від батарейного блоку.
  • Демонтуємо пластикову декоративну кришку двигуна. Якщо її не зняти те буде украй проблематично скинути ремінь генератора. Кришка тримається на 4 гайках.

Демонтуємо пластикову декоративну кришку двигуна

  • Прибираємо натяг ременя генератора. Між шківами генератора і колінчастого валу передбачений так званий "натягувач", за допомогою якого можна легко і швидко прибрати провисання ременя допоміжних агрегатів.

Прибираємо натяг ременя генератора

Щоб ослабити ремінь, необхідно ослабити стопорний болт натягувача. Майстрові знадобиться ключ на 17. Після цього треба провернути натягувач в напрямі за годинниковою стрілкою. Для цього на натягувачі є спеціальна проточка під ключ на 19.

  • Скидаємо ремінь генератора.
  • Від'єднуємо від генератора дротяну колодку. У багатьох майстрів не виходить з першого разу від'єднати колодку. На дротяній колодці є спеціальний фіксатор. Щоб розімкнути з'єднання, необхідно заздалегідь віджати фіксатор.

Від'єднуємо від генератора дротяну колодку

До речі, якщо дротяна колодка все ж не знімається, то можна і не розмикати це з'єднання. Довжини дроту вистачить, щоб просто відкласти генератор убік.

  • Відкручуємо дріт маси. Дріт прикручений до корпусу генератора гайкою. Майстрові знадобиться ключ на 12.

Відкручуємо дріт маси

  • Відкручуємо верхній болт генератора. Голівка болта зроблена під ключ на 12. Але зустрічалися випадки, що болт мав голівку під ключ на 13.

Відкручуємо верхній болт генератора

  • Відкручуємо нижній болт генератора. Цікаво, що голівка нижнього болта має проточку під ключ на 14. Використання болтів з різними голівками дещо ускладнює процес демонтажу генератора. Але на це можна закрити очі, якщо врахувати, що китайський преміум седан Джилі Емгранд ЕС7 реалізується по бюджетній ціні.

Відкручуємо нижній болт генератора

  • Від'єднуємо генератор і прибираємо його убік, щоб він не заважав. Попутно можна провести ревізію генератора.

Заміна термостата

Термостатичний клапан вбудований в циркуляційний контур охолоджувальної рідини. Якщо відразу відкрутити термостат, то антифриз почне бризкати на всі боки, виливаючись майстрові прямо під ноги. З цієї причини перед безпосереднім від'єднанням термостата треба злити антифриз. До речі, у блозі по ремонту Джилі Емгранд ЕС7 є детальна інструкція, як замінити антифриз. Нижче будуть описані основні етапи зливу ОР.

Циркуляційний контур системи охолодження двигуна має 2 точки зливу антифризу:

  1. На радіаторі
  2. На блоці циліндрів

При обслуговуванні термостата рекомендується зливати антифриз як з радіатора, так і з блоку циліндрів.

  • Від'єднуємо захист картера двигуна.
  • Підставляємо місткість під зливний кран на радіаторі. Злив знаходиться в нижньому лівому кутку радіатора.
  • Відкручуємо зливний вентиль і спускаємо антифриз. Щоб акуратно злити ОР, рекомендується одягнути на кран шланг, другий кінець якого треба помістити в ємність для зливу відробітку. Для прискорення процесу зливу охолоджувальної рідини треба викрутити пробку на заливній горловині радіатора.

Відкручуємо зливний вентиль і спускаємо антифриз

  • Відкручуємо зливну пробку на блоці циліндрів. В даному випадку не вийде акуратно злити антифриз, через шланг. Охолоджувальна рідина почне бризкати на всі боки, тому украй бажано вибрати широку місткість для зливу.

Відкручуємо зливну пробку на блоці циліндрів

  • Відкручуємо гайки на корпусі термостата. Корпус термостатичного клапана тримається на 2 гайках з голівкою під ключ на 10. Зустрічалися випадки, коли гайки були під ключ на 7.

Відкручуємо гайки на корпусі термостата

  • Від'єднуємо корпус термостата. Із з'єднання може піти антифриз, що залишився в системі. Рекомендується підкласти дрантя, яке вбере в себе пролиту рідину.

Від'єднуємо корпус термостата

  • Витягаємо старий термостат. Не забудьте витягнути і старе прокладення термостатичного клапана.

Витягаємо старий термостат

  • Ставимо новий антифриз, разом з новою гумкою ущільнювача.
  • Збираємо вузол в зворотній послідовності, заливаємо новий антифриз і перевіряємо роботу системи охолодження двигуна.

Додаткова інформація

Є майстри, які міняють оригінальний термостат Джилі Емгранд ЕС7 на аналог зі збільшеним порогом температури спрацьовування. Цього робити не варто! Двигун китайського седана був розрахований на певний температурний режим. Оригінальний термостат спрацьовує при температурі +82 ˚С.

Якщо поставити термостат на 85 або 87 ˚С, то двигун піддаватиметься більш високому нагріву, що неодмінно відіб'ється на надійності і довговічності силового агрегату. Через більш високу температуру можуть змінитися теплові проміжки.

» Всі статті

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна термостата на Джилі Емгранд ЕС7"

Відгуки: 0




.