Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..
Китайський седан преміум класу Geely Emgrand EC7 схильний до однієї невеликої, але проблематичної поломки. На відмітці пробігу близько 100 000 (км) виходить з ладу термостат. Ця несправність призводить до неправильної роботи системи охолодження двигуна Емгранд ЕС7.
Багато водіїв з числа новачків можуть довгий час не помічати, що термостатичний клапан вийшов з ладу. Тривала експлуатація машини з несправним термостатом помітно скорочує робочий ресурс мотора!
Слабким місцем термостатичного клапана Джилі Емгранд ЕС7 є шток клапана. По мірі експлуатації автомобіля зростає механічний знос штока, через що він клинить. Шток термостата може заклинити в одному з декількох положень:
При постійно відкритому положенні антифриз починає циркулювати відразу по великому кругу. У подібних випадках двигун довгий час не може вийти на температуру прогрівання. Якщо ж шток клапана заклинить в постійно закритому положенні, то антифриз увесь час циркулюватиме тільки по малому кругу, навіть після закипання охолоджувальної рідини. У таких випадках постійно працюватимуть вентилятори примусового охолодження.
Несправний термостат не підлягає кустарному відновленню! Якщо шток клапана заклинив, такий термостат просто міняється на новий аналог. Номер артикулу оригінального термостата для Geely Emgrand EC7: Geely-1136000156.
У кінці сторінки є цікаве відео, на якому в деталях показаний процес заміни термостата на преміальному китайському седані.
Термостатичний клапан Емгранд ЕС7 винесений в досить незручне місце. Він розташований під генератором. Щоб дістатися до термостата, доведеться демонтувати генератор. Зрозуміло, термостат цілком реально зняти і зі встановленим на своє місце генератором. Але в цьому випадку доведеться довго мучитися з відкручуванням кріплення, витяганням старого і установкою нового термостата. Набагато простіше, швидше і легше міняти термостат при від'єднаному генераторі.
У блозі по ремонту Geely Emgrand EC7 є детальна інструкція з фото і відео, як зняти генератор. Нижче за текстом будуть описані основні етапи демонтажу генератора.
Щоб ослабити ремінь, необхідно ослабити стопорний болт натягувача. Майстрові знадобиться ключ на 17. Після цього треба провернути натягувач в напрямі за годинниковою стрілкою. Для цього на натягувачі є спеціальна проточка під ключ на 19.
До речі, якщо дротяна колодка все ж не знімається, то можна і не розмикати це з'єднання. Довжини дроту вистачить, щоб просто відкласти генератор убік.
Термостатичний клапан вбудований в циркуляційний контур охолоджувальної рідини. Якщо відразу відкрутити термостат, то антифриз почне бризкати на всі боки, виливаючись майстрові прямо під ноги. З цієї причини перед безпосереднім від'єднанням термостата треба злити антифриз. До речі, у блозі по ремонту Джилі Емгранд ЕС7 є детальна інструкція, як замінити антифриз. Нижче будуть описані основні етапи зливу ОР.
Циркуляційний контур системи охолодження двигуна має 2 точки зливу антифризу:
При обслуговуванні термостата рекомендується зливати антифриз як з радіатора, так і з блоку циліндрів.
Є майстри, які міняють оригінальний термостат Джилі Емгранд ЕС7 на аналог зі збільшеним порогом температури спрацьовування. Цього робити не варто! Двигун китайського седана був розрахований на певний температурний режим. Оригінальний термостат спрацьовує при температурі +82 ˚С.
Якщо поставити термостат на 85 або 87 ˚С, то двигун піддаватиметься більш високому нагріву, що неодмінно відіб'ється на надійності і довговічності силового агрегату. Через більш високу температуру можуть змінитися теплові проміжки.